Opinie klientów o Iberostar Origin Bella Vista Varadero

4.9 /6
116 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Rafał , Kraków 24.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Tak sobie

Hotel bardzo słaby , jedzenie słabe - ogólnie dla nie wymagających klientów Chować wszystko cenne przed sprzątaczkami bo rzeczy znikają ( ubrania , kosmetyki , lekarstwa ) To bardzo biedny kraj więc biorą wszystko W hotelu braki napojów do drinków ( rumu nie zabraknie :D ) owoce nie dojrzałe i kolejki po coś nadającego się do zjedzenia I tu ale … inne hotele jeszcze gorsze haha ( tylko Intercontinental wyglądał lepiej )

3.0/6

NT 08.03.2024

Wyjazd surwiwalowy

Jeśli szukacie wrażeń zdecydowanie polecam ten hotel. Ręczników plażowych nie dostaliśmy przez cały wyjazd, pomimo chęci zapłaty depozytu. Brak wody butelkowej tylko pseudo odsalana woda pitna. Brak napojów tylko alkohol… Z jedzeniem bez szału, ale znowu to nie wina hotelu tylko kondycji całej Kuby, która po prostu nie rozpieszcza. Ogółem jeśli nastawiacie się na wakacje w stylu all inclusive to tego tutaj nie doświadczycie. Brak papieru toaletowego oraz świeżych ręczników i pościeli..

3.0/6

Wiktor, --- 18.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

totalny brak wszystkiego

Byliśmy przygotowani na "Kube" jednak w kilku kwestiach braki i zaniedbania z naszej jak i reszty wycieczki opinii wynikały z niewywiązywania się hotelu z ogolnych warunków: - brak papieru toaletowego - otrzymaliśmy 1 rolke po interwencji w Lobby. - brak ręczników - brak możliwości wymiany ręczników plażowych prze całe 2 tygodnie (siec Iberostar nie jest przygotowana na odwiedziny gości - nie wynika to z biedy panującej na wyspie, - ciągle rozłączające się WIFI - niemożliwa praca zdalna - Rainbow informuje iż jest dostępne WIFI w hotelu - duża przesada, - niedokładnie sprzątany pokój (nie jesteśmy pedantami), - ciągle niedziałające karty do pokoju, - ogólny rozstrój jelitowo -żołądkowy. Dodam iż powyższe- wszystkie anomalia stwierdzono u wielu osób

3.0/6

Ireneusz 27.01.2024

Wypoczynek po objeździe

W ofercie i na zdjęciach nie było mowy o tym, że hotel znajduję się pod rafinerią (od frontu plaża z tyłu zieleń, żadnej rafinerii). Dnia 3 i 4 wieczorem śmierdziało zgniłymi jajami (siarkowodór z rafineri) w pokoju 3 piętro prawe skrzydło. Następnie doszło do awarii kanalizacji piętro wyżej i w łazience przez dwa dni śmierdziało kanalizą. Stan hotel nawet na warunki Kuby max 3* Na objeździe spaliśmy w hotelach 3*, i niektóre były w lepszym stanie. Pokój duży odnowiony, brudna pościel (nie zmieniona) uszkodzony sejf, czytnik karty drzwi, deska sedesowa. W korytarzu prawe skrzydło 3 piętro, uszkodzone płytki na posadzce. Odmówiono zmiany pokoju z powodu braku pokoji. Prześcieradło i poduszkę zmieniono po interwencji, kołdrę dopiero następnego dnia. Mam nadzieję, że poprzedni lokator był zdrowy. Sejf dnia drugiego, czytnik karty drzwi dopiero dnia trzeciego. Zamiast wypoczynku, wędrowałem Pokój recepcja, ponieważ nie byłem w stanie otworzyć drzwi. Jedynie posiłki można było uznać, że spełniały naciągany kubańskie standardy 5*.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem