Opinie o Iberostar Origin Playa Alameda

Kategoria lokalna: 5

4.4/6
(49 opinii)
Atrakcje dla dzieci
0.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    słoneczna Kuba

    JOANNA BARBARA, RYBNIK 18.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    na Kubę nie zapomnij wziasc prezentów i gotówki tam czas stoi od zeszłego stulecia ale to niezapomniane wakacje

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam :}

    Malgorzata, Krakow 24.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Ogólnie pobyt udany. Hotel czysty zadbany obsługo bardzo miła pomocna, jedzenie jak na panujące tam warunki [ warto zapoznać się z historią Kuby przed wyjazdem aby zrozumieć i potem nie narzekać]] dobre i w miarę urozmaicone. Zachęcam wszystkich wybierających się na Kubę do zabrania ze sobą lekarstw środków higieny i innych rzeczy które można zostawić obsłudze są niezmiernie za to wdzięczni .Napiwki jak wszędzie mile widziane ;) ogólnie polecam. ALE jedyna rzecz fatalna w tej podróży to SAMOLOT masakra ,mały ciasny, jak na tyle godzi które trzeba tam spędzić to po prostu dramat. Więcej miejsca między siedzeniami jest w pociągu intercity , żeby coś sobie oglądnąć trzeba mieć własnego laptopa lub telefon, jedzenie hmmm jak siedzisz z tyłu samolotu to dostaniesz owszem ale już tylko to co zostało bez możliwości wyboru, Nie należę do osób narzekających ale jeżeli chodzi o linie PLUS ULTRA to odradzam ,leciałam już z Rainbow nie raz liniami LOT i było super nie potrafię zrozumieć po co ta zmiana?

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    69

    Kuba zimą

    Piotr, Łódź 20.01.2020

    Drugi raz byłem na Kubie w okresie zimowym (2018/19 od przed świąt Bożego Narodzenia do 3-go stycznia, w 2020 od 1-16 stycznia). Kuba jaka jest każdy wie a jak nie wie niech poczyta (np. cukier z Francji, śmietana do kawy z Polski, mąka z Brazylii itp.). Ale to polityka... Pogoda super max. 26-32C, min 16-24C. Atlantyk boski, plaża wszystko-mająca, jedzenie dobre (jak to w komuniźmie - przejściowe braki tego czy owego) a w hotelu klimat tańca, śpiewu i zabawy. All-inclusive - zupełnie wystarczający!!! Polecam!!!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Hotel Playa Alameda

    EWA i ANDRZEJ 18.03.2022

    Hotel usytuowany bardzo blisko oceanu, plaża z bezpłatnymi leżakami, warto zabrać ze sobą ręczniki, bo za hotelowe trzeba wpłacić kaucję 30 dolarów (płatna kartą, potem zwrot na kartę). Hotel posiada niska zabudowę, co nam bardzo odpowiadało, czynny basen. Jest tu spokój, cisza. Nie ma dzieci, co dla nas było dużym plusem. Pokoje czyste, łóżka bardzo szerokie, wygodne. W pokojach sejf, deska i żelazko do prasowania., suszarka do włosów. Kontakty z wejściem europejskim, nie ma problemu z ładowaniem telefonów. Wyżywienie w porządku, bardzo dużo warzyw, zwłaszcza strączkowych, fasoli. Obsługa hotelowa bez zastrzeżeń. Rezydent przyjechał we wskazanym na tablicy Rainbow czasie i odpowiedział na wszystkie nasze pytania. Sport i rekreacja? Na to nie ma co liczyć. Stanowczo za mało, można powiedzieć, że praktycznie oprócz jogi i tańców na plaży, około 30 minut wszystkiego nie ma nic. Rozrywka, tj. muzyka na żywo bardzo mało, w ciągu tygodnia wypoczynku tylko dwa razy były występy. Za bardzo duży plus hotelu uważam to, że Hotel Playa Alameda stawia na działania proekologiczne, całkowicie rezygnując z plastikowych opakowań. W pokojach jest woda w szklanych butelkach, a na plaży napoje i drinki podawane są w plastikowych kubkach wielokrotnego użytku. Obsługa cały czas odbiera kubki od plażowiczów, brak śmieci na plaży i obiekcie hotelowym. Kto chce może pić z własnych kubków termicznych. Dla nas to świetne rozwiązanie, Duży plus dla hotelu za takie przedsięwzięcie proekologicznie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mieszane uczucia

