4.7/6 (98 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Ogólnie obsługa robi wszystko co możliwe aby pobyt był przyjemny, jednak na skutek braków wszystkiego jest to utrudnione jeżeli porówna się to do innych hoteli na Karaibach. Piękna Hawana , za 150 Euro można na cały dzień wynająć kierowcę w klasyku, który oprowadzi także po mieście i pokaże najciekawsze miejsca.
Grzegorz, --- - 03.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel - Iberostar Bella Costa. Bardzo stary, zniszczony hotel, który wymaga gruntownego remontu. W pokojach stare meble, źle otwierające się szuflady. W łazience ciągle psująca się spłuczka, odrapana wanna i brudna, stara zasłona prysznicowa. Idąc korytarzem trzeba było uważać na kałuże z kapiącej z sufitu wody. Wyżywienie monotonne, zimne, niedogotowane oraz prusaki spacerujące między półmiskami z jedzeniem. Jedynie personel w hotelu miły i uśmiechnięty, zawsze gotowy do pomocy. Animacje były każdego wieczora, muzyczka grała przy posiłkach, a potem wymuszanie bakszyszu poprzez podstawianie kapelusza na datki. Żenada! Wydaje się nam, że biuro podróży powinno być zobowiązane do sprawdzenia warunków w hotelach, do których wysyła swoich klientów.
ZYGMUNT, Łódź - 27.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
1/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Zanim wybrałem ten hotel to trochę poczytałem. Opinie są różne ale …… wszystkie prawdziwe. Hotel naprawdę wymagający remontu od strony mieszkalnej tzn. pokoje. Ich wyposażenie to stare meble z czasów późnego PRL-u, lodówka - lepiej nie zaglądać, niestety mrówki-faraonki – zalecam DEET szybko znikają, łazienka to stara odrapana wanna z zasłonką, z niedziałającym prysznicem. Na plus pokoju działający sejf. Ze względu na mrówki otrzymałem zamianę i po trzech dniach trafiłem do pięknego narożnego pokoju z widokiem na ocean, basen i dużym balkonem. Pełnia szczęścia! Niestety do czasu zmiany pogody. Nastąpiło jej załamanie kolejnego dnia / temp wieczorem ok.18⁰ i b. silny wiatr. Okazało się, że luka pomiędzy szybami drzwi przesuwanych balkonowych jest na grubość dłoni. Mamy „naturalną „klimę”. Pokój nie był wyposażony w koce do przykrycia. Mieliśmy tylko prześcieradło – jak to w środku lata. Po kilkudniowym zgłaszaniu otrzymaliśmy je …w dniu wyjazdu. NA PLUS ; - dobre drinki, b. miła obsługa we wszystkich barach, rewelacyjna kawa w lobby barze; - jedzenie znośne acz monotonne, błyskawiczna obsługa w restauracji / sprzątanie, przygotowanie stolików, itp. /, częsty brak czarnej herbaty; -możliwość 3 krotnego skorzystania z a la carte / Polecam śródziemnomorską i włoską, trzecia – kubańska to, to samo co w ogólnej restauracji – tylko ładniej podane; - fajna plaża i ocean o różnych kolorach błękitu; - wieczorne animacje / ranne odbywały się wg. ich pomysłu a nie wg rozmieszczonego planu PORADY : - 1E = 1$ = 240-250Peso np. u barmana; - autobus turystyczny po Varadero TYLKO W EURO -5; nie zawsze podjeżdża pod hotel – przystanek przy rondzie ok. 20 minut od hotelu. - do Varadero spacer ok. 45 minut; - wycieczki / ja byłem po objeździe więc nie korzystałem / ale warta polecenia jest wschodnia część z Cienfugoes i Trynidadem, oraz dwudniowa Hawana z górzystym zachodem /.
EUGENIUSZ PAWEL, KOCON - 03.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
pobyt w hotelu zgodny z oczekiwaniami czyli w kubanskim standarcie. Hotel wymaga remontu ale otzcenie i plaża spełnia oczekiwania. Miła i sympatyczna obsluga. Posiłki smaczne i roznorodne. Plaza czysta i zadbana.
Arkadiusz, Włocławek - 07.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
4/4 uznało opinię za pomocną