Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oddalony od miasteczka i plaży. Standard raczej na 3 gwiazdki, nastawiony na francuskich turystów, którzy byli nieco głośni. Dozwolone palenie przy basenach, na balkonach i terenach zewnętrznych. Jako rodzina niepaląca było nam czasami trudno odpoczywać w takich warunkach.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ok szału nie ma hotel nastawiony na gości z Francji Super animacje jedzenie porażka pokoje czyste obsługa oki
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie było nas na liście wylotu z Gdańska . Ogólny bałagan na lotnisku . Sam hotel ok. Jedzenie jak w hotelach tego typu monotonne . Animacje tylko po angielsku i francusku . Duża ilość francuskich seniorów ok 80 %
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy od plusów. Hotel bardzo czysty, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników. Otoczenie hotelu również czyste. Wyżywienie na dobrym poziomie, potrawy smaczne, bardzo urozmaicone. A teraz minusy: hotel nastawiony na francuskie "żółte kamizelki". Animacje tylko w języku francuskim, na niezbyt wyszukanym poziomie. W erze internetu hotel ten jest skreślony. Zasięg WiFi 10 metrów od recepcji. Zasięg nie oznacza dostępu do internetu, który permanentnie zanika. Położenie hotelu na odludziu uniemożliwia również korzystania z internetu mobilnego. Do Porto Cristo kursuje hotelowy bus. Poprzedniego dnia przed 20:00 ustawia się gigantyczna kolejka po bilety na następny dzień. Alternatywą jest "spacer" poboczem ruchliwej drogi na dystansie 2,2 km.