4.7/6 (98 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Fenomalne widoki w tym z okna pokoju, sporo jedzenia wedle gustu, uprzejmy personel, bardzo słaby pokój z karaluchami i grzybem - ale to chyba norma na Kubie, gdzie panuje bieda i cofnięcie się w czasie o 6 godzin i 50 lat ;))) - Warte zobaczenia ! Jedna na cztery windy działa, słabe napoje (sztuczne) Piękna plaża i ocean nadrabia za wszystkie niedogodności, związane z hotelem. Niestetu duży minus to dopłata sylwestrowa na której kompletnie nic się nie działo oprócz muzyki na żywo i jest to pierwsza moja negatywna uwaga na temat usług Rainbow.
Daniel, Poręba - 03.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel przyzwoity, obsługa i jedzenie fantastyczne. Na minus obskurne łazienki.Opieka rezydenta fatalna, stracone dwa dni( z 7 dniowego pobytu) na oczekiwaniu pod hotelem na wykupioną wycieczkę katamaranem która w efekcie się nie odbyła. Brak zainteresowania ze strony pani Sylwi, na koniec oschłe przepraszam i zwrot pieniędzy.
Slawomir Stefan, Raszyn Rybie - 05.02.2020
87/108 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel nie przygotowany do przyjęcia gości. Przed sezonem nie polecam. Należy uzbroić się w cierpliwość
Bartłomiej, Katowice - 15.03.2023 | Termin pobytu: październik 2022
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Minusy: Hotel ma już swoje lata, wiele przestrzeni i wyposażenie (oświetlenie nie działa, zniszczone leżanki) z widocznymi śladami zużycia . Miejscami dosyć brudno - okna w jadali nie były chyba myte od kilka lat. Rezerwację na kolacje tematyczne trzeba zrobić z dużym wyprzedzeniem. Basen max 90cm, jacuzzi nie działa Okazjonalne karaluchy Niedoprane ręczniki Plusy: lokalizacja z wyjściem bezpośrednio na plażę Ładny widok z najwyższych pięter Blisko lotniska Jedzenie jak na możliwości całkiem smaczne Przystanek miejscowego autobusu pod wyjsciem z hotelu
Anna, Łódź - 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
0/0 uznało opinię za pomocną