Opinie klientów o Iberostar Origin Bella Vista Varadero

4.9 /6
116 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

ANITA PATRYCJA, BIELSKO BIALA 29.01.2020

średnio

Hotel w kubańskiej ocenie ma 5*, ale na moje oko to takie maksymalnie 3*. Bardzo przeciętny poziom.

3.0/6

Jarosław, Piaseczno 31.12.2018

Ten hotel to wielkie rozczarowanie - nie polecamy !!!

Wybór tego hotelu to był wielki błąd. Kierowaliśmy się tym że jest nowy i w dobrej sieci, ale spotkało nas wielkie rozczarowanie. Zacznę od tego, że w czasie 14 dniowego pobytu przez cały czas był problem z ciepłą wodą. Cały czas byliśmy utzrymywani przez obsługę w przekonaniu że to "chwilowa awaria" co okazało sie kłamstwem. Jedzenia mnóstwo, ale jego jakość, smak i sposób wydawania okropne. Najgorsze jest to, że większość z nas miała większe lub mniejsze sensacje żołądkowe. Po pewnym czasie jedliśmy już głównie zupę, warzywa i pizzę bo baliśmy sie ryzykować. Problemy z ręcznikami w pokojach. Śmierdzące pleśnią, niedoprane z plamami lub podarte. Wymiana była kolejnym problemem bo ciągle brakowało. Plażowe udało nam się wymienić 2 razy przez 14 dni. Wybraliśmy wersję Elite - Pani z rainbow pokazała nam niskie budynki twierdząc, że tam będą pokoje. Tymczasem pokoje w tej wersji są w wysokim budynku na 9 i 10 piętrze. Nasz balkon wychodził na drogę i jakąś oczyszczalnię, z której dochodził okropny hałas i przy niekorzystnym wietrze smród szamba. Zakleiliśmy wszystkie otwory wentylacyjne w oknach taśmą a przy drzwiach musieliśmy kłaść ręcznik. Od 8 rano pod naszym oknem jeżdziły trąbiące autobusy turystyczne zabierające Gości z hotelu. Cały czas psuły sie windy. Przez większość czasu działała 1 lub 2. Zimna woda w basenach, więc baseny praktycznie puste. Hotel wybudowany tak że przez cały czas były przeciągi. Jeżeli wiał wiatr (a wiał bardzo często) to w lobby praktycznie nie do wytrzymania. Ogólne wrażenie że budynek się sypie: poodbijane płytki, woda cieknąca w lobby z sufitu przez 3 dni, zniszczone windy. Źle oceniamy wycieczkę do Hawany organizowaną przez Rainbow. Co prawda nasza pilotka była świetna (P. Kasia) i przekazała nam bardzo dużo informacji, ale sam program zwiedzania trwa bardzo krótko (kończy się o godz: 16) i polega głównie na oglądaniu miasta z okien autokaru. Odniesliśmy wrażenie, że te wycieczki są organizowane "po najmniejszej linii oporu". Powinna trwać dłużej, w Hawanie można zobaczyć dużo więcej niż my widzieliśmy, przejażdżka samochodami po mieście powinna odbywać się w kabrioletach. Wyjechaliśmy raz żeby zobaczyć Kubę i Hawanę - jesteśmy rozczarowani i zawiedzeni tym co nam zaoferował Rainbow. Pozytywne: ładna plaża z parasolami i bez problemów z leżakami, możliwość jedzenia śniadania i lunchu w ładnej restauracji z pięknym widokiem na 11 piętrze (wersja Elite), świetnie wyposażny barek all inclusive i barmani z dużymi umiejętnościami na 11 piętrze. Miła, uśmiechnięta obsługa. Fajne animacje na plaży i w amfiteatrze.

2.5/6

Katarzyna, WIGGENSBACH 17.06.2022

Iberostar Selection Bella Vista

2.5/6

Natalia, --- 27.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

WAKACJE LUTY 2024

Hotel w żadnym stopniu nie można zakwalifikować na 5gwiazdek.Reczniki poplamione i brudne kołdra bez powłoki wielorazowego użytku. Klimatyzacja musiała być wyłączona gdyż zagrzybienie i stęchlizna uniemożliwia użytkowanie. Limitowanie papieru toaletowego uniemożliwia swobodne korzystanie z WC. Plaża wąska co przy pełnym obłożeniu gości wiąże się z walka o leżaki nie mówiąc o miejscach przy basenie. Opieka rezydentów żadna. Wycieczki propnowane przez biuro z płatnością w tylko euro są niekorzystne dla Polaków gdyż swobodnie można płacić gdzie indziej w dolarach a kurs PLN do $ jest korzystniejsze w rozliczeniu niż w €. 10%.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem