Kategoria lokalna 4
4.5/6
Hotel w bardzo fajnej lokalizacji, blisko do deptaku w centrum i na plażę. Pokoje hotelowe w bardzo różnym standardzie. Niestety ten na który trafiłem na III piętrze to słabe 3*. Same skosy na suficie i mało miejsca na wyprostowanie. Brudne okno, którego nie dało się wyczyścić (brudne pomiędzy szybami). Pokój dość duży. Sprzątanie i wymiana ręczników codziennie (raz zapomnieli wymienić ręczniki)Malusieńki balkonik w 1/3 zajęty przez klimatyzator, z niewielkim widokiem na port i górę zamkową. Klimatyzacja działała bez zarzutu i bez dodatkowych opłat. Wyżywienie codziennie podobne ale smaczne. All inclusive wersja soft ale wystarczająca. Alkohole, piwo, wino, uzo i inne typu pesi, kawa. Praktycznie dostępne bez ograniczenia w wyznaczonych godzinach. Nowy basen z odpowiednią ilością leżaków. Nigdy nie było problemu z miejscem. Plaże trochę brudne. W czerwcu były puste.Są parasolki miejskie bezpłatne. Morze przepiękne i czyste. Skorzystaliśmy z wycieczki objazdowej po wyspie. Dość ciekawa choć wyspa malutka. Szkoda, że nie dostaliśmy suchego prowiantu bo nie wróciliśmy na lunch. Nieprawdziwa jest informacja pani rezydent, że ceny win w winiarni, którą zwiedzaliśmy są niższe niż w sklepach. Widziałem w sklepach te same wina w odrobinę niższej cenie. Pozostałe hotele miały wyższy standard ale były znacznie oddalone od miasta. Miasto bezpieczne nawet późną porą. Dużo kafejek, restauracji i sklepików. Siesta od 13-18. Praktycznie wszystko zamknięte w tym czasie. Przelot w miarę o'k. Jeśli tylko są jakieś problemy pogodowe to występują opóźnienia ze względu na malutkie lotnisko na Skyatos, gdzie jest międzylądowanie.
Jacek, Kraków - 15.07.2015
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wyspa bardzo urokliwa, choć jeszcze nie do końca przygotowana na pobyt zagranicznych gości.Hotel czysty z bardzo miłym personelem, trochę gorzej z wyżywieniem, ale można przeżyć. Daleko do plaży z serwisem plażowym (własność tawern).
Wojciech, Bełchatów - 15.10.2015
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel nie przystosowany początkowo na przyjazd małego dziecka, pierwsze dni brak krzesełka w restauracji i łóżeczka dziecięcego. Po kilku dniach i naszej interwencji sprowadzono łóżeczko i krzesełko. Słabe all inclusive , monotonne śniadania (wędlina, jajecznica, ser żółty, dżem) i lunch ( słona drożdżówka lub 2 kawałki pizzy, pizza dobra). Napoje do śniadania i kolacji to tylko woda lub sok rozcięczony w wodzie, kawa, herbata, mleko. Alkohol to uzo, piwo, białe wino. Czysty nowy basen, nie było problemu z wolnymi leżakami, pokoje czyste przestronne z klimatyzacją.
Katarzyna, Opole - 21.08.2015
1/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Właściciel hotelu jak sądzę powinien mieć po zimie dość czasu na podniesienia jakości oferty i przygotowanie hotelu do nowego sezonu. Owszem basen został wybudowany, wszystko na nim było nowe i jeszcze pachnące świeżością. Natomiast nie znajduję wytłumaczenia, dlaczego wi-fi było dostępne tylko sporadycznie, tak w pokojach, jak i w holu hotelowym, dlaczego w moim pokoju było zepsute radio i pomimo skarg nie zostało naprawione, dlaczego fatalnie odbierający telewizor wciąż pamiętał zamierzchłe czasy! Reglamentacja alkoholu nie miała nic wspólnego z ofertą All Inclusive, nawet nie można było nazwać ją soft! Nie zrozumiałe też było, dlaczego nikt z pracowników biura w kraju, jak i rezydentka na miejscu nie wskazali możliwości skorzystania z windy z poziomu -1 (defacto zerowego), i żal było patrzeć, jak po licznych schodach wnoszone były do recepcji ciężkie walizki. Na szczęście w trakcie pobytu okazało się, że winda jest dostępna i można wwozić nią bagaże z samego dołu!!! To chyba ważna informacja dla przyjezdnych gości. Mnie nikt o tym nie poinformował przed wyjazdem, pomimo licznych pytań, kierowanych również do centrali biura Rainbow Tour, jak i w Warszawie...trudno to skomentować...ogólnie jednak pobyt był fajny, okolica przepiękna...;)
Ewa, Warszawa - 09.06.2015
42/47 uznało opinię za pomocną