Opinie klientów o Anezi Tower

4.9 /6
71 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Transport
5.5
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Elżbieta, --- 08.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel 4* poniżej oczekiwań

Zapłaciliśmy za pokój superior, a dostaliśmy na drugim piętrze (nr 210) w części do remontu. Ściany brudne, łazienka w opłakanym stanie, woda ciekła spod brodzika, ręczniki i pościel w kolorze mało przypominającym biel. Po interwencji zmieniono nam pokój na tym samym piętrze z czystymi ścianami i woda nie ciekła, pozostałe bez zmian. Myślę, że przy meldunku powinna być rezydentka i jako przedstawiciel biura Rainbow reagować na takie "kwiatki". Plaża oddalona od hotelu około 1km, nie oznaczona, że przynależy do tego hotelu. Trzeba się dopytywać. Pogoda również była zaskoczeniem, ponieważ przez 7 dni codziennie od godziny 12 do 17 była mgła, później zaczynało świecić piękne słońce. Miało to swoje dobre strony, bo słońce i tak opalało, a nikt nie był poparzony. Mgły utrzymywały się około 800 m od linii brzegowej, w mieście było gorąco i słonecznie. Wszystko wina Atlantyku:)

2.0/6

Jarosław, Kamień Krajeński 13.01.2019

Szału nie było

Wbrew opisowi nie ma podgrzewanych basenów, klimatyzacja nie działa ( 4 piętro, przed renowacją), jedzenie monotonne - codziennie 90% to samo. Próba upchnięcia 3 osób do małej dwójki - najwyżej dostawimy Państwu 1 łóżko do pokoju; także pomimo próśb nie dostaliśmy trzeciego ręcznika. Recepcja uparcie ignoruje wszystkie prośby.

1.5/6

M.M 31.08.2022

Nie wróce tu..

Po pierwsze to nie są 4*! Absolutnie! Zdjęcia nieaktualne . Pokój jeszcze do zaakceptowania, ale łazienka to porażka!!Hotel wymaga remontu. Chcieliśmy zmienić pokój, lecz następny na 2 piętrze był w takim samym standardzie. Apeluję do Rainbow- podajcie w opisie ,że to jest marokańska standaryzacja, na pewno nie europejska. Słabe 3*. Agadir. Wieczna mgła, ocean oddaje ciepło. W kraju 30 stopni ,a tutaj 19 i pochmurno, mgliście, chłodno. Na 8 dni pobytu, plażowania 2. Warto to wiedzieć ,wybrać świadomie i zabrać coś z długim rękawem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem