1.0/6
Zaczynając od najważniejszego, pilot był dramatyczny. Cała grupa na niego narzekała. Opowiadał tak strasznie, że lepiej jak się w ogóle nie odzywał, co robił często. Był strasznie nieogarnięty i niekompetentny. Idąc dalej hotel miał być 4 gwiazdkowy a w pokojach obdrapane ściany. Grzyb miedzy kafelkami i pęknięcia na praktycznie na każdej ścianie. Telewizor działał ale żadnego kanału nie było. Klimatyzacja była ale nie działała. Do tego nasza grupa została oszukana. Wycieczka fakultatywna nie została zrealizowana. Szlak na Pico Ruivo po ostatnich pożarach był zamknięty o czym wiedziała cała grupa. Mimo naszego przekonania, że nie da się wejść na szczyt pilot zapewniał nas, że lokalny przewodnik nas tam doprowadzi. Po czym w trakcie wchodzenia lokalny przewodnik poinformował nas, że dowiedział się właśnie w barze, że jednak szczyt zamknięty. Tłumaczył się, że od pożaru ani razu jeszcze nie szedł tym najbardziej popularnym szlakiem i nie miał takiej wiedzy. Przewodnik z biura turystycznego, które zajmuje się organizacją wejścia na szczyt nie wie, że na szczyt nie da się wejść, a turyści z Polski taka wiedzę już mają. Porażka i naciągactwo pod przyzwoleniem Rainbowa. Reklamacja oczywiście nieuznana "bo nie ich wina przecież, czynniki od nich niezależne". Jest mi bardzo przykro bo byłem zachwycony poprzednia wycieczka do Albani z tym biurem.
GRZEGORZ ROBERT, Toruń - 31.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
21/22 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Nie polecam ze względu na bardzo słabe zakwaterowanie Quinta do Estreito (hotel bez klimatyzacji, na odludziu, z bardzo słabym wyżywieniem) oraz nie polecam pilota wycieczki Pana Łukasza : mało pomocny i chyba nie bardzo lubi Madere i nie wiele wie o wyspie ,
Agnieszka, Bochnia - 26.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
16/17 uznało opinię za pomocną