5.5/6 (88 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Ładne pokoje i piękny widok na ocean, to chyba główne zalety tego hotelu. Do tego ładna plaża i ciekawa, okoliczna trasa do Camara dos Lobos. Sam hotel położony pośrodku niczego, do najbliższego sklepu ok. 2 km, do tego trafił nam się dokuczliwy remont dróg, przez co autobusy jeździły objazdem i omijały pobliskie przystanki. Zaś hotelowy bus jeździ do miasta tylko pon.-pt., czyli poza weekendami, więc bez wynajętego samochodu może być ciężko. Jedzenie dosyć monotonne przez cały pobyt. Obsługa pomocna, chociaż proszenie klientów, aby przychodzili w określonych godzinach na śniadanie, nie za bardzo nam odpowiadało.
4.0/6
Hotel pięknie położony , widok na ocean z okna. Pokoje czyste i schludne. Miła obsługa. Resturacja na mocno średnim poziomie, jeśli chodzi o jakość i smak posiłków, ale być może wynika to z okresu covidowego i braku gości.
1.0/6
Zostałem wyrzucony z hotelu na 4 dni przed końcem pobytu tylko dla tego że osoba mi towarzsząca dość głośno i dosadnie zwróciła uwagę niemieckim turystą . Został wezwany rezydent Rainbow któremu przekazałem że ja nie uczestniczyłem w słownych utarczkach jestem trzeżwy i nie rozumiem dlaczego mam opuścić hotel . Pani rezydent przekazała mi że na Maderze menadżer hotelu ma prawo wyrzucić gościa z hotelu.Po opuszczeniu hotelu przez nas pracownicy hotelu za drzwiami hotelowymi pobili moją znajomą a ta jak chciała zrobić im zdjęcia to wyrwali jej telefon i zniszczyli uderzając o asfalt.Pani rezydent zostawiła nas samych sobie i nawet nie raczyła się skontaktować co dalej z nami.
1.0/6
Hotel pobiera kaucję 100 euro.W jej ramach wykorzystałem ponad 57 euro na napoje.Reszta nie została mi zwrócona.W dodatku pojawiła się kolejna opłata 124 zł, którą ściągnięto z mojego konta w tym tygodniu.O co chodzi? Czy to jest opłata za 3 godziny snu, kiedy przywieziono nas z lotniska, gdy samolot miał 17 godzin opóźnienia? Poza tym bardzo miła obsługa,znakomite desery.Owoców morza nie polecam,serwuję je tak długo,aż się ich nie zje.Zatrułem się.