5.3/6 (225 opinii)
1.0/6
Mial być piękny wyjazd zakupiony w sierpniu hotel nie podany jaki, do konca byl zagadką. Wiadomo objazd, druga noc w hotelu będzie bez zmrożenia oka, bo taka była pierwsza .Przesuwne okna, które tłuką się w ciągu nocy, a w pokoju dzieci okna po silnym podmuchu się odsuwają. Hotel Dorisol Estrelicia.
Aga - 20.01.2025
3/4 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Wyjazd w terminie 15-22 marzec. Ogólnie nie dopisała pogoda i pozamykali nam szlaki. Biuro zamiast zorganizować nam alternatywne objazdy to odwołało wycieczki i zrobili dni wolne (dwa dni pod rząd). Hotel to jakaś abstrakcja. Niby 3 gwiazdki ale chyba na niebie. Pokój bez okien, bez balkonu i bez gniazdek. Pokój wymalowany na biało jak w szpitalu. Także ten pokój to miał raczej jedną gwiazdkę. W czasie kiedy buro zrezygnowało z wycieczek, robiliśmy je na własną rękę. Natomiast przedostatniego dnia buro przyparte do muru i zorganizowało nam objazdówkę i zabrało nas w te same miejscy w których byliśmy prywatnie dzień wcześniej... to był gwóźdź do trumny. W naszej grypie nie dało się przełożyć Jeepów Safari, natomiast w drugim hotelu z drugą grupą był inny przewodnik , i u takiego nie było problemu z tym jakoś się dało.... Wiem że ludzie chwalą to biuro, być może przy innych wyjazdach jest ok, natomiast przy Maderze była to totalna porażka. Byłem z biurem pierwszy raz i nie wiem czy nie ostatni.
Mariusz - 25.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Zaczynając od najważniejszego, pilot był dramatyczny. Cała grupa na niego narzekała. Opowiadał tak strasznie, że lepiej jak się w ogóle nie odzywał, co robił często. Był strasznie nieogarnięty i niekompetentny. Idąc dalej hotel miał być 4 gwiazdkowy a w pokojach obdrapane ściany. Grzyb miedzy kafelkami i pęknięcia na praktycznie na każdej ścianie. Telewizor działał ale żadnego kanału nie było. Klimatyzacja była ale nie działała. Do tego nasza grupa została oszukana. Wycieczka fakultatywna nie została zrealizowana. Szlak na Pico Ruivo po ostatnich pożarach był zamknięty o czym wiedziała cała grupa. Mimo naszego przekonania, że nie da się wejść na szczyt pilot zapewniał nas, że lokalny przewodnik nas tam doprowadzi. Po czym w trakcie wchodzenia lokalny przewodnik poinformował nas, że dowiedział się właśnie w barze, że jednak szczyt zamknięty. Tłumaczył się, że od pożaru ani razu jeszcze nie szedł tym najbardziej popularnym szlakiem i nie miał takiej wiedzy. Przewodnik z biura turystycznego, które zajmuje się organizacją wejścia na szczyt nie wie, że na szczyt nie da się wejść, a turyści z Polski taka wiedzę już mają. Porażka i naciągactwo pod przyzwoleniem Rainbowa. Reklamacja oczywiście nieuznana "bo nie ich wina przecież, czynniki od nich niezależne". Jest mi bardzo przykro bo byłem zachwycony poprzednia wycieczka do Albani z tym biurem.
GRZEGORZ ROBERT, Toruń - 31.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
20/21 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Ogólnie bardzo czysto, miła i profesjonalna obsługa lecz będąc osobą która pali balkon by się przydał a pokoju wyglądał jak kawalerka z kratą zamiast balkonu
Patryk - 31.05.2024
0/0 uznało opinię za pomocną