Opinie klientów o Iberostar Origin Bella Vista Varadero

4.9 /6
116 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Vytautas, Vilnius 11.01.2020

NIce Cuba Holiday

All impression is positive, some interestin peucliatiris:1 ) during 2 uears period hotel personal start hunting for tips, especially restaurant; 2) technically rooms OK, but elevator really problematic; 3) position of the hotel is very OK, plage - exceptionally good, ut no path to walk near hotel, only inside - this is OK, but makes trip more inetesting; 4) I feel lack of excursions, both for adult and kids.

4.5/6

Iwona, Warszawa 11.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Pobyt Iberostar Bella Vista Varadero w lutym 2024r.

Pobyt jak na warunki panujące na Kubie i przeczytane przed wyjazdem różne opinie raczej udany. Wiedziałam, że to nie będą warunki jak w hotelach europejskich tej samej kategorii* . To co najbardziej chciałam czyli uciec od zimy do ciepłego klimatu, ciepłej wody w oceanie, białego piasku na plaży-to było. Choć pogoda trochę zaskoczyła. Były dni pochmurne, pełne słońca i ulewny deszcz. hotel wymaga porządnego odświeżenia. Generalnie wszystkie opinie o jakości posiłków, nie najlepszym stanie ręczników i pościeli (plamy nie sprane) potwierdziły się. to widać że nie mają dobrej jakości środków do prania, czyszczenia. ja wzięłam swój ręcznik i dobrze zrobiłam. za mało jak dla mnie animacji, jest teatr ale tam za wiele się nie działo- może to nie był wysoki sezon bo tylko część restauracji była dostępna i ciągle były kolejki do stanowisk gdzie były przygotowywane dania, na śniadanie omlet czy jajka sadzone a potem na obiad czy kolacje do smażonych mięs i ryb. trzeba było swoje odstać. głodnym się nie było ale kuchnia kubańska mnie nie przekonała. Pracownicy hotelu, w ogóle kubańczycy to mili sympatyczni ludzie, pomimo ciężkich warunków w jakich żyją. Wdzięczni za zostawione leki, słodycze jakieś drobiazgi. Polecam wycieczkę do Hawany i katamaranem na wysepkę Cayo Blanco.

4.0/6

Grzegorz, Łódź 11.03.2022

Skansen socjalizmu na Kubie

Ocena dobra wynika głownie z miejsca geograficznego i przyrody oraz określonych wrażeń estetycznych. Super wypadają polscy rezydenci z ich wiedzą i zaangażowaniem. Dalej jest niestety gorzej poza czystością w hotelu. Niestety wymaga już remontu(malowanie) a przede wszystkim wymiany armatury w łazienkach. Najgorzej wypadają: mentalność personelu hotelowego, szczególnie restauracji. Przypomina bar z filmu MIŚ Barei, totalny brak nadzoru i zarządzania, często sytuacje z brakiem talerzy(o czystości nie wspominam), ciągłe przypominanie o serwowaniu napoi. Hitem restauracji są stoły "szwedzkie" z nakładaczami posiłków. W tej klasie hotelowej IBEROSTAR nie powinno to w ogóle mieć miejsca. Bardzo dobrze, że istnieją restauracje tematyczne, ratujące sytuację. Na koniec jeszcze jedna uwaga: wazeliniarskie podejście do gości rosyjskojęzycznych, może z wyjątkiem grupy prowadzącej animacje. Szkoda samych Kubańczyków , ale tak na prawdę w niedużym odsetku, bo z takim podejściem większości, nigdy nie wyrwą się z kręgu magii Fidela. Szkoda, bo potencjał mają ogromny. Zachęcam do pojechania, żeby zobaczyć szczególnie Hawanę, za kilkanaście lat może się okazać, iż zostaną ruiny. O reszcie szybko trzeba zapomnieć.

4.0/6

Dariusz, Racibórz 08.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Było Ok ale oczekiwaliśmy więcej po Iberostar !!!

Pierwszy dzień po przylocie i przybyciu do Hotelu Szok!!! Po kilku dniach i informacji z innych hoteli nie mieliśmy wcale tak źle. Pokoje duże i ładne, ale niedokładnie sprzątane (sprzątaczki nie mają środków czystości, bo są limitowane) z papierem toaletowym 1 dnia też był problem w całym hotelu. Jedzenia dużo, ale dania monotonne. Bar z przekąskami tragedia. W menu dania różne i niby jest w czym wybierać. Po doczekaniu się w końcu obsługi połowy rzeczy nie ma. Te, które są też daleko im do karty np. Hamburger bez bułki, bo brakło. Został przyniesiony w tostach, zamówiona ryba z frytkami przynieśli bez frytek. Wszystko do przeżycia, gdyby poinformowali, że danie jest niekompletne ;( W barze przy recepcji popołudniem dostać coś do picia do 10 minut graniczy z cudem. Czas oczekiwania ok 30 minut. Jak ktoś miał kilka dolarów lub euro w ręce to oczywiście było szybko. W opisie hotelu są dostępne alkohole zagraniczne, których oczywiście nie ma (jak w menu w restauracjach) 1 raz na 14 dni była butelka whisky, która znikła, zanim doczekałem się obsługi. W restauracjach ala carte nie było wcale lepiej. W kubańskiej w menu dostępny był homar (dostałem kawałek ryby, bo już nie było homara) w restauracji Włoskiej zamówiłem makaron z owocami morza (owoce morza zostały w garnku na kuchni, bo nie było ani jednego na talerzu). Gdyby była, chociaż informacja wcześniej :( Podsumowując jak na standardy Ibero-star to masakra!!! Jak na warunki panujące teraz na Kubie to warunki bardzo dobre!
121222329
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem