Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam z dziećmi w lutym w tym hotelu. Ogólnie hotel całkiem przyjemny,ale bez wielkich luksusów. Plaża bardzo blisko, bardzo ładna, do centrum 5- 10 min piechotą. Pokoj trochę mały nam się trafił, ale znajomi mieli całkiem spory. Sprzątany był codziennie włącznie z wymianą ręczników. Jedzenie bardzo smaczne, urozmaicone. Animatorzy bardzo troszczyli się żeby zapewnić nam rozrywkę natomiast zabrakło trochę rozrywek na wieczór dla dzieci. Obsługa bardzo miła. W zimie niestety basen nie jest podgrzewany .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
ALLEGRO HOTEL to bdb wybor na krotki i udany pobyt w pln. Afryce. My wybralismy X-mas 2019. Marokanczycy sa przemili, zyczliwi. Zawsze usmiechnieci !!! Pokoje sredniej klasy. Ale jest wszystko, co potrzebne dla wygodnego pobytu. Mielismy pokoj z tarasem, z widokiem na basen, oraz restauracje ATLANTIC ze wspanialymi posilkami. A tuz po spozyciu.... kilkuset calorii, od razu wypad na pobliska promenade, z kijkami do fit, by zaczerpnac dawke JODU znad oceanu. I mijac sie z przyjaznymi usmiechami nie tylko turystow (....).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Agadir to ciekawe miejsce pod wzgłędem odpoczynku, mikroklimat panujący tutaj to coś wspaniałego. Stary hotel dość czysty lecz ręczniki były zabierane codziennie o godz 10 a zwracane dopieto około 16 godz. Najbardziej jestem rozczarowany rezydentami, są to niewłaściweosoby na danym miejscu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Infrastruktura hotelu z zewnątrz wygląda ciekawie i zaspokaja potrzeby rekreacyjne, natomiast obiekt wewnątrz - korytarze prowadzące do pokoju wyglądają jak z innej epoki. Obsługę hotelową czasami trzeba było prosić o sprzątnięcie pokoju. W naszej łazience był zapchany odpływ pod prysznicem, pomimo zgłaszania awarii naszej rezydentce i zapewniania nas, że odpływ będzie drożny, to do końca naszego wyjazdu nic w tej kwestii nie zmieniło. Natomiast priorytetową sprawą rezydentki była sprzedaż olejków i organizacja wycieczek.