Opinie klientów o Melia Internacional

4.9 /6
19 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Mariusz, Warszawa 01.04.2023
Termin pobytu: listopad 2022

Hotel Melia godny polecenia. BP Rainbow niestety nie.

Hotel bardzo ładnie położony, czysty, bardzo zróżnicowana kuchnia, smaczne dania w restauracjach la carte. warto wziąć opcje The level i mieć dostęp do dedykowanych barów i restauracji. obsługa zaangażowana i bardzo się stara umilić pobyt. poza tym Kubańczycy są uśmiechnięci, życzliwi i mają pozytywne usposobienia. Nie polecam Rainbow jako operatora ani oferty first minute. Przed wylotem odwoływali i przekładali termin oraz miejsca wyloty, a ceny tego samego kierunku i hotelu były korzystaniejsze na parę dni przed wylotem niż w ofercie first minute. Dodatkowo miejsca w klasie biznes ktore sprzedawane są za naprawdę duże pieniądze maja uszkodzone fotele, co jest niezgodne z zawierana umowa, za co Rainbow nie chce ponosić odpowiedzialności. Reklamacja która złożyłem w grudniu do tej pory jest niezałatwiona.

5.5/6

BEATA, Celestynów 22.02.2023
Termin pobytu: luty 2023

Udany urlop

Spędziłam wraz z rodziną bardzo przyjemny tydzień w hotelu Melia International. Hotel oceniam pozytywnie. Pokoje były bardzo komfortowe. Łóżka - ogromne i wygodne. Pościel oraz ręczniki były czyste i wymieniane zgodnie z życzeniem gości. W hotelu duża ilość barów z dobrymi drinkami, napojami oraz kawą. Bardzo przyjemna oprawa muzyczna od rana do nocy. Obsługa hotelu życzliwa i pomocna. Piękna plaża! Idealny, drobny piasek i łagodne wejście do turkusowego, ciepłego morza. Leżaki i parasole zawsze dostępne, zarówno przy plaży, jak i przy basenie. Duża ilość jedzenia. Na zróżnicowanie również nie można narzekać. Jedynym minusem był dla nas smak niektórych potraw. Jednak, nigdy nie byliśmy głodni. Zawsze udało nam się wybrać coś z oferty. Najsmaczniejsze były śniadania oraz lokalne owoce i soki. Bardzo podobały nam się wycieczki zorganizowane przez Rainbow. Zarówno Hawana jak i Trinidad warte zwiedzenia i poczucia klimatu prawdziwej Kuby. Polecam ten kierunek, to biuro podróży oraz ten hotel.

5.5/6

Aga i Marcin P., Bydgoszcz 22.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Kuba - było warto

Może zacznę od tego co było złe. Zła była organizacja samego przeloty przez Rainbow. Od samego początku. Pierwotne założenie że lecimy LOTEM. Zakup biletów w klasie PREMIUM. Okazało się, że Rainbow zmienił przewoźnika na PLUS ULTRA, który nie posiada klasy "pośredniej". Rainbow milczał przez miesiąc, po czym zaproponował klasę Biznes za dodatkową dopłatą -wzięliśmy (wraz z wyborem miejsc - był m-c lipiec/sierpień). W drodze powrotnej okazało się, że nie mamy miejsc za które zapłaciliśmy, a dodatkowo siedzimy - ja w ostatnim, a żona w pierwszym rzędzie. Organizacyjna porażka. Rezydentka na Kubie na lotnisku powiedziała, że musimy tak lecieć. Koniec. Sam samolot - najnowszy z Linii (16 lat) - w porównaniu z kilkuletnimi dreamlinerami, to zabytek. Obsługa w samolocie jednak przesympatyczna. Zatem podsumowując Rainbow za organizację przelotu i perturbacje z tym związane - pała z wykrzyknikiem - reklamacji nie odpuszczę włącznie z Sądem jak trzeba będzie. Tyle z negatywów. Teraz pozytywy: jeśli czytacie ten komentarz, bo zastanawiacie się jaki hotel wybrać itd. to jesteście w tym samym miejscu, w którym byłem ja przed zakupem wycieczki. Zatem bierzcie Melia International !! - trzeba trochę dopłacić, ale w porównaniu z innymi oferowanymi hotelami i po rozmowach z ludźmi którzy w nich byli - warto ! Mieliśmy pokój JUNIOR SUITE - świetnie położony. Jedzenie - pamiętajcie, że jedziecie na KUBĘ. Jeśli chcecie all inclusive po europejsku albo turecku, to nie jedźcie na KUBĘ. Na warunki Kubańskie Melia - to prawdziwe all inclusive: można coś dla siebie zawsze znaleźć (pizza, makarony, owoce, pieczywo, sery, wędliny, coś słodkiego, drinki - różne, pyszna kawa, przekąski, herbata -bez wariactwa wyboru, ale czarna zawsze, czasem rumianek albo mięta:)). Z tego co opowiadały osoby wracające z nami samolotem, a mieszkające w innych hotelach - MELIA to prawdziwy wypas. Zatem czy dopłacić do Melii - zdecydowanie tak! Do tego obsługa w hotelu przemiła. Dalej wycieczki fakultatywne: byliśmy w Havanie (pierwotnie wycieczka zakupiona na sobotę - ale że miało lać, Rainbow przełożył wycieczkę na wtorek - tutaj duży plus dla Rainbow) - bardzo fajnie, objazd amerykańskimi klasykami - bardzo długi - można było się nacieszyć jazdą. Pozostałe atrakcje też bardzo fajnie. W Havanie trochę mało czasu wolnego, ale na Havane trzeba kilka dni :) - natomiast żeby poczuć jej klimat - wystarczyło. Byliśmy też w Trinidadzie i Cienfuegos -wycieczka od rana do nocy - ale też warto. Do organizacji wycieczek fakultatywnych żadnych zastrzeżeń (jak miałbym się czepiać to śniadanie mogłoby być większe przy drugiej wycieczce). Pani Justyna, która była naszą pilotką przy obydwu wycieczkach - bardzo miła i pomocna - także też tutaj duży plus dla Rainbow! Poza tym zastanawiacie się jaką walutę zabrać - też czytałem fora na których wypisują głupoty, żeby brać EURO a nie Dolary. Guzik prawda - weźcie dolary - wymieniają 1 do 1 - czyli na Kubie: dolar i euro to jedno i to samo, a dolary w pl. są tańsze, a poza tym możecie mieć w papierze 1 dolara (na napiwek) a euro w papierze to minimum 5. Walutę normalnie wymienicie na każdym rogu - najkorzystniej w Hawanie, za 1dolar/euro- 250 peso, w Varadero jakieś 220 peso. W hotelowych kantorach was oskubią 1dolar/euro to jakieś 140-160 peso. Co przywieźć z Kuby i jak działają celnicy. Jak będziecie w Havanie w destylarni - kupcie sobie cygara i rum - ile chcecie. Nikt tego nie kontroluje. Mądrale wypisują ile rumu można przewieźć itd. itp. - tymczasem nikt wam nie zagląda do bagażu :) - więc polecam cygara Cohiba - w destylarni duże cygaro 35 euro, w hotelu małe 40 :) Rum legendario - bierzcie w destylarni - że można wwieźć do pl. 1 l na głowę to bzdura. W Trinidadzie nie dajcie się naciągnąć łażącym dzieciakom i kobietom. Jak chcecie coś komuś zostawić - to wejdźcie w boczną uliczkę - tam można zostawić coś dzieciakom. Najbardziej brakuje jednak leków. Weźcie zwykły apap - to dla nich luksus, którego nie mają. Trzeba oczywiście uważać komu dajemy, bo czarny rynek kwitnie i jest szansa, że zostaną te tabletki sprzedane, ale jeśli nawet ileś opakowań źle trafi to jest szansa, że kilku osobom naprawdę damy trochę ulgi w jakimś bólu - bo przekażemy leki w dobre ręce. Podsumowując - bardzo dobre doświadczenie. Wyjazd na Kubę zmienia perspektywę patrzenia na świat, na problemy. Hotel Melia International polecam. Pani Justyna - Rezydentka - bardzo miła i pomocna. Organizacja na miejscu bardzo dobra. Organizacja przelotu i samolot - tragedia (za wyjątkiem personelu pokładowego, który jest super). To chyba wszystko, zatem życzę udanych wyjazdów. My jeszcze kiedyś wrócimy - liczymy, że Rainbow poprawi podróż i polecimy z LOT-em.

5.5/6

AGATA JOANNA, KORZENNA 03.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Polecam :)

Po tygodniowym objeździe po Kubie zakotwiczyliśmy w tym hotelu. Osobiście nie mam się do czego doczepić. Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane, w pokoju: deska, żelazko, czajnik, uzupełniana woda butelkowana. Obsługa pomocna, jedzenie trochę monotonne ale ok. Baseny ładne ale korzystałam wyłącznie z plaży ( bajka)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem