Kategoria lokalna 3
6.0/6
Hotel był w porządku jak na swoje 3 gwiazdki. W pokoju było bardzo wygodne łóżko, pokój był codziennie sprzątany i ręczniki wymieniane. W łazience była suszarka i myśli w dozowniku. Mimo, że w pokoju nie było klimatyzacji, to wiatrak był wystarczający. Minusem była mała ilość gniazdek. W hotelu były dwa baseny na zewnątrz i kryty, kort tenisowy, bilard. Przepiękny był taras na 11 piętrze , na którym nie było ludzi a był cudny widok na Funchal. Jedzenie w hotelu było pyszne. Szczególnie desery. Pyszne jedzenie można było zakupić w barze na tarasie. Hotel jest położony 2 km od centrum Funchal ( można dojechać autobusem 1,2). Blisko hotelu są sklepy spożywcze i promenada, którą warto iść w przeciwną stronę niż do Funchal. Są tam baseny do kąpieli i łażą kamienista. W hotelu codziennie były organizowane wieczory np. Ktoś śpiewał, tańczył. Podsumowując polecam hotel za dobrą lokalizację i standard jak na 3 gwiazdki. 🤩
Joanna - 06.12.2023
2/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel w mieście tak jak lubię nie na uboczu wejście dość strome , takie uroki Madery ,Funchal , albo się wchodzi albo schodzi.Pol godziny pieszo do portu, blisko do promenady nad oceanem.
Maria, --- - 13.11.2021
43/47 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Madera przepiękna, wycieczka gdzie nogi poniosą jest dla chodzących po górach. Jest to teren górzysty-klifowy, brak plaż. Hotel jak na objazdówkę był dobry- brak lodówki czajnika i wody na kolację to minusy. Pokoje czyste, posiłki pyszne, obsługa również. Pan pilot Łukasz nie zasługuje na dobrą ocenę-bardzo mało nam o życiu na Maderze powiedział- jeden z najgorszych ,których spotkałam. Niby objazdówka, ale jeśli nie kupisz wycieczek fakultatywnych płatnych dodatkowo to tylko 4 dni z pilotem. Polecam katamaran i jeep safari. Warto jechać samemu do hotelu i kupić na miejscu wycieczki plus wypożyczyć auto. Polecam jechać w maju, czerwcu jak wszystko kwitnie.
korkabeta@gmail.com - 03.09.2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel jako baza wypadowa spełnia wymagania. Jest czysto, posiłki standardowe, wystarczające przy opcji HB, obsługa ok. Ogólnie wszystko w porzadku biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości. Nie korzystaliśmy z basenów, bo nie starczało nam dnia- tyle atrakcji na wyspie. Niestety warunki pobytu nie zgadzały się z warunkami jakie mieliśmy zapisane w umowie. W ofercie Rainbow podane było, że w hotelu jest klimatyzacja. Niestety w naszym pokoju był jedynie wiatrak na suficie. Z pewnego źródła wiem, że w całym hotelu nie ma klimatyzacji a jedynie wiatraki na suficie lub stojące. Osobiście mam złe doświadczenia z wiatrakami. Przy klimatyzacji najczęściej można ustawić sobie temperaturę indywidualnie i nie wieje po głowie (od czego przeziębiam się). Na Maderze nie ma aż takich upałów chociaż my przez 3 dni mieliśmy około 30 stopni i wtedy klimatyzacja przydałaby się. Przez resztę pobytu nie włączaliśmy wiatraka nawet i dało się przeżyć bez klimatyzacji. No bardzo duży plus opieka ze strony rezydentki - pani bardzo wyczerpująco i cierpliwie odpowiada na wszystkie pytania, jest bardzo kompetentna, miła i sympatyczna (pobyt w sierpniu 2021).
URSZULA SYLWIA, Szczytno - 03.11.2021
77/84 uznało opinię za pomocną