Kategoria lokalna 5
3.5/6
Nasza przygoda zaczęła się 15 godzinnym opóźnieniem . Rainbow zawalił brakiem przedstawiciela na lotnisku , komunikacją i rzetelnymi informacjami odnośnie opóźnienia. Po przylocie na Kubę zatrzymaliśmy się w Iberostar Bella Vista. Hotel wyraźnie naruszony znakiem czasu . Odrapane ściany , meble zdecydowanie widziały lepsze czasy . Firanki , narzuty na łóżko i sofa potrzebują dokładnego czyszczenia . Jedzenia dużo ale kiepskiej jakości. Obsługa fajna do momentu , aż coś potrzebujesz . Atutem hotelu jest pobliska plaża i ciepłe morze. Najlepszym punktem wakacji to wycieczki fakultatywne . Warto również się wybrać do pobliskiego Varadero. Kuba urzekła nas kolorami , przyjaznymi i uśmiechniętymi ludźmi . Na bank wracamy do Hawany . Jeżeli się zdecydujecie polecieć na Kubę ,proszę zabrać ze sobą jakieś słodycze , przybory toaletowe , tabletki przeciwbólowe itp . Kubańczycy bardzo to docenią .
BEATA, Chorzów - 21.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
0/3 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Przyzwoity hotel , pokoje czyste ale trafił się nam jeden karaluch . Obsługa mila . Najwiecej zastrzeżeń mam do wyżywienia , kuchnia monotonna , mały wybór owoców i warzyw . Kolejki do dań serwowanych na miejscu . Mały wybór alkoholi .Plaża mała , ciężko znaleść miejsce pod parasolem . Ogólne lekkie rozczarowanie
Asia - 25.01.2022
13/15 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Najnowszy hotel w Varadero ale bardzo niechlujnie wykończony . Popękane płytki w korytarzach, zardzewiałe lampy, brudne pokrycia foteli i kanap w lobby. Wyżywienie codziennie prawie jednakowe, nie na poziomie 5*, czasami żenująco mały wybór. Drinki przygotowywane w szklankach tylko w jednym barze, choć i tutaj przez cały tydzień nie było limonek , a mięta sporadycznie. Pozostałe bary nie do przyjęcia. Podobno lepiej było w strefie elite, ale nikt przy zakupie wycieczki nie zaproponował nam dopłaty do tej opcji. Pierwsze 2 dni pobytu pogoda była fatalna. Zimno i wietrznie. Nie było co ze sobą co zrobić, żadnego miejsca by posiedzieć (kafejka wypełniona), żadnych atrakcji, a to dlatego, ze wszystko (przy dobrej pogodzie muzyka na zywo, taras z fotelami) umiejscowione w lobby, w którym hulał wiatr (lobby otwarte na przestrzał wiec fotele poskładane, muzycy nie grają, stagnacja). Do rzeczy zasługujących na pochwale należy codzienne wieczorne show, naprawdę na bardzo wysokim poziomie, duże pokoje, plaża, baseny, strefa basenowa dla dzieci, obsługa, muzyka na żywo . Podsumowując, iberostar dla mnie przepadł jako sieć oferująca pewien standard. Myśle,ze jeśli nie pojawi się tam dobry „gospodarz” zarządzający tym obiektem to z każdym miesiącem będzie gorzej, a szkoda bo pierwsze opinie były bardz dobre!
Tatiana, Łódź - 20.01.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018
21/25 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Stan hotelu nawet na warunki Kuby maksymalnie 3 gwiazdki (na objazdówce nocowaliśmy w hotelach 3*). Na zdjęciach zamieszczonych w ofercie rainbow ukryto fakt, że na przeciwko hotelu jest rafineria. Na 7 spędzonych nocy, przez dwie noce w naszym skrzydle śmierdziało z rafinerii siarkowodorem (smród zgniłych jaj). Czwartego dnia była awaria kanalizacji piętro wyżej, przez dwa dni w łazience śmierdziało kanalizą. Uszkodzony sejf, niesprawny zamek drzwi, brudna pościel, po dwu dniach walki braki usunięto. Na trzecim piętrze, lewe skrzydło na korytarzu połuczone płytki na posadzce. Wyżywienie urozmaicone i smaczne 5*
Ireneusz - 27.01.2024
2/2 uznało opinię za pomocną