Kategoria lokalna: 4
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje maksimum na 3 gwiazdki - przydałoby się co najmniej odnowienie pokoi i korytarzy. Informacja o odległości od lotniska do hotelu dość myląca - liczyliśmy na pół godziny drogi, a podróż trwała 2h ze względu na objazd z gośćmi rozwożonymi do innych hoteli. Brak informacji o widoku na bardzo głośną ulicę i dopiero na morze. Ciężko zasnąć przy tak ogromnym hałasie pomimo zamkniętych drzwi balkonowych i okien oraz po włączeniu klimatyzacji.. Pokój i łazienka powinny być już dawno odświeżone - w łazience widoczne ślady grzyba na suficie, wyszczerbione z fragmentami zardzewiałymi fragmenty prysznica. Na korytarzu prowadzącym z pokoju do windy - bardzo intensywny zapach zgnilizny, pleśni. Produkty na śniadaniach świeże, choć monotonne (przez tydzień codziennie to samo z minimalnymi zmianami). Brak masła - jedynie słabej jakości margaryna. Pieczywo często bez smaku, niesłone. Na plus - pyszne pieczone maltańskie pomidory, miła obsługa, codziennie sprzątanie - częste zmiany ręczników, codziennie zabierane śmieci, również codziennie dokładane kosmetyki pod prysznic itp. Możliwość zakupu na miejscu świeżo wyciskanego soku pomarańczowego. Blisko hotelu - po drugiej stronie ulicy - Restauracja Porto z bardzo smacznymi potrawami przyrządzanymi przez włoskiego szefa kuchni. Gozo ok 25min promem. Dość blisko do Błękitnej Lauguny i wycieczek dookoła Comino. Do stolicy - Valetty - autobusem ok 1,5h.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na 2 pkt. zasługuje jedynie położenie hotelu. Pozostałe kryteria oceny takie jak : - pokoje i korytarze - 0,5 pkt./przykre zapachy, zaduch/ - czystość -1 pkt. /pozostawia wiele do życzenia, odrapane ściany/ - wyżywienie -1 pkt. skromne menu, ciągłe braki na półmiskach, b niska jakość napojów, kolejki oczekujących - plaża - 0,5 pkt. trudny dostęp ,wejście tylko w butach, woda z plamami paliw z łodzi i promów i wystającymi skałami - recepcja - /-5 pkt./kompletny brak szacunku / części załogi/ dla gości , brak gotowości do pomocy w sytuacjach problematycznych, 0 atencji Zdecydowanie nie polecamy tego hotelu
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety moja opinia o hotelu nie może być pozytywna, ze względu na sposób, w jaki zostałam potraktowana zaraz po przyjeździe. Pomimo potwierdzonej rezerwacji, na miejscu dowiedziałam się, że zostałam przeniesiona do innego hotelu, ponieważ hotel nie ma dla mnie miejsca. Wcześniej nikt nie dostał informacji od hotelu o tej zmianie, ani ja, ani też rainbow. Dlatego też powstało zamieszanie, ponieważ nie byłam w stanie dojść do porozumienia z recepcją hotelu. Pan z recepcji przekazywał wiadomość w sposób dosyć natarczywy co skutkowało tym, że bardzo źle się czuliśmy i najwidoczniej nie byliśmy mile widziani w tym hotelu. Było to przykre rozpoczęcie naszych wakacji. Z pełną świadomością nie polecam tego hotelu - rezerwując pobyt, oczekuję profesjonalizmu, uczciwości i szacunku do gościa, a tego zabrakło w tym przypadku. Na szczęście mieliśmy cudowną rezydentkę, Panią Edytę, która się nami zaopiekowała i dzięki niej mogliśmy cieszyć się wakacjami w innym hotelu.