4.5/6
Hotel w dobrej lokalizacji. 200 m przystanek autobusowy ( autobusy linia 1 i 2 odjeżdżają do centrym co 15 minut), i galeria handlowa. Do promenady, która biegnie w zdłuż oceanu 300m - można dojść do Funchal albo w drugą stronę do kamienistej plaży. Hotel czysty, pokoje sprzątane dziennie, miła obsługa. Jedzenie dobre, urozmaicone zarówno śniadania jak i obiadokolacje, w cenie napoje limitowane do kolacji. Dużym plusem hotelu jest basen w środku jak i ogrodzie.
Alina, Marklowice - 15.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
W przypadku wycieczki objazdowej tygodniowej hotel dobry. Trafiłam na zimne dni (pocz. marca), dzięki pilotce dano mi do pokoju grzejnik, OK! Brak możliwości zagotowania wody w pokojach standard :-( i brak ogólnie dostępnego automatu na kawę/napoje, ale bary kawowy i drinkowy za dobre euro jest... Nie zawsze woda do kąpieli była wystarczająco gorąca. Pokoje sprzątane solidnie codziennie. Obsługa bardzo miła. Położenie doskonałe, blisko centrum handlowe (tamtejsze najbliższe Pingo Doce obecnie w remoncie), blisko przystanek komunikacji miejskiej, promenada nad oceanem. Piękny ogród, ale aktualnie w godzinach dziennych hałas z powodu budowy. Jedzenie smaczne i do woli, po tygodniu pobytu śniadanie jednak może się znudzić (wybór nieco ograniczony). Sama wycieczka "Gdzie nogi poniosą" bardzo ciekawa, choć nie wszystko udało się zrealizować z powodu bardzo zmiennej (a na wysokich wejściach niebezpiecznej) pogody. Pani Ania P. - pilotka informowała nas o powodach zmian i propozycjach innych tras niż planowane. W opisach wycieczek (i tej programowej i fakultatywnych) podanych przez Rainbow należy dodać, że bardzo wskazane jesienią i zimą są ochraniacze na buty i druga para butów (nie sandałków) na zmianę ze względu na błoto i wodę. Również wskazane jest dodanie uwagi przy tych z długimi trasami przy lewadach lub w góry, że nie ma toalet przez kilka godzin marszu, a "skręcenie w las" niemożliwe jest z powodu nachyleń zboczy (np. na wycieczce fakultatywnej "Pocztówki z Madery" od wyjścia z hotelu przez 5 godzin nie ma toalety, o czym dowiadujemy się na trasie). Piloci polscy bardzo ciekawie i dużo opowiadają o Maderze oraz o zwiedzanych miejscach, środowisku, historii, itp. Bardzo chciałabym wrócić na piękną kwitnącą Maderę, jeśli wiek i zdrowie pozwoli na pokonywanie podobnych lub krótszych tras (teraz dałam radę ze wsparciem pilotki pani Ani). Natomiast nie polecam takiego wyjazdu tym moim bliskim, którzy mają małe dzieci, mają chorobę lokomocyjną lub szukają plaży z piaskiem do opalania...
Ewa, Warszawa - 18.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel lata świetności ma już za sobą, jednak nie jest źle. 4 * są trochę na wyrost, można dać dobre 3. Jest blisko do przystanku autobusowego, skąd można dojechać do centrum Funchal oddalonego ok. 4 km. W pobliżu (2 minuty pieszo) jest spora galeria handlowa. Do oceanu nie ma bezpośredniego dostępu, dzieli go ulica i to bardzo ruchliwa i hałaśliwa. Pokoje sprzątane są codziennie, a obsługa jest uśmiechnięta. Jedzenie jest urozmaicone i dość dobre, choć mało dań wegetariańskich. Kawy nie da się pić, a napoje z dystrybutora niesmaczne.
ANETA, Grzybno - 09.04.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Nie polecam jeepów, szkoda czasu, lepiej zapisać się na katamaran, żałuję tego straconego dnia, 6 h w spalinach, jedyna atrakcja to w tej wycieczce fakultatywnej Las Fanal, ale czas 15 minut to dużo za mało, czuję niedosyt😪
Zapałka - 22.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
5/6 uznało opinię za pomocną