Kategoria lokalna 5
4.5/6
Oceniając takie obiekty trzeba uwzględnić ich umiejscowienie. Na Kubie hotel w standardzie 5* nie oznacza luksusów. Tak jak na całej wyspie często brakowało wielu artykułów pierwszej potrzeby (limitowanie papieru toaletowego, szamponu czy poszukiwania wody to norma tamtej rzeczywistości). Nie mniej pracownicy hotelu bardzo się starali, byli mili i przyjaźni. Hotel posiadał dostęp do pięknej plaży, na której można było relaksować się na hotelowych leżakach. Drinki (robione z tego co akurat jest dostępne) bardzo dobre. Natomiast jedzenie bardzo monotonne i często niesmaczne. Było kilka potraw, które pojawiały się codziennie i były zjadliwe, co ratowało sytuację. Z rozmów z turystami zakwaterowanymi w innych hotelach wynika jednak, że w naszym hotelu i tak nie było tak źle, a standard jedzenia na całej wyspie jest bardzo niski.
PIOTR, POZNAN - 07.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
6/7 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Rewelacyjny czas na „doświetlenie” organizmu przed wiosennym przesileniem. Oferta Rainbow dla nas trafiona w 10.
Bogdan Roch, Piaseczno - 24.03.2019
5/6 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel szału nie było ale był co dzień sprzątany i wymieniane ręczniki, ogolnie potrzeba już remontu, jedzenie Ok myśle ze każdy coś dla siebie wybierze, polecam restauracje Japońska, zaleta blisko oceanu woda cudna, wycieczki jak do Hawany warto pojechać super wycieczka katamaranem
Barbara, Rawicz - 26.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Sam hotel wg mnie przeciętny widać po nim upływający czas ,braki w dbaniu o czystość , przeciętne jedzenie. Na plus pobytu : odbyte wycieczki oraz towarzystwo z którym razem miło spędzaliśmy czas.
Sławomir, Domaszowice - 05.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną