Kategoria lokalna: 3 klucze
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem bardzo zadowolony z hotelu, super położenie,obsługa, wyżywienie.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy tydzień kwietnia 2016 miałem przyjemność spędzić na wyspie Lanzarote w Hotelu 3* Blue Bay Lanzarote. Hotel wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie – ładne pokoje, porządne jedzenie (bardzo duży wybór), duży basen (szkoda, że nie jest sezonowo podgrzewany), duża ilość leżaków, bardzo dobra obsługa kelnerska (zarówno podczas posiłków jak i w barach). Pokoje sprzątane przyzwoicie J. Jedyne moje zastrzeżenia dotyczą tego, iż trzeba było przypominać o szamponie czy mydle, w łazienkach pod prysznicem brakowało półeczki na szampon czy mydło – trzeba było się schylać. Największe uwaga dotyczy zapachu wydobywającego się z klimatyzacji podczas gdy nie pracuje – moim zdaniem dobrze było wymienić filtry oraz odgrzybić tunele klimatyzacji. Łazienki wykończone bardzo ładnie, ręczniki wymieniane za każdym razem (za wyjątkiem środy, kiedy to pokoje nie są sprzątane). Stołówka duża, czysta, obrusy zmieniane za każdym razem na czyste. Bardzo duży wybór dań, nawet na śniadania za każdym razem pewne potrawy się zmieniały – nie było monotonii. Ogólnie posiłkom wystawiam najwyższą ocenę. Bar przy basenie duży, cały czas serwowany duży wybór przekąsek w trybie samoobsługowym (hamburgery, hot-dogi, pizza, frytki i zawsze coś jeszcze na ciepło oraz warzywa, wędlina, sery – czasem owoce i ciastka). Obsługa kelnerska SUPER !!! Animacje w ciągu dnia były bardzo dobre – jak w większości hoteli – natomiast wieczorne były słabe np. pokaz gadów – pokazano dwa węże, żółwia i iguanę, powiedziano o nich kilka słów i zaczęto robić z nimi zdjęcia (zarobkowo). Ale za to obsługa kelnerska podczas tych pokazów serwowała wyśmienite drinki J. Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel osobom, które są wymagające i rodzinom z dziećmi. Jest to także wada hotelu – ponieważ jest w nim sporo dzieci i jest troszkę głośno. Bardzo dużo w hotelu jest gości z Wysp brytyjskich, troszkę Francuzów, Niemców no i oczywiście Polaków. Z hotelu do największej plaży w mieście jest 10-15 minut spaceru (hotel niestety nie posiada tylnego wyjścia). Idąc do tej plaży idzie się obok centrum, gdzie znajduje się wiele sklepików, restauracji i wypożyczalni samochodów (polecam Plus Car). Po drodze można wstąpić do hotelu Barcelo La Galeo przy Plaza del Janubio na bezpłatny internet (niestety BluBay nawet w recepcji posiada płatny dostęp do internetu). Na tyłach hotelu u zbiegu ulic Calle los Geranios i Av. Del Mar znajduje się wypożyczalnia firmy Plus Car – posiadająca rozsądne ceny – za samochód wygodny dla 4 osób za trzy dni jedynie 70 Euro. Dobra stawka i praktycznie tuż obok hotelu – polecam. Wyjazd bardzo udany.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Swietny hotel w szczegolnosci dla osob ceniacych sobie brak dzieci. Porzadne drinki, animatorzy niebyli natretni. Ogromnym plus to wyglad hotelu wpasowany w klimat wyspy.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przed zakupem wycieczki do tego konkretnego hotelu obawiałam się o standard obiektu. Naoglądałam się zdjęć na tripadvisorze i trochę obleciał mnie strach. Mimo wszystko jednak zdecydowaliśmy się na zakup tej oferty i nie żałuję.Dostaliśmy pokój w segmencie B, na 2 piętrze z widokiem na hotelowy basen. Bardzo duży pokój z aneksem kuchennym, sofa, stół i krzesła + tv z kilkoma darmowymi kanałami. Sofa piekielnie niewygodna. Nawet nie próbowaliśmy jej rozkładać. Fatalnie wyprofilowane oparcie, jakby kwadratowe. Nie dało się na niej siedzieć i opierać jednocześnie. Łazienka urządzona w nowoczesnym stylu. Wiele do życzenia pozostawia wykończenie, np. docinanie płytek, montaż armatury a także cieknący prysznic. Tak bardzo, że tworzyło się na podłodze małe jeziorko. Oczywiście pleść na fugach. no ale żeby nie wiem jak człowiek czyścił to nawet w domu pleść się ma. Tak to już jest w wilgotnych pomieszczeniach. Taki lajf. Pierwszego dnia zorientowaliśmy się, że woda w umywalce w łazience nie ścieka prawidłowo. Zgłosiliśmy to na recepcji i miła Pani poinformowała nas, że zajmą się tym dzisiaj. Kiedy wróciliśmy do pokoju z basenu problem już był rozwiązany. Super szybko i super miło. I tak właśnie wyglądały nasze wakacje na Lanzarote w Hotelu Blue Bay. Wyspa super. Ludzie super. Mili, uczynni. W pokoju wi fi nie było. W lobby nie sprawdzałam ale też raczej nie. Windy nie ma więc ciężkie torby czy wózek trzeba na 2 pietro dźwigać wąskimi schodami. Faktycznie farba odpada ze ścian czy z sufitów i na szybko jest zamalowywana. Ale .. w naszym pokoju tego problemu nie było. Za to widziałam to w pokojach na parterze i na korytarzach. Jest jeszcze jedna rzecz która mnie zaskoczyła. Niemile. Brak kołdry. Człowiek z klimatu umiarkowanego lubi się wtulić, a ty nie było w co. Jedynie koc i prześcieradło. Niby można spać pod prześcieradłem a na nim koc ale przy moich futbolowych zdolnościach nocnych koc i tak by finalnie trafil na moje gołe nogi. Szkoda że nie był powleczony jakąś poszewką. A już najbardziej szkoda że nie było kołdry. Posiłki obfite i spory wybór wszystkiego. Bardzo podobało mi się, że obsługa zapraszając nas do stolika już następnego dnia po przyjeździe nas rozpoznawała. Możliwe że moja charakterystyczna opalenizna w okulary p/słoneczne temu pomogła ale.. wolę myśleć że obsługa jest na najwyższym poziomie i z dbałością o gościa.Z biura podróży kupilismy wycieczkę katamaranem. Mega super. I to naprawdę polecamy. Bardzo fajna Pani Opiekunka mówiąca świetnie po hiszpańsku. Podpowiedziała nam w kilku kwestiach, np. żeby w parku Timanfaya w autokarze siadać od razu za kierowcą, po prawej albo lewej i nawet lepiej poczekać na kolejny autobus ale mieć pewność do miejca. I miała rację. Zdecydowanie lepiej wszystko widać. Sugerowała nam również sobotni (bez kolacji z cenie biletu) koncert w Jameos del Agua ale niestety pech chciał że akurat w jedyną pasującą nam sobotę koncertu nie było.Pozostałe atrakcje, jako że lubimy wszystko robić po swojemu, swoim tempem i niezależnie od innych zwiedziliśmy sami wynajmując samochód. Zajęło nam to 3 dni bo wyspa nie jest jakaś szczególnie duża. Polecamy bardzo fajną plażę w Puerto del Carmen oraz Playa de Famara. Ta ostatnia jest na północy, w zielonej części wyspy. To plaża surferów ale przeciętny Kowalski może sobie w niej poskakać, bo z pływaniem przy takicj falach ciężko.Generalnie - bardzo polecamy wyspę i hotel. Wakacje były S U P E R.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pierwszym tygodniu zaskoczenie małą ilością gości, w kolejnym było już pełno ale leżak zawsze można było dla siebie znaleźć. Pokoje sprzątane codziennie oprócz środy. Jedzenie smaczne, zawsze mozna było coś dla siebie wybrać. Do najbliższej plaży (Playa Bastian) 15 min. Do pozostałych trochę dłużej. Jedyne mankamenty to okresowy zapach z kanalizacji (ale w innych hotelach też zalatywało) oraz duszna sala do wieczornych animacji
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początku wyjazdu, duże zaniedbanie ze strony Rainbow, polegające na braku dla mnie miejsca w samolocie. Musiałam siedziec na ogonie samolotu na miejscu dla stewardes "jump seat". Doleciałam obolała, bo mam problem z kręgosłupem. Pozostała częśc wyjazdu super. No może z wyjątkiem pogody. Hotel czysty, pokój duży. Obsługa hotelowa na wysokim poziomie. Rezydent potrafi zaopiekowac się turystą. Ciekawe wycieczki fakultatywne.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opis hotelu zgodny z rzeczywistością. Hotel parę lat temu wyremontowany. Część A nowocześniejsza od części E. Pokoje takie same ale poziom eksplatacji trochę różnorodny, każdy do zaakceptowania. Miła obsługa - kelneryz, recepcja, barmani na wysokim poziomie. Śniadania monotonne, typowo angielskie, reszta posiłków na dobrym poziomie. Wyspa piękna, dużo atrakcji, samochód 1 dzień 45 euro w hotelu. Niedaleko 3 piękne plaże spacerkiem. Dobra komunikacja autobusowa.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dosyć duży. Pokoje w miarę czyste. Pościel zmieniana 2-3 razy w tygodniu. Ręczniki codziennie oprócz środy. W zalezności od pokoju widok z balkanu na ulicę bądź na basen. Basen czysty, dosyć duży, jedyny minus to odpadające niektóre kafelki na basanie i połamane niektóre leżaki. Obsługa hotelowa bardzo sympatyczna, zarówno na basenie jak i w restauracji. Jedzenie dobre, spory wybór dań. Hotel w centrum, niedaleko są sklepy, wypozyczalnie samochodów, rowerów. Do plaży skrótami 5 minut spacerkiem. Ogólnie polecam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobre jedzenie, pokoje w kiepskim stanie z odpadającymi tynkami. Animacje dla dzieci- brak. Wieczorne animacje słabe.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Basen jak na tą porę roku początek kwietnia miał bardzo zimną wodę, animacje takie sobie dla osób w wieku 40+, brak angażowania uczestników., jedzenie wyśmienite, odległość do plaży do zakceptowania. Sama wyspa ciekawa warto wypożyczyć samochód. Można zobaczyć obiekty inspirowane przez Manrique. Na północy wyspy dobre warunki do pływania na desce. Alkohole OK.Duże pokoje z aneksem kuchennym.