Opinie o Royal Decameron Tafoukt Beach Resort & Spa - All Inclusive

5.4/6 (54 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.4/6
54 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Rozczarowana

    Byliśmy z mężem, po raz siódmy w hotelu Decameron Tafoukt,ostatni raz w grudniu 2019 ,hotel był absolutnie do polecenia - doskonale jedzenie ,atmosfera ogolnie bardzo mila, wszystko funkcjonowało doskonale ... Hotel był przez ponad rok zamknięty i niestety nie powrócił do poziomu z przed zamknięcia spowodowanego restrykcjami covidowymi ,Kuchnia z której slynol hotel bardzo marna ,nie mówiąc ze wybór codziennie ten sam : przystawki -pomidor,ogorek,cebulka,oliwki,codziennie ten sam zolty ser i na tym koniec.Podsumowujac hotel nie wrócił do stanu poprzedniego !!!! Nawet windy nie działały. ogólnie jesteśmy bardzo rozczarowani i niestety nie wrócimy do niego szybko. Nasza opinia jest dokładnie taka sama jak innych stałych klientów z Francji którzy przyjeżdżali od dziesięciu lat . SZKODA

    Maria, Warszawa - 13.09.2021

    16/16 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Potwornie głośna muzyka przy basenie, nie ma dokąd przed nią uciec

    Plusy: - smaczne wyżywienie, szczególnie jeśli chodzi o obiady i kolacje. Wybór wprawdzie niezbyt imponujący, ale wszystko wykonane starannie Przyzwoitej jakości wino do posiłków, szczególnie różowe marokańskie. Sprawna i efektywna obsługa kelnerska w restauracji - obszerne, choć bardzo wyeksploatowane pokoje - czysto, codzienne sprzątanie Minusów w jest znacznie więcej : - w marcu w Agadirze jest bardzo zimno i wietrznie. Podczas mojego pobytu (8-15 marca) temperatura powietrza nie przekraczała 20 st, wody w basenie ( rzekomo podgrzewanej) również 20 st, wody w oceanie - 17 st , a w niektóre noce było tylko 12 st ! Niezbyt kojarzy się to z afrykańskimi wakacjami ... Może ktoś powiedzieć - "widziały gały co brały". Moja odpowiedź brzmi - sprzedawanie wczasów w Agadirze o tej porze roku to nieuczciwość ocierająca się o oszustwo. W konkurencyjnych biurach podróży ta destynacja pojawia się dopiero w połowie kwietnia, kiedy temperatury stają się znośniejsze ! - jedynym miejscem , w którym można było spędzać czas , były leżaki wokół basenu. Jednak przez cały dzień waliła tam ogłuszająco głośna muzyka dudniąca z potężnych głośników ! Na pozostałym, bardzo zresztą ograniczonym terenie hotelowym nie było ani jednego miejsca, w którym można by było spokojnie położyć się z książką ! Pozostawała ucieczka na plażę , ale tam na okrągło wiały porywiste i lodowate wiatry. Bez kurtki puchowej z kapturem ani rusz ! A ile można spacerować po promenadzie i skrajnie nieatrakcyjnym Agadirze ? - wifi tyko w hotelowym lobby. co w przypadku wczasów kosztujących 5 tys zł za tydzień jest okolicznością kompromitującą nie tylko hotel , ale także biuro podróży Rainbow, które zaakceptowało taka sytuację

    Karol, --- - 22.03.2024

    9/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem