Opinie klientów o Baia Azul

6.0 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
6.0
Pokój
6.0
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
5.9
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
6.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

JOANNA, WARSZAWA 15.04.2021

Holel został zmieniony, gdyż wybrany nie został otwarty, byliśmy w hotelu Baia Azul, o czym dowiedzieliśmy się już po przylocie do Funchal

Ostatecznie oceniam hotel Baia Azul, w którym nas zakwaterowano, gdyż wybrany przez nas, a wymienony w opinii nie został otwarty, co ponoć już było wiadome od stycznia 2021. Zmiana hotelu korzystna, świetne położenie z widokiem na ocean, ach jak przyjemnie się jadło posiłki na tarasie patrząc na ocean i cudowna promenadę, obsługa cudowna, życzliwa, przyjazna, ba starali się mówić w języku polskim, zwroty grzecznościowe, wszelkie zasady higieny przestrzegane, bezpiecznie, obsługa w restauracji na wysokim poziomie, a jednocześnie starająca się zapewnić miłą, ciepłą atmosferę, w restauracji luźno, bez natłoku, każdy wybierał godz. posiłku. Wyżywienie znakomite, od przystawek po dania główne, pyszne owoce i słodkości. Sam hotel elegancki, piękny wystrój, dobrze wyposażone, przestronne pokoje. Tak więc zamiana wyszła na dobre. Słowa uznania dla rezydentki p. Ani, która była bardzo pomocna, pięknie nam opoowiedziaka o tym co warto zwiedzić, gdzie pójść, co zjeść jako lokalny przysmak, spotkanie było mile, kameralne, czuliśmy się bardzo zaopiekowani, za co serdecznie dziękujemy, świetny rezydent, dbający o gości, choć w naszym hotelu byliśmy tylko my, czyli dwie osoby. Dziękujemy p. Ani, była zawsze dostępna i pomocna, życzliwa i empatyczna. Przyjazd i powrót do hotelu wzorowo zorganizowany. Polecamy wycieczkę Madera wschód, jeepami, piękne miejsca,zobaczylismy inną Maderę, taką prawdziwą, nie tylko eleganckie hotele, piękne Funchal, ale góry, górskie drogi, niezapomniane widoki, piękną roślinność, prowadzi p. Julek, wycieczka ciekawa, całodzienna, ale nie męcząca, bo małe grupy, trzy jeepy. Znamy Portugalię, ale Maderę trzeba zobaczyć, ma urok i jest klimatyczna.

6.0/6

Agnieszka 31.12.2020

Fantastyczny hotel - super opcja na COVIDowy reset

Generalnie Madera bardzo dobrze ogarnia COVIDową rzeczywistość - przylatując z negatywnym wynikiem testu można już od wylądowania w pełni cieszyć się urlopem. A mając świadomość, że wszyscy goście hotelowi są “negatywni” ma się ten “spokój ducha”, choć i tak jest reżim sanitarny w postaci noszenia maseczek i trzymania dystansu od innych oraz dezynfekcji rąk - przy wejściu do hotelu, restauracji, przy windach są dyspensery płynu dezynfekującego. Hotel jest bardzo czysty, pięknie urządzony (wszystko wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach w ofercie) ale wg mnie hitem jest jedzenie. Jest przepyszne, a jeśli chodzi o obiadokolacje, to również w przepiękny sposób serwowane (jak na załączonych zdjęciach). W hotelu jest też opcja zjedzenia obiadu w restauracji, ale nie udało mi się spróbować, gdyż od śniadania do kolacji nie zdążyłam zgłodnieć ;) Polecam też wycieczkę samochodem terenowym po wschodniej części wyspy z p. Julkiem, na którą można zapisać się u pani rezydentki (tzw. “Hit sezonu” czy “bestseller”). Normalnie sceptycznie podchodzą do tzw. bestsellerów i wycieczek oferowanych przez rezydentów, ale w tym wypadku naprawdę warto. Firma p. Julka ma świetne oceny na TripAdvisorze i to w pełni zasłużone! Słowa uznania dla p. Ani - rezydentki, która pierwszego SMSa powitalnego wysłała, gdy jeszcze oczekiwaliśmy na odlot z Warszawy, bardzo szybko odpisywała na SMSy z pytaniami, serdecznie powitała na lotnisku i z pasją opowiadała o Maderze na spotkaniu powitalnym. Do końca pobytu czułam się bardzo dobrze zaopiekowana przez p. Anię, chociaż nie była potrzebna jej interwencja, gdyż hotel był cudowny :) Dodam, że miałam średnie doświadczenia z hotelem w Turcji na wycieczce z biurem Rainbow w zeszłym roku (gdzie interwencja rezydentki była potrzebna), ale ten pobyt odczarował tamte doświadczenia. W kwestii COVIDowych restrykcji: - W samolocie maseczki obowiązkowe - Na Maderze maseczki obowiązkowe w przestrzeni publicznej, ale można siedzieć w restauracji/barze przy stoliku bez maseczki i wtedy oddychać swobodnie świeżym powietrzem :) - W hotelu maseczki trzeba nosić w częściach wspólnych, ale nad basenem i w basenie można bez - W restauracji obsługa doprowadza do stolika i przy obiadokolacjach trzeba wybrać danie główne z karty, ale już sałatki, zupy oraz desery wybiera się z bufetu, gdzie obsługa nakłada to, co się wybierze (śniadania 100% w formie bufetu) - W hotelu obowiązują zapisy na posiłki - przy check-in trzeba zapisać się na jedną z dostępnych godzin (śniadania to np. 7:45, 8:30, 9:15, 10:00) i jeśli wybierze się “popularną” godzinę, to może się zdarzyć, że będzie trzeba poczekać kilka minut w kolejce na wejście - W hotelu obowiązują też zapisy na siłownię, która jest czynna tylko od 8:00 do 20:00 i zapisy są na 1-godzinne “okienka”. Na siłowni mogą przebywać tylko osoby z jednego pokoju, także w praktyce tylko 12 osób/par może dziennie skorzystać z siłowni i jeśli nie zapisze się zaraz przy check-in, to potem zostają tylko godziny typu 13/14, bo wszystkie inne już zarezerwowane Lubię odwiedzać nowe miejsca i zazwyczaj nie wracam do miejsc, w których już byłam, ale w przypadku tego hotelu chyba zrobię wyjątek i wrócę bo to świetne miejsce do odpoczynku.

6.0/6

Adrian 16.02.2021

Piąty raz na Maderze - w najlepszym jak dotychczas hotelu!

To był nasz piąty wypad na wyspę wiecznej wiosny - Maderę. Wypad inny od poprzednich, bo z rocznym dzieckiem. Szukaliśmy dla siebie hotelu w Funchal, a Baia Azul okazał się strzałem w 10-tkę! Położony w świetnej okolicy, bardzo nowoczesny jak na Maderę, a standardem przewyższający nawet 5* hotel Vidamar Resort, w którym rok temu spędziliśmy podróż poślubną. Darmowy parking przed hotelem. Pyszne jedzenie w restauracji. Profesjonalna i pomocna obsługa. Strefa SPA, baseny i siłownia pozwoliły nam się zrelaksować po intensywnym dniu oraz spalić nadmiar kalorii po lokalnej Ponchy i Bolo do caco. Z kolei ogromny taras z widokiem na Ocean pozwalał mi na pracę zdalną w niespotykanych dotąd warunkach. Z pewnością tam wrócimy!!!

6.0/6

MALGORZATA, KRAKOW 02.03.2021

Świetny hotel dla par i dorosłych

Spędziliśmy we dwoje tydzień w Baia Azul i na pewno będziemy dobrze wspominać ten czas. Hotel położony jest w dzielnicy hotelowej Lido ok 25min drogi od lotniska. W pobliżu jest promenada idealna na spacery, gdzie można wybrać się również na drinka. Hotel otacza mnóstwo restauracji, barów a 5 min drogi pieszo jest centrum handlowe ze znanymi markami oraz supermarketem. Obsługa hotelu jest świetnie zorganizowana, jeśli chodzi o zapobieganie covidowi, do dyspozycji jest mnóstwo dystrybutorów ze środkiem dezynfekującym, obsługa nosi poprawnie maski i dba, by goście nie gromadzili się w jednym miejscu. Na pochwałę zasługuje organizacja śniadań: podczas zameldowania zapisujemy się na tury co 45min od 7:00 do 10:00 (konsumpcja do 10:45), jednak można zmieniać ten harmonogram dzień wcześniej - my tak robiliśmy ze względu na wycieczki. W sali śniadaniowej pan witający prowadzi do stolika i przyjmuje zamówienie na napoje, które przyniesie kelner - kawy i herbaty są w dzbankach, żeby nie trzeba było szukać i prosić. Reszta jedzenia podawana jest w formie bufetu, gdzie dowolne potrawy nakłada pracownik hotelu. Wszystko jest dobrze wyeksponowane i podpisane w 4 językach, nawet jeśli ktoś ich nie zna, można wskazać palcem. Obsługa podczas śniadania jest wyjątkowo serdeczna, zagaduje, żartuje i nawet spod maski widać uśmiech. Dzięki turom zajęte jest może 30% restauracji i nie tworzą się kolejki przy bufetach. Śniadanie można zjeść w środku lub na tarasie z widokiem na ocean, słońce wschodzi na przeciwko naszego hotelu więc jest idealnie. Jedzenie bardzo smaczne i rozmaite, bufet ciepły, sery, wędliny, dużo warzyw i owoców, ciasta, różne pieczywo. Codziennie podawane jest również wino musujące :-) Pokój czysty, sprzątanie w porządku, wymiana ręczników i kosmetyków, mieliśmy również zmienioną pościel, choć nie prosiliśmy nawet o to. Wszystkie atrakcje czynne, baseny podgrzewane, bar czynny do północy - często muzyka na żywo. W całym hotelu była jedna rodzina z dzieckiem, ogólnie cisza spokój i brak atrakcji dla najmłodszych, co dla mnie jest plusem. Z przyjemnością wrócimy. A pani rezydentka cud miód- wszystko nam opowiedziała, pokazała, rozdała i omówiła mapy, nigdy jeszcze nie doświadczyłam takiego zaangażowanego rezydenta - brawo!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem