Opinie o Londyn

5.0/6
(40 opinii)
Intensywność programu
4.9
Pilot
4.8
Program wycieczki
5.2
Transport
4.8
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    dobra wycieczka

    Edward, Zakopane 29.06.2014

    Dobrze zorganizowana wycieczka , lepiej by było gdyby była w noclegiem tranzytowym i osoby nie korzystające w płatnych kolacji były odwożone do hotelu szczególnie przy złej pogodzie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Londyn - 06.09.- 11.09. 2014

    Bożena z rodziną 26.09.2014

    Londyn to miasto do którego niewiele biur podróży obecnie organizuje wycieczki. Szukałam biura, które ma renomę, doświadczenie i jest popularne na rynku. Brałam pod uwagę dwa - Itakę i Tainbow Turs, wybrałam Rainbow Tur i popełniłam błąd. Niestety biuro nie spełniło w części moich oczekiwań. Już przy zamawianiu wycieczki, przez infolinię, pracownik nie potrafił odpowiedzieć mi na wszystkie pytani jakie mu zadałam, musiał porozumieć się z osobami bezpośrednio organizującymi wyjazd. Nie rozumiem dlaczego uczestnik wycieczki nie może bezpośrednio nawiązać kontaktu z osobami organizującymi wyjazd - to duża niedogodność. Dużym błędem BP było przydzielenie do grupy pilota, który właściwie nic nie wiedział o Londynie, ponieważ podczas przejazdu przez miasto nie potrafił odpowiedzieć na pytania uczestników, co widzimy za oknem autokaru. Pilot był zupełnie niekompetentny albo leniwy, opowiadał dowcipy(nie zawsze zabawne), a o mijanych obiektach zupełnie nic nie wiedział. Sądzę, że był przydzielony wyłącznie do tego, aby dopilnować realizacji programu. Nie było go przy wydawaniu kluczy do pokojów (nie wszystkie pokoje przygotowane były na czas i część grupy musiała czekać na przygotowanie pokoju), nie było go przy posiłkach, nie pomagał uczestnikom w porozumieniu się z personelem, nie zawsze zachowywał się właściwie. Jego niekompetencje zrekompensował przewodnik po Londynie Pani Renata. To osoba o wielkiej wiedzy, kulturze osobistej, dowcipna, w bardzo przystępny i ciekawy sposób przekazywała nam informacje o zwiedzanych obiektach, dawnym i obecnym Londynie, życiu rodziny królewskiej itd. Bardzo byliśmy zadowoleni z przewodnika, ale i tu była duża niedogodność dla niej i dla uczestników wycieczki - brak zestawu słuchawkowego Tour-Guide. Należy pochwalić hotel - było tu czysto, pokoje duże, wygodne, dobrze wyposażone, a śniadania obfite i smaczne. Program wycieczki został zrealizowany w całości, był bardzo napięty, na niektóre obiekty było bardzo mało czasu, dlatego zwiedzone były pobieżnie. Dużym udogodnieniem było przy zwiedzaniu miasta korzystanie z autokaru, który przeważnie dowoził nas do zwiedzanych obiektów. Panowie kierowcy bardzo dobrze wykonywali swoją pracę, zawsze byli na "posterunku", pomagali uczestnikom. Niestety autokar na tak długą trasę nie był zbyt wygodny ( brak podnóżków). Kolejny ogromny mankament, który miał miejsce w drodze powrotnej, wielogodzinne - ponad 3 godziny - oczekiwanie w Poznaniu, na przyjazd z różnych stron Europy autokarów z wycieczkowiczami. Tu czekaliśmy, zmęczeni, aby można było się przesiąść i dojechać do miasta docelowego. Podsumowując należy stwierdzić, że BP nie powinno przydzielać takich pilotów, jak ta Pani, która zupełnie nie nadaje się na pilotaż po Londynie, koniecznie powinno wyposażyć grupę w zestawy słuchawkowe i lepiej zorganizować powroty z wycieczek.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Londyn 6 Dni

