Opinie o Albatros Sands Port Ghalib

5.3/6 (19 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
19 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.7
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Hotel w porządku- cała reszta średnio

    Sam hotel bym ocenił na 7/10. Czysto, w pokojach sprzątane codziennie, obsługa bardzo miła. Jest co robić, fajne baseny, piękna rafa dostępna z dwóch pomostów. W tym samym resorcie jest Port Ghalib, fajne miejsce na spacer(i nic więcej, lokale strasznie kiczowate). Oprócz tego wkoło pustynia. Teraz minusy: jedzenie bardzo średnie. Codziennie to samo, zmienia się jedno- dwa dania na kolację, więc jeśli jedziecie pojeść- nie polecam, chyba że nałogowo lubicie frytki… Z owoców morza było codziennie jedno danie, zazwyczaj kawałki bliżej nieokreślonej ryby w sosie. W cenie jest też kolacja w restauracji, która jest jednym wielkim żartem. Danie zamawia się w momencie rezerwacji, więc widząc, że raczej na normalnej kolacji nie mamy co liczyć na owoce morza, zamówiliśmy danie nr 1: „Seafood plate”. Dostaliśmy kalmary i krewetki w ohydnej panierce i uwaga, ŁOSOSIA. Oczywiście do tego wszędobylskie frytki i zupa z mrożonki. Także po tym całym zadęciu na wejściu, eleganckiej obsłudze i serwisie, chciało nam się śmiać po tym co dostaliśmy. W nocy po paru krewetkach przeboje. Dodatkowo, jak za hotel w tych pieniądzach, jakość alkoholu jest dramatyczna. Wino spróbowałem tylko raz do pierwszej kolacji, nie do wypicia. Alkohole mocne lane z plastikowych butelek stojących na słońcu, lokalna marka, czysty alkohol zaprawiany syropem smakowym (whisky, tequila, do wyboru do koloru, szkoda że smak ten sam). Dodam jeszcze dwie wtopy ze strony Rainbow: 1. „Odwołano” nam wycieczkę do Luksoru, szkoda tylko, że dowiedzieliśmy się o tym o 5 rano, po godzinie dzwonienia do rezydentki. Pani rezydentka przez godzinę próbowała coś załatwić, by na końcu zadzwonić i poinformować nas, że wycieczka jest odwołana i że na pewno dostaliśmy info do pokoju (nie, nie dostaliśmy, obsługa pierwszy raz o tym słyszała). Stawiam, że coś poszło nie tak i o nas zapomniano… szkoda, że nie pojechaliśmy na wycieczkę która nas skłoniła do wyboru Egiptu. 2. Gdy wchodziliśmy na lotnisko na lot powrotny, całego autobusu z Rainbow nie chciano wpuścić. Potrzebny był jakiś voucher, który ludzie z innych biur mieli. Dopiero po interwencji u rezydentki i obsługi lotniska nas wpuszczono. Podobno standardowa sytuacja z Rainbow. Nie można tego załatwić, skoro wiadomo że coś takiego jest potrzebne?

    Dawid, Wrocław - 05.11.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    pobyt marzec 2023

    W mojej opinii hotel Albatros Sands Port Ghalib nie zasługuje na 5* ponieważ w hotelach 5* nie podaje się jedzenia na plastikowych talerzach, w pokojach są normalne szafy a nie wnęki w ścianie z pałąkiem na ubrania, a w łazience prysznic ma regulację góra-dół i nie przyklejają go na plaster żeby się trzymał. Rezydentka pani Klaudia chyba minęła się z powołaniem spotkanie przeprowadzone po łebkach byle szybciej, brak informacji już nie mówię, że o samym kraju, w którym wypoczywaliśmy(widocznie wyszła z założenia, że każdy już tu był) to również o samych wycieczkach fakultatywnych (brak informacji np, że na Wyspy Qulaan transport do portu trwa 3 godziny w jedną stronę małym busem ,po drogach przedstawiających wiele do życzenia) pomijam już fakt, że są one mocno przereklamowane dużo ładniejsza i ciekawsza rafa była na wycieczce statkiem ze szklanym dnem, którą polecam zwłaszcza osobom niepływającym i dzieciom. Co do jedzenia się nie wypowiadam bo jest to kwestia gustu dla mnie było słabe, to samo jeśli chodzi o alkohol dla mnie nadawało się tylko piwo i dżin z tonikiem. Trafiliśmy też na marną pogodę, wiał zimny wiatr. Ale to już kwestia szczęścia bo na aurę nie ma nikt żadnego wpływu. Polecam polską restaurację Hakuna Matata, a zwłaszcza stek z wielbłąda(tylko porcję "kobiecą" bo już większe są grubsze, a przez to bardziej żylaste i twarde) i zupę rybną.

    Malgorzata, Piastów - 02.04.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Przereklamowany

    Hotel z pewnością nie zasługuje nawet na 4 gwiazdki. Pokoje - maksymalnie 3 gwizdki - przestarzałe. Stare płytki na podłodze, brudne płytki w łazience, obdrapane meble, odlatujące elementy, raz nawet mieliśmy karalucha rano w łazience, o braku regulowanej klimatyzacji nie wspominając. Pan który sprząta to chyba tylko wymienia ręczniki. Jak mieliśmy piasek na szafce tak po sprzątaniu wciąż tam leżal. Jedzenie - monotonne, praktycznie codziennie to samo (jeżeli jest ktoś zwolennikiem frytek i ziemniaków to proszę bardzo). Brak jakichkolwiek owoców (jedynie melon i tylko na śniadanie), regionalnych potraw. Soki to woda, która wlewają z baniakow i barwią chemią. Stołówka - kelnerzy dokładają miseczki wkładając brudne ręce do środka, średnio czysto. Wszyscy tylko liczą, żebyś dał im dolara to będą zwracać na ciebie uwagę. Rano niesporzatane kubki przy leżakach, aż niemiło się idzie na śniadanie. Jedyny plus za plaże, która jest blisko i ma cieple morze, które jest płytkie przez pierwsze 30 metrów. Ogólnie nie polecam.

    J.M.S - 11.08.2022

    3/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem