Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogromny, pokoje przestronne, wyposażenie pokoi i łazienki stare. Czysto, posiłki różnorodne i bardzo smaczne. Obsługa hotelu bez zarzutu. Położenie hotelu perfekcyjne!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękna przyroda,moc wrażeń,przyjaźni ludzie.Pogoda bardzo zmienna mimo to udało się wiele miejsc zobaczyć.Hotel mniej niż 4*. Jedzenie średnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel usytuowany jest ok. 3 km od centrum stolicy wyspy Funchal. Mieliśmy apartament składający się z pokoju z salonem i aneksem kuchennym oraz łazienką, z widokiem na ulicę. Mieliśmy także balkon. Pokoje i łazienki były czyste. Codzienne sprzątane. Śniadania były standardowe. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Były one jednak codzienne prawie takie same. Obiadokolacje nie były zbyt urozmaicone, ale również można było znaleźć coś do zjedzenia, co się lubi. W mojej ocenie były one jednak bardzo przeciętne i odpowiedzialność za to ja bym zrzucił na kucharza. Mięso często było zbyt słabo doprawione lub "przeciągnięte" (twarde). Był jednak zawsze wybór: ryby, drób, wołowina lub wieprzowina. Były też surówki, choć sporo z nich było z mięsem. Brakowało mi bardziej urozmaiconych surówek. Stoły były jednak odpowiednio nakryte, a obsługa była bardzo miła. Do obiadokolacji otrzymaliśmy na każdy dzień vouchery na napoje i alkohole. Hotel posiada 2 baseny. Ja raz skorzystałem z wewnętrznego. Była tam możliwość skorzystania również z saun oraz z niewielkiej siłowni. Podczas zameldowania, obsługa hotelowa żądała umowy z biurem podróży. Warto ją mieć przy sobie. Myśmy o tym nie wiedzieli i ściągaliśmy ją z poczty elektronicznej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trasa wycieczki ciekawie dobrana. Najciekawsze miejsca na Maderze zaliczone trzeba jednak trafić na dobrą pogodę. Bardzo dobre autokary i świetni lokalni kierowcy. Przewodnik z Rainbow bardzo przeciętny. Taki rzemieślnik. Spotkaliśmy na innych wycieczkach wielu lepszych. Największym minusem jest zakwaterowanie. Hotel Dorisol Estrelicia. O ile obsługa i jedzenie są bardzo ok to pokoje to jest dramat. Bardzo małe, brak klimatyzacji (w zimie da się wytrzymać ale jest duszno). Najgorszy jest brak wyciszenia. Drzwi nie mają progu ani uszczelki, podłogi są z płytek więc słychać wszystko z korytarza. Cały czas słychać też hydraulikę. Wiesz kto bierze kąpiel a kto spuszcza wodę. Ogólnie poza recepcją hotel wygląda na nadający się do remontu. Zmienić hotel, dać lepszego przewodnika i będzie super wycieczka. Aha, i trzeba z pogodą trafić. Bo można stracić dzień wycieczki i wylądować na Wyspach Kanaryjskich. To już nie wina biura. Szkoda tylko, że za loty odpowiada polska linia. Co z tego, że zawiozą cię do hotelu jeśli musisz czekać parę godzin a potem dopiero o 22 okazuje się, że musisz wyjechać z hotelu o 2:30 rano. Turysta nie ma nic do powiedzenia i musi biegać i dowiadywać się bez przerwy czy coś wiadomo.