Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie wybierając się do Egiptu musimy skupić się na najlepszych hotelach ponieważ jakość i poziom hotelu jest w przypadku tej destynacji bardzo ważna z uwagi na nasze poczucie komfortu i bezpieczeństwo. Chodzi mi tutaj o względy zdrowotne i higienę. (Widząc inne hotele z autokaru. zdecydowanie polecam Albatrosa) Lokalni rezydenci twierdzą, ze to najlepszy hotel. Jedzenie jest różnorodne. Hotel jest rozległy. Pokoje usytuowane w willach. Zazwyczaj 4 apartamenty w jednej willi co zapewnia komfort. Pokoje są czyste (reczniki, mini bar i suszarka) Warto brać pokój z ekspozycją na słońce ponieważ jest wiele balkonów od północnej strony. W hotelu jest mnóstwo basenów, korty tenisowe, siłownia na powietrzu. SPA wydaje mi się drogie jeżeli chodzi o masaże. Jest wieczorny club disco. Dla dzieci sporo atrakcji i sektor płytkich basenów. Najlepiej przylecieć z samego rana a wylecieć późnym wieczorem do domu. Upgrade pokoju możliwy na miejscu. Zapłaciłem dodatkowe 60 usd na miejscu za 6 nocy za apartament.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
bardzo rozległy kompleks hotelowy, czyste pokoje, miła obsługa, ładna plaża, trochę daleko od lotniska,
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd zarezerwowaliśmy w maju 2019 .Miał być w marcu 2020. Niestety pandemia pokrzyżowała plany. Zdecydowaliśmy , że polecimy jednak i udało się wylecieć 10 października. W samolocie wszystkie miejsca zajęte i tak dolecieliśmy do "wymazu" na lotnisku. Muszę przyznać, że odbyło się to sprawnie ; łącznie z nagrywaniem samego wydarzenia. Transfer do hotelu, gdzie czekaliśmy na wynik. W przypadku naszej czwórki był negatywny. Informacja dociera wyłącznie do osób pozytywnych. Sam hotel nowoczesny, bardzo rozległy, nie ma problemu z zachowaniem dystansu. Bardzo sympatyczna obsługa - wszędzie (recepcja i tu szczególne podziękowania dla AHMEDA pięknie mówiący po polsku i niezwykle pozytywny i pomocny).W lodówce co dzień świeża woda i napoje. Na jedną rzecz chcemy zwrócić uwagę: na lotnisko odwiózł nas przedstawiciel Biura , który nie czekając aż się odprawimy bagażowo nagle zniknął. Wtedy urzędnik zawołał od nas vouchery, których nie mieliśmy (odprawa tylko na podstawie paszportów ; taką informację mieliśmy z biura i nie raz tak się odprawialiśmy) i odstawił nas chyba za jakąś karę . Czekaliśmy i kiedy Pan urzędnik nie miał już nic do roboty po bardzo dokładnym sprawdzeniu naszych paszportów zdecydował, że jednak pozwoli się nam odprawić. Nie było to miłe i chyba przedstawiciel Biura nie powinien nas zostawiać.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
bardzo duży ośrodek, nie ma tłoku w basenach, jedzenie bardzo smaczne - ogromny wybór, jedyny minus to codzienna rezerwacja leżaków pomino zakazu rezerwacji leżaków, co graniczy z cudem aby wolny leżak znaleźć w obrębie swojego apartamentu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trochę za krótka wycieczka na 5 dni, na 8 było by super pojechać.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo ładny, duży hotel. Pokój rodzinny , jak dla mnie, luksusowy: obszerny, każdy z 4 członków miał swoje łóżko. dużo basenów, bardzo zadbany. przy każdym basenie bar. W lutych trochę wiało i było chłodno po wyjściu z basenu. Oczywiście można się opalić, aczkolwiek następnym razem wybiorę okres wiosenny.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładna moja ocena 4+.Hotel położony na bardzo dużym terenie.Jak miałeś pokój blisko plaży to do restauracji na śniadanie i kolacje 10 min drogi,jak blisko restauracji to na plażę 10 min.Do basenu wszędzie blisko.Az 4 restauracje i co z tego jak wszędzie to samo ,nawet wAzjatyckiej to samo co w innych.przez 7 dni w tygodniu.Slabe owoce ,owoce morza zadne tylko ryba w panierce .Poza tym czysto hotel zadbany,obsługa mila
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieliśmy okazję być w tym hotelu w m-cu czerwcu, sam hotel pomimo, że został wybudowany w roku 2018 to: słaba jakość wykończenia (nie równo położone płytki, ubytki w fugach, pod prysznicem stała woda, klimatyzacja ledwo chłodziła). Mini bar w pokoju słabo zaopatrzony pomimo, że w regulaminie piszą, że napoje typu woda oraz napoje bezalkoholowe codziennie uzupełniane (my mieliśmy tylko raz (na początku) pepsi i 7up, tylko woda była cały czas. Jeśli chodzi o sprzątanie to szału nie było - mieliśmy sytuacje, że były brudne ręczniki i chodniczek przy prysznicu więc położyliśmy je na podłodze dając do zrozumienia, że są do wymiany. Niestety zostały one położone z powrotem, chodniczek przy prysznicu odwracany (poznaliśmy bo ręczniki były brudne od podkładu, a chodniczek nosił ślady naszych klapek), nie pomogły nawet pieniądze położone na łóżku. Słabo uzupełniany papier toaletowy, kiedy był bardzo potrzebny to trzeba było iść do szafy na korytarz żeby go przynieść. Jeśli chodzi o jedzenie to codziennie to samo, ale głodnym nikt nie wyjdzie. Za to kolacja w piątki i poniedziałki wystawna na zewnętrznych tarasach, zasługuje na mega uznanie. W regulaminie piszą, że stroje kąpielowe są nie dozwolone w restauracjach, (kobiety przychodzące w stroju kąpielowym w stringach, nawet bez narzutek, nikt z personelu nie zwraca w ogóle uwagi ). Jeśli chodzi o obsługę hotelu to ciężko pracują, ale ich wygląd nie zachwyca.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa miła i pomocna
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najlepszy hotel w jakim byliśmy