    PRZEMYSLAW, BIELSKO-BIALA 19.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Hotel w porządku, praktycznie brak animacji, jedzenie dobre. Podstawowy minus -beznadziejny samolot - przerośnięty czarter z twardymi siedzeniami nadający się na krótkie trasy a nie na lot długodystansowy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    mimo wszystko warto pojechać

    Adam 16.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Wylot z Warszawy miał miejsce 8h10' później w stosunku do planu (awaria samolotu) i ani Rainbow ani przewoźnik (hiszpańskie linie Plus Ultra) ani razu nie przysłali żadnej informacji mailowej czy SMS o kolejnych opóźnieniach, a mogliśmy czekać na wylot w domu bo mamy dość blisko do lotniska. Dostaliśmy dwukrotnie vouchery na posiłki ale to i tak nie rekompensuje w sumie 11 godzin na lotnisku i pół dnia mniej na Kubie. Hotel niby 5* ale w Polsce nie wiem czy dostałby 2*. Jak już dotarliśmy w środku nocy do pokoju to był 1 ręcznik na 2 osoby i brak ciepłej wody. Dopiero na drugi dzień po mojej interwencji przyszedł pracownik i odkręcił zawór ciepłej wody w ukrytej wnęce. Zawór przeciekał i kolejnego dnia go wymieniali bo zalało łazienkę. Ręcznik dodali po mojej interwencji i ani razu przez cały pobyt nie były zmieniane, tak samo jak pościel. Pokój został 1x posprzątany w ciągu tygodnia pobytu (sprawdzone doświadczalnie przez widoczne rozsypanie kawy koło stołu). W ubikacji brak szczotki WC. Zamek w drzwiach na kartę nie był przykręcony i wypadały baterie przez co trzeba było kombinować za każdym wejściem do pokoju żeby drzwi się otworzyły. Drzwi na balkon miały zepsuty zamek i były zamykane na łańcuch i trudno było je przesunąć. Na plus - był działający sejf i żelazko z deską, choć jego działania akurat nie sprawdziliśmy. Widok z okna ładny na piękny i dobrze utrzymany teren hotelu - to trzeba przyznać na plus. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu bo naszym celem było odpocząć w cieple, poopalać się, popływać i jeszcze coś zobaczyć - Hawanę i Morze Karaibskie. To wszystko się udało mimo nie nie najlepszej pogody (tak trafiliśmy - na to nikt nie ma wpływu, więc nie mamy pretensji), ale znacznie opóźniony wylot, brak jakiejkolwiek informacji ze strony Rainbow i brak podstawowych rzeczy w pokoju jak ręczniki i ciepła woda to coś, co nie powinno mieć miejsca.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kuba - Varadero

    Barbara, Kozienice 22.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Infrastruktura hotelu super ale no właśnie ale - pokoje dają wiele do życzenia - wilgotne , ściany brudne , ręczniki przez tydzień nie zmienione , materace zapadające się - to tyle na ten temat . Co do opiekunów na wycieczkach P. Magda dużo wiadomości ale przeskakuje z tematu na temat bez dokończenia poprzedniego a P. Jakub cóż więcej siedział w telefonie z smsami niż opowiadał o Hawanie. Co do kraju powiem tak - Kubańczycy mówią , że Varadero to nie Kuba i maja rację bo prawdziwa Kuba to III świat , bieda , brak podstawowych środków do życia , brak chleba , światła , środków lokomocji , żebranie o 1 dolara - jeśli chcesz się o tym przekonać i docenić to co masz po prostu pojedź - takie doświadczenie długo pozostaje w pamięci.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Kuba lait Hotel Iberostar Playa Amadea grudzień 2023

