4.7/6 (39 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel znajduje się w końcowej części półwyspu, jest złożony z wielu budynków dwupiętrowych, posiada dużą jadalnię, kilka barów (zarówno przy plaży jak i przy basenie i w holu głównym) standard hotelu odpowiada mniej więcej 4 gwiazdkom europejskim. Internet działa tylko w recepcji. Jeśli chodzi o gości to zdecydowanie dominują Kanadyjczycy i Rosjanie. Dużo kanadyjskiej młodzieży, która jest dość głośna (szczególnie w okolicach basenów i barów) na plaży spokojnie. Jedzenie na dobrym poziomie, animacje każdego dnia zadawalajace
4.0/6
Hotel położony przy pięknej plaży z bardzo ładnym ogrodem. Przechadzanie się po jego terenie przypomina spacer po małym miasteczku. Lokalizacja zdecydowanie na plus. Jedzenie bardzo powtarzalne, w restauracji nie a'la carte codziennie serwowany praktycznie ten sam ograniczony wybór potraw. Różnorodne dobrze przygotowane owoce morza, jednak mało innych opcji dla osób niegustujących w nich. Owoce niedojrzałe, soki serwowane do śniadania zdarzały się zepsute. W pokoju pojawiały się problemy z niedonoszonymi ręcznikami, nieuzupełnianą wodą czy niedziałającym telefonem. Mimo wielokrotnego zgłaszania ich na recepcji, nie wszystko zostało rozwiązane bądź czas oczekiwania był wyjątkowo długi. Ogólnie ok, ale drugi raz bym tam nie pojechała.
4.0/6
Hotel 5* - obsługa bardzo sympatyczna, jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie, alkohole z wysokiej półki, dobra infrastruktura hotelu, codziennie muzyka na żywo i dyskoteka- szkoda, że nie w rytmach salsy, pokoje na parterze pachną wilgocią, w pokojach i na stołówce- karaluchy, na plaży pchły piaskowe, więc trzeba ze sobą zabrać odpowiednie środki na tego typu insekty, dobrze jest zabrać dla kubańczyków drobne prezenty: długopisy, kosmetyki, słodycze, kredki, zeszyty ......
4.0/6
Położenie hotelu przy samej plaży , ocean z fantastyczną wodą , pogoda super - ciepło 26-28 stopni , otoczenie hotelu bardzo zadbane i czyściutkie , personel miły i uprzejmy , codzienne animacje , dostępny internet , wieczorem muzyka na żywo . I to by było wszystko z plusów tego hotelu . Na minus : check -in - jedna recepcjonistka która musiała przyjąć ok. 40 os do hotelu , a zameldowanie jednego pokoju trwało plus minus 10 min , jednocześnie musiała przyjmować reklamacje bo nie wszyscy byli zadowoleni z pokoi które dostali . Ostatni z grupy zostali przyjęci do hotelu po ponad 2 godzinach od przyjazdy . A trzeba zaznaczyć ze dotarliśmy do hotelu ok 24:00 po ponad 12 godzinnym locie w mało komfortowych warunkach . Pokój jak na hotel 5* urządzony bardzo skromnie w stare, rozwalające się meble , sprzątany po łebkach , brak czajnika ( herbaty i kawy ) , brak dekoracji, zasłony brudne , zakurzone , rozwalające sie kontakty, aby wyłączyć lampki przy łóżku trzeba wstawać i wyłączać światło kontaktem przy drzwiach wejściowych , prąd w gniazdkach tylko przy włączonym świetle, Łazienka po remoncie ale pozostawia dużo do życzenia pod względem technicznym jak i sanitarnym . Jedzenie w miarę dobre ale monotonne i widać brak wielu produktów . Codziennie mięso i ryba smażone na blacie grilla bez żadnych przypraw oprócz soli , do tego zimne dodatki w postaci sypkiego ryżu , papki z bananów , rozmemłanej kapusty .... Warzywa typu marchewka , kapusta , ogórki - same , bez żadnych dresingów , skromny wybór soków . Notoryczny brak łyżek i łyżeczek oraz przyprawników ( soli / pieprzu ) . Hotel dla mało wymagających , na pewno nie zasługuje na więcej niż 3*.