Opinie o HL Paradise Island

5.1/6 (13 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
13 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Polecam

    Dostaliśmy ten w zamian za inny i nie żałujemy .Jednak polecam dla rodzin z dziećmi, dla nas pary za głośno, za duży gwar. Trochę daleko od plaży, centrum,promenady ale można dojechać hotelowym autobusem a wrócić taksówkę za nie całe 4 euro.Pokoje ładne ,jedzenie super ,z basenu nie skorzystanie pełne dzieciaków.

    Anna - 28.04.2018  | Termin pobytu: maj 2018

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Przyjemny hotel z wodnymi atrakcjami

    Urlop spędzialiśmy w tym hotelu we wrześniu 2018 - rodzinnie z małym dzieckiem. Fajny, czysty hotel z krótkim transferem z lotniska. Infrastruktura wystarczająca, mini aquapark na miejscu, bardzo miła obsługa. Należy się liczyć ze spędzaniem większości czasu w hotelu ponieważ plaże są a) małe b) daleko. Niestety hotel nie oferuje za bardzo zróżnicowanej kuchni - raczej menu dostosowano do gości z wysp. Brakuje przede wszystkim specjałów z kuchni hiszpańskiej co jest dość dziwne w hotelu hiszpańskim.

    Michał, Łódź - 15.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    dobry

    Pobyt tygodniowy w lipcu. Noclegi w bungalowach. Teren hotelu nie jest zbyt duży a wiec wszędzie jest blisko bez względu na zakwaterowanie, położony w pięknym ogrodzie. Wystój apartamentów nowoczesny, aczkolwiek najwięcej do życzenia mają łazienki. Szafka spuchnięta, gnieniegdzie grzyb, na minus przez pierwsze dwa dni po przyjeżdzie w kuchni poruszały się takie jakby malutkie mrówki potem ich nie było. Pokoje sprzatane codziennie jednak pobieżnie (zaścielenie łóżek, zmiatanie). Jedzenie: w dwóch stołówkach (nie restauracja ala karta) głośno (w hotelu jest dużo dzieci) jedzenia dużo dokładane na bieżąco smaczne, urozmaicone. Kuchnia na 5. Przekąski słabe (taki typowy fast food. Drinki słabe - płatne z innych alkoholi te z all inclusive z innych. Baseny: te gówne oblegane przez turystów, leżaków chyba wystarczająco. Dino Park: ratownicy świetnie pilnują, baseny ok, jednak woda zimna zarówno w dino parku jak i na głównych basenach. Dużo wolnych lezaków w dino parku. Jednak leżaki przynajniej w połowie hotelu nie podnoszone niezbyt wygodne. Na terenie hotelu pralnia, market czynny bardzo długo (chyba nawet całodobowo). W hotelu pobierają depozyt w wysokości 60 EUR (za pilota od tv od klimy i jak sie bieże reczniki basenowe. W pozostałych przypadkach depozyt niepłatny. Położony na wzgorzu (moim zdaniem mocniej wieje niz w centrum Playa Blanca, dosć daleko od plazy (20 min do plazy flamingo, do dorady trzeba jechac busem hotelowym który kursuje co godzinę lub autobusem linii 30 koszt biletu 1,4 eur. Tym autobusem można tez dojechać do plaż Papagayo.

    Ilona, Rzeczniów - 03.08.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wszystko OK

    Wszystko OK. Jednak standard hotelu i obsługi nie pasował do 4 gwiazdkowego. W informacji jaką widziałem na drogowskazach hotel posiada 3 gwiazdki. Jedzenie i atrakcje spełniły moje oczekiwania.

    ZBIGNIEW, Warszawa - 26.06.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    6/17 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem