Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
szkoda ze hotel był w remoncie i tylko było słychać stukot sprzętu budowlanego z zapachy farb i wyłączania przestrzeni hotelowej z użycia .Rainbow mógł choć zmienić hotel na inny nie był to sezon a dostępność sądzę była .Brak zainteresowania rezydenta zero informacji spotkanie jedno bez konkretów tylko zbieranie zamówień na souveniry olejki arganowe i wycieczki np Marakesz i tylko2 godziny siedzenia w psuedo aptece gdzie wciskali kity i sprzedawali mieta olejki kremy mydełka szkoda czasu a czas wolny na BAZAR jako atrakcja Marakesz only 1 godzina tragedia NIE POLECAM
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety po przyjeździe okazało się, że hotel , basen i ogród są w remoncie. Hałas dookoła nie pozwolił na swobodny wypoczynek. Teren hotelu niestety niewielki, jedzenie bardzo monotonne i w zasadzie brak wyboru: na przemian jajecznica, omlety na śniadanie, a na pozostałe posiłki głównie frytki z nagettsami . Obsługa zniechęcona i mało życzliwa. Ogólnie nic w tym hotelu nie zachwyca. Okolica ładna można trochę pozwiedzać: bazar, góra Kazba i oczywiście delfinarium. Plaża niestety po drugiej stronie ulicy, więc trzeba wyjść hotelu i przejść spory kawałek. Niestety na wydzielonej plaży nie ma ani toalety, ani baru -koszmar. Rezydentka ani razu nie zajrzała do hotelu, zostawiła swoich podopiecznych na pastwę losu, chyba minęła się z powołaniem. Dla dzieci brak jakichkolwiek atrakcji,basen ze zjeżdżalnią nieczynny, strefa dzieci nieobsługiwana że względu na małą ilość animatorów. Ogólnie bardzo slaby wyjazd. Trzeba dobrze przemyśleć zanim podejmie się decyzję o pobycie w tym hotelu. Może w wysokim sezonie bardziej się starają.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysy, obsługa miła posiłki mało urozmaicone ale świerze i ogólnie OK. W czasie jak byliśmy w Kenzi odbywał sie remont jednego skrzydła ale nie miało to wpływu na wypoczynek. Wszystko zmieniło się w czwartek kiedy zaczoł się remont w okolicy budynku animatorów i wtedy rozpoczoł się kncert szlifierek i młotów udarowych ( budynek ten jest oddalony 20m od strefy basenów). Obsługa nic nie robiła sobie z naszych uwag, a rezydentka Rainbow nie odbierała telefonów. Bedę występował do biura o zwrot pieniedzy za ostatnie 2 dni !!!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy pokój, który dostaliśmy, był nad agregatem prądotwórczym, który generował duży hałas. Kiedy poprosiłam o wymianę otrzymaliśmy pokój, który na pierwszy rzut oka wyglądał lepiej, ale okazało się, że panuje w nim duża wilgotność - nic w pokoju nie schło. W efekcie wróciłam z urlopu z chorymi zatokami. Poza tym pokoje były zwyczajnie brudne. Kiedy na podłodze rozlała mi się woda i wytarłam ją chusteczką była cała czarna. Sprzątanie zupełnie randomowe. Kiedy przed dwudniową wycieczką na pustynię rzuciłam na podłogę ręcznik licząc że go wymienią, okazało się że przez dwa dni do pokoju nikt nie zaglądał. Kiedy skończył nam się papier toaletowy musieliśmy dwa razy interweniować w recepcji i otrzymaliśmy go po kilku godzinach. Większość obsługi nie mówiła w języku angielskim. Generalnie często podróżuję i nie mam co do hoteli dużych wymagań, ale ten był najgorszym w jakim byłam. Klimatyzacja nie działała w żadnym z pokojów - był tylko delikatny nawiew. Jedyny plus to dobre jedzenie na stołówce. Jeśli chodzi o Agadir - jest praktycznie cały rozkopany, w trakcie remontu. Spotkanie z rezydentem było w innym hotelu, o czym nikt nas nie poinformował.