    Joa 25.08.2014

    Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie byli na wyspach.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Londyn 6 dni

    Mirosław, Słupsk 29.09.2014

    Zgadzam się z poprzednikiem, że autokar wiozący nas do Londynu to najgorsza rzecz jaka nam się na tej wycieczce przytrafiła.Zgłaszaliśmy problem pilotce i zapewniała nas, że zgłosi to szefostwu. Pewnie tak zrobi ale wpisy o beznadziejnym autokarze na tej wycieczce pojawiają się w opiniach już w 2013 roku i nic się nie zmieniło.Myślę, że niewygodne autokary na trasach to nie tylko problem tej wycieczki.W przypadku gdy podróż trwa kilkanaście godzin i prosto z autobusu zwiedza się miasto to jest to sprawa naprawdę ważna mająca duży wpływ na ogólną ocenę.Ponadto najwyższy chyba czas wprowadzić na wszystkich trasach system słuchawkowy. Do pozostałych elementów wycieczki nie mam większych uwag.Było w porządku czyli normalnie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd Londyn 6 dni - wrzesień 2014

    Andrzej, WARSZAWA 21.10.2014

    Organizacja adekwatna do ceny. Warto.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Wycieczka do Londynu lipiec 2015r

    Wielkopolanka 25.07.2015

    W lipcu 2015r wybrałam się na wymarzoną wycieczkę do Londynu… Uprzedzam wszystkich zainteresowanych…nie jest to tania wycieczka. Chcąc w pełni zrealizować program wycieczki trzeba zainwestować sporo funtów. Mój pobyt w Londynie okazał się wyjątkowo pechowy. Już pierwszego dnia półtora godziny spędziłam na stacji metra, ponieważ pani pilotce automat do kupna biletów „połknął” pieniądze i czekaliśmy na ich zwrot. Opóźnienie spowodowało, że na zmianę warty pod Buckingham Palace pani pilot przeznaczyła zaledwie 15 minut, zatem zanim poszukałam sobie miejsce, aby cokolwiek zobaczyć, musiałam iść dalej. Kolejny pech to awaria naszego autobusu, którym mieliśmy pojechać do Kensigton Palace. Cóż…wszyscy biegiem na metro, w którym zawsze panuje ogromna ciasnota i jest bardzo duszno. A jeżeli chodzi o wspomniane Kensigton Palace… odradzam zwiedzanie tego miejsca…nie ma tutaj zbyt wiele do zobaczenia, jednym słowem stracone pieniądze i czas. Wiedziałam, że wycieczka po Londynie będzie bardzo intensywna, jednak nie wiedziałam, że będzie ona taka chaotyczna. Moim zdaniem pilot niezbyt dobrze opiekował się grupą, nie brał pod uwagę, że w grupie znajdują się ludzie w bardzo różnym wieku, gnał do przodu, nie będąc zainteresowanym tym, że część osób nie zdążyła przejść przez pasy, a jak wiadomo ruch uliczny w Londynie jest bardzo intensywny. Czasami miałam wrażenie, że pani pilot sądzi, iż każdy Londyn zna i wie jak się w nim poruszać…Poza tym podczas zwiedzania zbyt mało czasu poświęcano na obiekty płatne na przykład Tower of London czy gabinet figur woskowych Madame Tussaud’s a zbyt dużo na bezpłatne muzea. A oto mój największy pech wycieczki…spóźnienie panów kierowców ( jeden z kierowców bardzo sprawnie, poruszał się po Londynie –brawo!) a przez to spóźnienie się na kurs Eurotunelem na wyznaczoną godzinę, a później błąd pani pilot przy zakupie biletów -nie zwróciła uwagi na numer rejestracyjny naszego autokaru (okazało się, że na bilecie znajdował się numer rejestracyjny innego autokaru) , jednak na zmianę tego błędu było już za późno i czekaliśmy na kolejny przejazd Eurotunelem… bagatelka 13 godzin!!! Oczywiście większość ludzi była tym faktem oburzona, negatywnych komentarzy nie było końca, ale cóż…nie przefruniemy na drugą stronę. Wróciłam potwornie zmęczona i zła, jednak mimo wszystko polecam zwiedzanie Londynu, to niezwykle ciekawe miasto, pełne ciekawych miejsc, wspaniałych budowli, zabytków itp.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Dobra

