4.8/6 (120 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel czysty, obsługa miła, jeśli damy napiwek to bardzo miła :) Wszystko byłoby piękne i cudowne, gdyby nie jedzenie, które było po prostu paskudne. Byliśmy mentalnie przygotowani na to że cudów nie będzie, że będzie jałowo i mało, ale toz czym się zderzyliśmy na miejscu to po prostu tragedia. Jedzenie niedosmazone, pół surowe, oczywiście bez przypraw czy jakichś dodatków. Jak był sos np słodko kwaśny, to na obiad był w tym sobie kurczak, a na kolację ryba, z tym że oba mięsa niejadalne. Naprawdę ja i dziecko chodziliśmy głodni, mąż poradził sobie lepiej, jadł wszystko i tylko raz spotkało go poważne zatrucie pokarmowe. Okolica, hotel, plaża, ogród - wszystko extra.
4.5/6
Wyjazd fantastyczny. Ale kilka niedociągnięć spowodowało braku pełnego zadowolenia. I tak: Samolot Ciasno (mimo wykupionych miejsc i do tego miał być Dreamliner). W drodze na Kubę zabrakło jedzenia. Linie hiszpańskie Ultra Plus beznadziejne. Na tak dalekie trasy - NIE!!! Hotel Na kubie można było spodziewać się zaniedbań takich jak popękane, poodłupywane płytki podłogowe, braki papieru toaletowego, mała dbałość o czystość. Jedzenie raczej słabe, ale nie dla jedzenia leci się na Kubę. Rezydentka Zapomniała powiadomić nas o zmianie terminu wycieczki. Wszystko to zrekompensowała nam sama Kuba. Piękne morze i plaża, wycieczki do Hawany, i do Zatoki Świn z nurkowaniem. Na pewno nie żałujemy tego wyjazdu i będziemy go bardzo mile wspominali. Z poważaniem Jarosław Sitarz
4.5/6
Oceniając takie obiekty trzeba uwzględnić ich umiejscowienie. Na Kubie hotel w standardzie 5* nie oznacza luksusów. Tak jak na całej wyspie często brakowało wielu artykułów pierwszej potrzeby (limitowanie papieru toaletowego, szamponu czy poszukiwania wody to norma tamtej rzeczywistości). Nie mniej pracownicy hotelu bardzo się starali, byli mili i przyjaźni. Hotel posiadał dostęp do pięknej plaży, na której można było relaksować się na hotelowych leżakach. Drinki (robione z tego co akurat jest dostępne) bardzo dobre. Natomiast jedzenie bardzo monotonne i często niesmaczne. Było kilka potraw, które pojawiały się codziennie i były zjadliwe, co ratowało sytuację. Z rozmów z turystami zakwaterowanymi w innych hotelach wynika jednak, że w naszym hotelu i tak nie było tak źle, a standard jedzenia na całej wyspie jest bardzo niski.
4.5/6
Rewelacyjny czas na „doświetlenie” organizmu przed wiosennym przesileniem. Oferta Rainbow dla nas trafiona w 10.