Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ołsługa mało zadowolona z pobytu przyjezdnych, ponurzy i oschli, jedzenie marne. Ogród przy hotelu ładny, animacie brak.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony,niestety pokoje pozostawiają wiele do życzenia. pierwszy pokój brudny,śmierdzący z muchami mi prusakami. zamiana pokoju kosztowała mnie dwa dni nerwów i frustracji,były to dni zabrane z normalnego wypoczynku. pani rezydent niekompetentna ,zero pomocy z jej strony. proszę informować swoich klientów o sytuacji w tym hotelu,bo już wiem,że z tym hotelem macie Państwo problemy nie od teraz.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w tym hotelu nie należał do udanych. Pokój brudny,łazienka nie remontowana od lat. Wanna czarna ,ze zdartą emalią. Zapach z kanalizacji nie można było niczym stłumić. Ręczniki siwe , a pościel bura. Nie sądziłam, że Biuro rezerwuje jeszcze tak wyglądające pokoje. Otrzymaliśmy ofertę zamiany pokoju, ale nie był lepszy. Inni Polacy z naszej grupy skorzystali z zamiany. Trzy dni czekaliśmy na naprawę sejfu. Po interwencji rezydentki otrzymaliśmy pokój , w którym można było w końcu zamieszkać. Nie należymy do osób, które grymaszą. Ale szkoda czasu i zdrowia .Nie polecamy tego hotelu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój który otrzymaliśmy ( przy zakwaterowaniu) nie był kompletnie przygotowany.W szafach nie było ani jednego wieszaka , brak mydła w łazience , na dwie osoby: 1 ręcznik kąpielowy i 1 ręcznik mniejszy.Po interwencji , po kilku godzinach doniesiono 6 wieszaków ( na dwie osoby )mydła i ręczników nie doniesiono.Wieczorem pozbawiłem życia dwa karaluchy (olbrzymy).Następnego dnia nadal nie uzupełniono braków , a wymieniony ręcznik nosił wyrażne świeże ślady fekali . Na spotkaniu z Panią rezydentką i zgłoszeniu naszych uwag został nam pokój wymieniony na inny i w ramach rekompensaty dostaliśmy z widokiem na ocean.Pokój jego wyposażenie ,czystość ,serwis bez najmniejszych uwag. Ale pierwsze dwa dni mieszkaliśmy w norze bez standardowego wyposażenia i w brudzie.Po rozmowach z ludżmi z naszej grupy ( trzy pary) wszyscy zmieniali przydzielone pokoje w dniu przyjazdu.