Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program zapowiadał się ciekawie. Była propozycja wycieczek fakultatywnych. Niestety pogoda namieszała organizatorom i biuro nie poradziło sobie w takiej sytuacji. Nie było odpowiednich alternatyw. Wycieczki fakultatywne nie odbyły się a propozycja biura nie do końca była zgodna z tematyką. Miał być trekking a w zamian biuro zaproponowało dodatkowy objazd.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jako baza wypadowa spełnia wymagania. Jest czysto, posiłki standardowe, wystarczające przy opcji HB, obsługa ok. Ogólnie wszystko w porzadku biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości. Nie korzystaliśmy z basenów, bo nie starczało nam dnia- tyle atrakcji na wyspie. Niestety warunki pobytu nie zgadzały się z warunkami jakie mieliśmy zapisane w umowie. W ofercie Rainbow podane było, że w hotelu jest klimatyzacja. Niestety w naszym pokoju był jedynie wiatrak na suficie. Z pewnego źródła wiem, że w całym hotelu nie ma klimatyzacji a jedynie wiatraki na suficie lub stojące. Osobiście mam złe doświadczenia z wiatrakami. Przy klimatyzacji najczęściej można ustawić sobie temperaturę indywidualnie i nie wieje po głowie (od czego przeziębiam się). Na Maderze nie ma aż takich upałów chociaż my przez 3 dni mieliśmy około 30 stopni i wtedy klimatyzacja przydałaby się. Przez resztę pobytu nie włączaliśmy wiatraka nawet i dało się przeżyć bez klimatyzacji. No bardzo duży plus opieka ze strony rezydentki - pani bardzo wyczerpująco i cierpliwie odpowiada na wszystkie pytania, jest bardzo kompetentna, miła i sympatyczna (pobyt w sierpniu 2021).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sama wycieczka rewelacyjna bogaty program, zrealizowany zgodnie z dostarczonymi informacjami od biura, pomocny rezydent pan Jacek. Maderę koniecznie trzeba zobaczyć.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
bardzo negatywnie oceniam pilota p. Dagmarę. O Maderze wiem tyle ile przeczytałem sam. pilotka była zagubiona, zestresowana, bardzo chaotyczna, udzielała szczątkowych informacji. pierwsze dni to był chaos - brak konkretnych informacji. później nie było lepiej. Pani Dagmara tylko raz użyła małego nagłośnienia. wiecznie nie było jej słychać. to było bardzo słabe. Oczekuję profesjonalizmu, wiedzy, pasji - tutaj tego zabrakło. program, szkoda że nie zawiera kilku kluczowych miejsc Madery. nie wjechaliśmy żadna chyba z 7 kolejek linowych. wszystko to fakultet lub prywatnie. zwiedzanie Funchal - praktycznie szczątkowe informacje. zabrano nas do jakiegoś bazaru i w jakąś uliczkę, to było zwiedzanie Funchal. Żaden pomnik, historia nie została opowiedziana. bardzo słabe. Hotel Quinta do Estreito - jakbym szukał to zawsze coś znajdę ale tutaj wszystko ok, oprócz monotonnego jedzenia.