    Joanna, Ustron 30.03.2014

    Tak jak poniżej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Myślałam że będzie lepiej

    Iwona Lodz 29.03.2014

    poniżej w plusach i minusach

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Londyn na TAK , ale czy z Rainbow ?

    Robert 27.09.2014

    Autokar wynajęty od zewnętrznej firmy , w stanie kiepskim. Odpadające uszczelki przy oknach , nie działające podłokietniki , filmy na pokładzie w standardzie czarno-białym. Ogólnie te pojazd nie powinien wyruszyć w tak długą trasę. Jakby tego było mało , jeden z kierowców odbywał w czasie przejazdu przyspieszony kurs obsługi autokaru. Pani pilot bardzo przeciętnie i nic ponad to. Hotel - ok. Co prawda położony w pobliżu lotniska ale wyciszenie w pokojach doskonałe. Śniadania przyzwoite ale mało urozmaicone , codziennie to samo. Największą wadą tej wycieczki był brak aparatów nagłaśniających dla uczestników. Podczas zwiedzania miasta , przy 50 osobach , co najmniej połowa nie słyszała pilota lub przewodnika. Wynikały z tego powodu nieporozumienia odnośnie godzin zbiórki itp. Wszystkie inne grupy , polskie czy zagraniczne , posiadały takowe aparaty a Rainbow niestety nie. Londyn i okolice zachwycają , miejsce godne zwiedzenia ale proponuję poszukać ofert innych biur. Miesiąc wcześniej byłem z Rainbowem w Paryżu , byłem zachwycony. Niestety organizacja wyjazdu do Londynu pozostawiała wiele do życzenia , jestem rozczarowany.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niewykorzystany czas w Londynie

    Wiesława 22.04.2025

    Rzadko jestem niezadowolona z wycieczki z Rainbow. Dużo czasu zmarnowanego przez pilota. Przybyliśmy do hotelu , składamy bagaże i czekamy , pilot rozmawia sobie a my czekamy . Po jakimś czasie postanawia zbierać pieniądze choć mógł to zrobić zamiast gadać . Znów czekamy . Wreszcie wychodzimy z hotelu .... Pilot oznajmia nam, że nie jest przewodnikiem ... Chodzimy po Londynie, pilot coś opowiada , ewidentnie nie ma daru aby zainteresować .Dzień dla mnie stracony , dopiero po rozstaniu z pilotem zaczynamy zwiedzać . Czasu mnóstwo na wycieczce i trzeba sobie samemu go zorganizować . Ciekawe opowieści usłyszymy dopiero od przewodnika następnego dnia. I kolejna zbiórka rano w hotelu , wstajemy rano i czekamy w holu po śniadaniu , czekamy i nie wiemy dlaczego tak długo . Wreszcie dowiadujemy się , że część grupy pójdzie z pilotem na oko Londynu a reszta z pilotem drugiej grupy pójdzie do muzeum tylko ten pilot umówiony jest ze swoją grupą o innej późniejszej godzinie . Zamiast spać dłużej czekamy w holu hotelu na innego pilota, jakaś paranoja i strata naszego czasu. W opisie wycieczka jest podana o jeden dzień dłużej , tak naprawdę przylot jest o pierwszej w nocy i to zaliczono jako kolejny dzień . Rainbow, trochę słabo . Pilot jako człowiek bardzo miły i sympatyczny jedynie organizacja szwankuje .Generalnie spędziłam piękny czas w Londynie tylko dzięki swojej organizacji .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem