Opinie klientów o Iberostar Origin Bella Vista Varadero
4.9 /6
116
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Jarosław Sitarz 02.04.2024 Termin pobytu: marzec 2024
Fajnie, ale...
Wyjazd fantastyczny. Ale kilka niedociągnięć spowodowało braku pełnego zadowolenia. I tak: Samolot Ciasno (mimo wykupionych miejsc i do tego miał być Dreamliner). W drodze na Kubę zabrakło jedzenia. Linie hiszpańskie Ultra Plus beznadziejne. Na tak dalekie trasy - NIE!!! Hotel Na kubie można było spodziewać się zaniedbań takich jak popękane, poodłupywane płytki podłogowe, braki papieru toaletowego, mała dbałość o czystość. Jedzenie raczej słabe, ale nie dla jedzenia leci się na Kubę. Rezydentka Zapomniała powiadomić nas o zmianie terminu wycieczki. Wszystko to zrekompensowała nam sama Kuba. Piękne morze i plaża, wycieczki do Hawany, i do Zatoki Świn z nurkowaniem. Na pewno nie żałujemy tego wyjazdu i będziemy go bardzo mile wspominali. Z poważaniem Jarosław Sitarz
4.5/6
PIOTR, POZNAN 07.12.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Jak na Kubę to dobry hotel
Oceniając takie obiekty trzeba uwzględnić ich umiejscowienie. Na Kubie hotel w standardzie 5* nie oznacza luksusów. Tak jak na całej wyspie często brakowało wielu artykułów pierwszej potrzeby (limitowanie papieru toaletowego, szamponu czy poszukiwania wody to norma tamtej rzeczywistości). Nie mniej pracownicy hotelu bardzo się starali, byli mili i przyjaźni. Hotel posiadał dostęp do pięknej plaży, na której można było relaksować się na hotelowych leżakach. Drinki (robione z tego co akurat jest dostępne) bardzo dobre. Natomiast jedzenie bardzo monotonne i często niesmaczne. Było kilka potraw, które pojawiały się codziennie i były zjadliwe, co ratowało sytuację. Z rozmów z turystami zakwaterowanymi w innych hotelach wynika jednak, że w naszym hotelu i tak nie było tak źle, a standard jedzenia na całej wyspie jest bardzo niski.
4.5/6
Bogdan, Piaseczno 24.03.2019
Słoneczny koniec zimy
Rewelacyjny czas na „doświetlenie” organizmu przed wiosennym przesileniem. Oferta Rainbow dla nas trafiona w 10.
4.5/6
Barbara, Rawicz 26.01.2024 Termin pobytu: styczeń 2024
Basia
Hotel szału nie było ale był co dzień sprzątany i wymieniane ręczniki, ogolnie potrzeba już remontu, jedzenie Ok myśle ze każdy coś dla siebie wybierze, polecam restauracje Japońska, zaleta blisko oceanu woda cudna, wycieczki jak do Hawany warto pojechać super wycieczka katamaranem