    Dana 02.01.2024

    Wycieczki zorganizowane zgodnie z opisem - cudowne miejsca i tym samym niesamowite przeżycia . Budynki hotelowe w ładnie utrzymanym dużym ogrodzie. Pokoje natomiast wymagają remontu - posciel nieprzyjemna zawilgocona, w łazience rdza na żyrandolach i pozostałych meblach. Klucze magnetyczne często nie otwierają drzwi. Zmiana ręczników wyłącznie kiedy zostawi się tipa. W hotelu codzienne animacje . Blisko przystanek gdzie autobus turystyczny jedzie do Varadero. Minusem jest lot - samolot Plus Ultra jest bardzo bardzo ciasny i napewno nie powinien być czarterowany na tak dalekie trasy i propozycja wybór miejsc odpłatnie to naprawdę nieporozumienie . Jeszcze jedna uwaga - Towarzystwo ubezpieczeniowe Europa pomimo zgłoszenia nie udzieliła pomocy - zero kontaktu.Po moim mailu tylko informacja że nie dostali od lokalnego agenta odpowiedzi w sprawie możliwości organizacji wizty. Pomimo niedogodności bardzo polecam ten wyjazd bo przeżycia i wspomnienia niezapomniane .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Kuba listopad

    Mariusz 28.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Kuba piękna, czas się tam zatrzymał, mega fotogeniczny kierunek. Ludzie uśmiechnięci, kontaktowi. Absolutnie nie polecam zabierania Euro !!! Euro można zabrać jak ktoś chce kupić wycieczki w Rainbow. 1$ potrzebny jest wam będzie wszędzie, począwszy od toalet na pamiątkach kończąc, monety Euro są nie akceptowane a papierowy dolar wszędzie i nie ma dla nich żadnego znaczenia czy będzie to np. 40Euro czy 40dolarów- przelicznik mają taki sam. Wymiana waluty w hotelu szybko zweryfikuje pierwszy zakup na mieście że była to błędna decyzja. Najbardziej zachwyciła nas Havana, Viniales i Trynidad. Z atrakcji hotelu mało korzystaliśmy bo dużo zwiedzaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ale nie z hotelu ale z kierunku. Polecamy nocleg w casa particular w Havanie, daje to możliwość poznania prawdziwego oblicza Kuby i życia Kubańczyków. Wiele osób było mocno zawiedzionych Airbusem linii Plus Ultra, to taki Ryanair dalekobieżny :D Bardzo mało miejsca na nogi w szczególności jak pasażer przed nami rozkłada opacie. Brak rozrywki pokładowej/monitorów w oparciu. Dostępne wi-fi z na pokładzie, można oglądac filmy na swoim urządzeniu, lubi się zawieszać. Nie polecam zakupu wycieczki z dużym wyprzedzeniem ponieważ na miesiąc przed wylotem można było ją kupić znacznie taniej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Piękna Kuba

    Boz, Kraków 09.12.2023

    Po pierwsze zabrać dolary nie euro !!!!!! Przelicznik 1dolar = 1 euro, więc z euro jesteśmy w plecy. Karty płatnicze plastikowe, nie mają terminali, które przyjmują płatność z karty w telefonie. Hotel… dużo słyszałam o Kubie , hotelach , jedzeniu, większość się sprawdziła. Jedzenia praktycznie nie ma, Pani która robi omlety na śniadanie, jaja gotowane są i to tyle ze śniadań. Owoców, warzywa brak. Obiad i kolacja dokładnie te same dania, czasami była jakaś panga, kurczak, ale to najlepiej było przyjść na otwarcie stołówki żeby się na kurczaka załapać. Pokoje… brudno, grzyb na ścianach, odpadające elementy itp. Ręczniki, pościel brudna. Napoje - wszystkiego brakuje, ale nie rumu !!!! Leja prawdziwy w każdej ilości, pińa colada, daikri itp. I jak już człowiek zaakceptował wszystko!!! Brak jedzenia, bród, okazało się, że nie ma leżaków. Codziennie trzeba było wstawać o 6 rano, żeby iść na plażę zająć leżak. Na basenie wystarczyło zająć o 7. Ciągły remont, recepcja najochydniejsza jaka kiedy kolwiek widziałam. Wi fi działało dobrze. Podsumowywujac do wszystkiego człowiek jest się w stanie przyzwyczaić, ale wstawanie i bieganie o 6 rano za leżakiem uważam za skandal !!!!!!! Plaża przepiękna, morze cudowane, jak się odpowiednio wcześnie zajmie leżak to naprawdę można się zrelaksować. PS cudowna rezydentka Pani Justyna, byłam z nią na wycieczce havana plus Viñales - rewelacja ! Z wycieczek jeszcze cayo blanco i pływanie z delfinami - cudowne przeżycie. Myślę, że na Kubę jeszcze wrócę, ale na pewno wybiorę inny hotel

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem