Opinie klientów o Club Al Moggar

4.2 /6
93 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.3
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
4.3
Pilot
5.5
Plaża
4.9
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.6
Transport
5.5
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

EDMUND , BYDGOSZCZ 25.03.2014

Hotel

Hotelu nie polecam nikomu. Z pewnością jeszcze raz polecimy do Maroka, ale już do innego hotelu. Dodatkowym minusem była rezydentaka- nieuprzejma i opryskliwa. W dniu wylotu nie dostaliśmy ani śniadania ani prowiantu na drogę. Szkoda, że skończyło się tak niemiło, bo objazd był fantastyczny !

2.5/6

Paweł , Gdańsk 03.02.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Ocena hotelu

Hotel niewielki ale schludnie utrzymany, ładne krzewy na terenie, brak podgrzewanego basenu, pokoje czyste, brudne ręczniki serwis zabiera rano a czyste dostarcza dopiero po południu. Duży problem w hotelu to wyżywienie, a właściwie jego wyjątkowy brak wyboru. Na śniadania bez zmian można dostać tylko jajecznicę i i kilka rodzajów warzyw. Na obiad i kolację jeden rodzaj mięsa, przez 7 dób hotelowych tylko dwa razy było jadalne, musieliśmy żywić sie dodatkowo na mieście mimo wykupionych posiłków.

2.5/6

Elżbieta, Pabianice 17.05.2016

Agadir Club Al Moggar

Ołsługa mało zadowolona z pobytu przyjezdnych, ponurzy i oschli, jedzenie marne. Ogród przy hotelu ładny, animacie brak.

2.5/6

ANNA, Warszawa 01.07.2019

pobyt

Hotel pięknie położony,niestety pokoje pozostawiają wiele do życzenia. pierwszy pokój brudny,śmierdzący z muchami mi prusakami. zamiana pokoju kosztowała mnie dwa dni nerwów i frustracji,były to dni zabrane z normalnego wypoczynku. pani rezydent niekompetentna ,zero pomocy z jej strony. proszę informować swoich klientów o sytuacji w tym hotelu,bo już wiem,że z tym hotelem macie Państwo problemy nie od teraz.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem