Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wycieczka ciekawa, Madera przepiękna, Pani pilotka niestety totalne nieporozumienie- brak kompetencji, brak podejścia, brak wiedzy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd udany. Wycieczki dobrze zorganizowane, pilotka pani Małgorzata sympatyczna i kompetentna z poczuciem humoru. Tworzyła świetny duet z pomocniczą pilotką z Madery - Rosą. Program wycieczek umożliwił poznanie sporej części zachodniej i wschodniej Madery oraz stolicy. Jesteśmy zadowoleni. Uwagi krytyczne dotyczyć mogą hotelu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjeżdżając wraz z mężem na Maderę spodziewałam się pięknych zielonych krajobrazów i moje przewidywania spełniły się 200 procentach wyjazd kierowany był również temperaturą jaka panuje podczas wakacji na Maderze. Temperatury są bardzo przyjazne. Nie było go ogromnych upałów chociaż byliśmy tam na początku lipca. Przyroda i krajobrazy jakich mogliśmy doświadczyć zachwyciły, gonitwa kolorów , owoców, cudownych widoków. Widok na ocean z każdego możliwego punktu na wyspie. Dużym plusem jest bliskość lotniska około 30 minut oraz to że ,podczas wycieczki objazdowej mieszka się w jednym hotelu . Odległości pokonywane codziennie były niewielkie i nie uciążliwe. Podczas zaplanowanych wycieczek można zwiedzić całą wyspę ,dokupiliśmy również wycieczki fakultatywne wszystko było bardzo ,dobrze zorganizowane w przystępnych cenach. opieka polskiego przewodnika- pani Kingi na szóstkę.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce przepiękne widoki niezapomniane.Rażąca w ofercie jest mylna nazwa wycieczka objazdowa, owszem jest to wycieczka objazdowa ALE za dodatkową opłatą.W cenie jest pobyt w hotelu.Polecam wykupować sobie wycieczki fakultatywne na miejscu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Transport, program wycieczki, posiłki na piątkę. Pilot i rezydent czwóreczka. Pokój bardzo słaby, sprzęty wysłużone, z okna widok na szyb wentylacyjny i wyciąg z kuchni . Dające uciążliwy hałas od godz.6.30 do 22.00.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Madera och Madera. Dużo by mówić, góry, góry i jeszcze raz góry. Ale jakie, CUDO. Zieleń, kwiaty. CUDO. A do tego jedzenie, jej jak oni dobrze gotują.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Madera to piękna wyspa, charakteryzująca się efektownymi widokami oraz różnorodną roślinnością. Polecam każdemu odwiedzić to miejsce :) Podsumowanie wycieczki: - Pilotka Beata to osoba przyjazna, otwarta, posiadająca dużą wiedzę (w szczególności na temat roślinności, zwierząt, natury), - autokary - z klimatyzacją, przestronne, radzące sobie z trudnymi drogami na Maderze, - hotel - dość przestarzały, natomiast w przyjaznej okolicy (poza Funchal, ale blisko hotelu jest przystanek autobusowy, z którego w około 30min znajdziemy się w stolicy wyspy), - jedzenie - śniadania dobre (powtarzalne, ale smaczne) w formie stołów szwedzkich, obiadokolacje raz lepsze raz gorsze (dla wszystkich takie same) - minusem było to, że były dość późno serwowane (po 20ej) - program wycieczki - ciekawy, ale gdyby nie dokupiło się wycieczek fakultatywnych to byłby trochę ubogi - wycieczki fakultatywne - w większości ciekawe ale czasem zbyt drogie (polecamy głównie Katamarana oraz trekking na lewadach 25 źródeł - tu akurat złapał nas mocny deszcz i wiatr, co z jednej strony sprawiło że mieliśmy przygodę życia z dużą dawką adrenaliny ale też trochę zabrało nam możliwości napawania się widokami - bardziej trzeba patrzeć pod nogi gdy idziesz wąską lewadą w trakcie ulewy)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawa wycieczka objazdowa natomiast największe atrakcje były w formie wycieczek fakultatywnych . W samym miasteczku gdzie znajduje się hotel niewiele jest do zobaczenia , hotel położony daleko od morza . Na plus jest hotelowy basen
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo pozytywne wrażenia , ciekawe wycieczki. Moim zdaniem za dużo lewad . Jest to jedyny minus jeśli chodzi o program . Ogromny plus dla rezydentki pani Kasi .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękna widokowo wyspa, niezapomniane miejsca, nawet pogoda wysoko w górach sprzyjająca podziwianiu niesamowitych widoków ... niestety Firma Rainbow poszła na skróty i zafundowała nam noclegi w hotelu Quinta umiejscowionym w miejscowości Estreito de Camara de Lobos, który chwalił się, że ma 4 gwiazdki. Tymczasem w/w hotel dał nam do dyspozycji zagrzybione pokoje (dysponuję zdjęciami), w których po każdym powrocie z wycieczek objazdowych musieliśmy przebywać w pokoju z zapachami stęchlizny. Wszystkie nasze ubrania - nawet te nie używane - przeszły oczywiście tymi zapachami. Naszym sposobem na takie warunki, było spanie przy otwartych drzwiach balkonowych, co oczywiście nie jest w każdych warunkach pogodowych możliwe. Poza tym w naszym pokoju akurat działała klimatyzacji ale wiemy ze spotkania grupy z naszym rezydentem, że u innych uczestników nie działała. Rezydent oznajmił że nie zamierza z tym cokolwiek zrobić. Hotel wygląda na obiekt posiadający co najmniej 40 lat i niestety niektóre jego części wymagają już remontów. Dlatego podawana nam ocena tego obiektu, jako 4-gwiazdkowego hotelu jest oderwana od rzeczywistości i jako osoba, która odwiedziła co najmniej 20 krajów na różnych kontynentach mogę go ocenić co najwyżej na naciągane 2 gwiazdki. Hotel jest położony na silnie wznoszącym się terenie, a w jego otoczeniu w odległości nawet 45 min. praktycznie nie ma gdzie wyjść na spacer w celu obejrzenia lokalnych atrakcji. Z uwagi na powyższe uważam, że szacowna Firma Rainbow poszła na skróty i wybrała to miejsce tylko i wyłącznie z uwagi na niskie koszty. Z obserwacji prowadzonych na parkingu, w restauracji hotelowej i w innych częściach wspólnych hotelu Quinta, mogę stwierdzić, że polska grupa Rainbow stanowiła co najmniej 90% wszystkich gości hotelowych, a nasz pobyt miał miejsce na przełomie lipca i sierpnia, a więc w środku sezonu urlopowego. Dlaczego inni turyści omijali to miejsce ... ? W zasadzie inne aspekty wycieczki zasługiwałyby na zdecydowanie wyższą ocenę. Dlaczego więc Rainbow idzie na skróty i funduje klientom takie "atrakcje", które niestety pozostają w pamięci ... ? Niewykorzystany potencjał. Prawdopodobnie to była moja 10 ale też ostatnia wycieczka z Rainbow.