Opinie klientów o HL Paradise Island

5.1 /6
13 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Anna 28.04.2018
Termin pobytu: maj 2018

Polecam

Dostaliśmy ten w zamian za inny i nie żałujemy .Jednak polecam dla rodzin z dziećmi, dla nas pary za głośno, za duży gwar. Trochę daleko od plaży, centrum,promenady ale można dojechać hotelowym autobusem a wrócić taksówkę za nie całe 4 euro.Pokoje ładne ,jedzenie super ,z basenu nie skorzystanie pełne dzieciaków.

4.0/6

Michał, Łódź 15.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Przyjemny hotel z wodnymi atrakcjami

Urlop spędzialiśmy w tym hotelu we wrześniu 2018 - rodzinnie z małym dzieckiem. Fajny, czysty hotel z krótkim transferem z lotniska. Infrastruktura wystarczająca, mini aquapark na miejscu, bardzo miła obsługa. Należy się liczyć ze spędzaniem większości czasu w hotelu ponieważ plaże są a) małe b) daleko. Niestety hotel nie oferuje za bardzo zróżnicowanej kuchni - raczej menu dostosowano do gości z wysp. Brakuje przede wszystkim specjałów z kuchni hiszpańskiej co jest dość dziwne w hotelu hiszpańskim.

4.0/6

Ilona, Rzeczniów 03.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

dobry

Pobyt tygodniowy w lipcu. Noclegi w bungalowach. Teren hotelu nie jest zbyt duży a wiec wszędzie jest blisko bez względu na zakwaterowanie, położony w pięknym ogrodzie. Wystój apartamentów nowoczesny, aczkolwiek najwięcej do życzenia mają łazienki. Szafka spuchnięta, gnieniegdzie grzyb, na minus przez pierwsze dwa dni po przyjeżdzie w kuchni poruszały się takie jakby malutkie mrówki potem ich nie było. Pokoje sprzatane codziennie jednak pobieżnie (zaścielenie łóżek, zmiatanie). Jedzenie: w dwóch stołówkach (nie restauracja ala karta) głośno (w hotelu jest dużo dzieci) jedzenia dużo dokładane na bieżąco smaczne, urozmaicone. Kuchnia na 5. Przekąski słabe (taki typowy fast food. Drinki słabe - płatne z innych alkoholi te z all inclusive z innych. Baseny: te gówne oblegane przez turystów, leżaków chyba wystarczająco. Dino Park: ratownicy świetnie pilnują, baseny ok, jednak woda zimna zarówno w dino parku jak i na głównych basenach. Dużo wolnych lezaków w dino parku. Jednak leżaki przynajniej w połowie hotelu nie podnoszone niezbyt wygodne. Na terenie hotelu pralnia, market czynny bardzo długo (chyba nawet całodobowo). W hotelu pobierają depozyt w wysokości 60 EUR (za pilota od tv od klimy i jak sie bieże reczniki basenowe. W pozostałych przypadkach depozyt niepłatny. Położony na wzgorzu (moim zdaniem mocniej wieje niz w centrum Playa Blanca, dosć daleko od plazy (20 min do plazy flamingo, do dorady trzeba jechac busem hotelowym który kursuje co godzinę lub autobusem linii 30 koszt biletu 1,4 eur. Tym autobusem można tez dojechać do plaż Papagayo.

3.5/6

ZBIGNIEW, Warszawa 26.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Wszystko OK

Wszystko OK. Jednak standard hotelu i obsługi nie pasował do 4 gwiazdkowego. W informacji jaką widziałem na drogowskazach hotel posiada 3 gwiazdki. Jedzenie i atrakcje spełniły moje oczekiwania.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem