Opinie o Albatros Sea World

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(147 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Generalnie ok

    Mikołaj 12.12.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Części wspólne hotelu ładne i zadbane, odpowiadają 5 gwiazdką. Wyżywienie generalnie jest średnie. Pokoje słabe.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Poprawa wskazana

    Marlena, Warszawa 12.10.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel prezentuje się pięknie i jest bardzo duży. Składa się tak naprawdę z dwupiętrowych domków z ok. 4 pokojami na piętrze. Należy nastawić się na dużo spacerowania, zwłaszcza jeśli ma się domek tuż przy plaży - te domki są usytuowane najdalej od recepcji i głównych restauracji. Plaża jest naprawdę piękna, a woda super przejrzysta, już od brzegu widać rybki. Idealne miejsce do snorkowania. Na plażę i do morza polecam wziąć obuwie ochronne. Obsługa bardzo miła i pomocna, ze wszystkimi z obsługi bez problemu można porozumiewać się po angielsku. Polacy są chyba najliczniejszą grupą turystyczną, dlatego codziennie wieczorem były puszczane polskie piosenki, w tym disco polo (co kto lubi, ja akurat nie, ale doceniam gest). W sklepiku hotelowym polecam się targować, nie ma tam nigdzie podanych cen i każdy z klientów słyszy inną, często są one mocno wygórowane, ale panowie tam pracujący są naprawdę uprzejmi. Oceniłabym cały wyjazd dużo lepiej, gdyby nie parę rzeczy, które wg mnie w 5* hotelu nie powinny mieć miejsca. Sytuacje incydentalne rozumiem, ale powtarzających się już nie. W Food Court tuż przy plaży, gdzie osoby plażujące chodziły korzystać z toalety, wiele razy w porze poobiedniej nie było wody, a toalety były bardzo, ale to bardzo zanieczyszczone, chociaż naprawdę mogłabym dosadniej się tutaj wyrazić. Na moje zapytanie, skierowane do pana z obsługi, czy wie, że nie ma wody toaletach, tylko grzecznie się uśmiechną i przytaknął. Sytuacja powtórzyła się przynajmniej w ciągu trzech różnych dni. Być może miała miejsce codziennie, niecodziennie tam bywałam. Raz w ciągu dnia przez ponad dwie godziny nie było w ogóle wody w naszym pokoju, a wieczorem przed wyjazdem i rano w dniu wyjazdu z kranów płynęła tylko zimna woda. Woda z kranu nie jest najlepszej jakości. Długowłosym osobom polecam wziąć dobrą odżywkę. Jeżeli chodzi o jedzenie, to jestem zbyt wybredna, żeby móc ocenić najlepiej, ale mojemu mniej wybrednemu towarzyszowi jedzenie smakowało, doceniał mocno ogromny wybór dań mięsnych w porze kolacji. Jeżeli chodzi o napoje, to naszym ulubionym była woda. Wino i piwo smakowały ok, ale koktajle to było nieporozumienie. Niestety nie mają one za dużo wspólnego z tymi serwowanymi w polskich barach. Zamówiliśmy Whiskey Sour i Strawberry Daiquiri pierwszego wieczoru i później z alkoholi piliśmy już tylko wino i piwo. Oba koktajle wyglądały a nawet pachniały tak samo, truskawkowy miał na dnie kapkę czerwonego syropu. Rozumiem, że drinki z all inclusive nie muszą być z najwyższej półki, ale te nie były nawet ze średniej, było to po prostu niedrogi mocny alkohol wymieszany z syropami. Szkoda, że w barze nie sprzedawano niczego dodatkowo, bo chętnie byśmy zapłacili za dobry koktajl. Było negatywnie, więc teraz coś na mega plus, bo dobra kawa w hotelach to rzadkość. A tutaj była naprawdę pyszna! A mrożona to już w ogóle super smakowała! Wyjazd był ogólnie udany, byłby wspaniały, gdyby nie te parę zgrzytów, nad którymi mam nadzieję hotel popracuje.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Egipt

    Monika, Piekary Śląskie 17.08.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt dwutygodniowy. Hotel robi imponujące wrażenie, czuc było jednak ak skutki pandemi. Mało personelu, ale dawali z siebie wszystko, zawsze uśmiechnięci, serdeczni. Animacje - praktycznie brak. Jedna restauracja główna i dwie ala carte. Kilka barów zamkniętych. Plaża zaniedbana. Baseny nadrabiały. Opieka biura rewelacyjna od poczatku do końca. Rezydent super. Napewno polecimy z Rainbow w przyszłym roku.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Fajny hotel.

    Iwona, Koszalin 13.11.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel bardzo ładny i czysty. Pokoje przestronne, czyste. Jedzenie takie sobie. Woda w basenie (jedynym podgrzewanym) w listopadzie zimna. Obsługa mila i pomocna. W listopadzie bardzo słabe animację i występy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje na placu budowy

    anet6 05.10.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel wyróżnia się na tle innych, które odwiedzałam - jest ogromny. Bardzo dużo basenów, dużo domków. Na plus to, że w tak ogromnym kompleksie nie czuło się pełnego obłożenia, nie było problemów z leżakami przy basenie czy na plaży. Każdy znalazł tez coś dla siebie - brodziki dla dzieci, zjeżdzalnie dla starszych, płytkie baseny, głębokie czy z leżakami w wodzie. Na minus to, że nie było informacji jak się w takim kompleksie odnaleźć, np. animacje odbywały się tylko przy jednym basenie a przy pozostałych można było odnieść wrażenie, że jest już po sezonie i w hotelu nic się nie dzieje. Pomimo 4 restauracji jedzenie było mało różnorodne. Obsługa nie radziła sobie dobrze w przypadku awarii i kilkukrotnie trzeba było tłumaczyć to samo bo nie przekazywali sobie informacji (np. o zepsutym zamku do pokoju, którego naprawa zajęła w sumie dobę i 4 razy trzeba było zgłaszać problem). Hotel ciągle się rozbudowuje i to chyba było najbardziej uciążliwe bo przy moim pokoju wykańczali kolejne domki, układali system nawadniający, kostkę, trawnik a więc ciągle było słychać koparki, spawanie i czuć zapach farby. Taka atmosfera jest mało odprężająca :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wakacje w marcu

    Robert, Gdynia 01.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży, przy wejściu do wody trochę kamyczków i resztek koralowca. Duży pomost z zejściem do wody i obserwowania rafy, niestety często wiał wiatr i nie można było zejść do wody z pomostu. Teren hotelu bardzo duży, kilka basenów, niektóre mają tylko 40 cm głębokości, 2 baseny były podgrzewane , brak informacji które to i nie można uzyskać tej informacji w recepcji , tylko samemu trzeba sprawdzić ! Na planie hotelu nie ma również tej informacji. Super aquapark dla dzieci w każdym wieku - woda niepodgrzewana. Wyżywienie dobre, ale bez fajerwerków. Serwowane w kilku restauracjach i barach, w tym 1 restauracja alacarte.(raz na pobyt w cenie, wybór menu w momencie rezerwacji - słabe!) W barach brak karty drinków, brak też jakichkolwiek alkoholi importowanych, nawet za opłatą! Pokoje przestronne, sprzątane, jak ktoś sobie życzy codziennie. Obsługa w większości mówi po polsku, 90 % gości z naszego kraju. Podsumowując na rodzinne wakacje ok, fajerwerków brak!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt na wakacjach

    JANUSZ, Przemyśl 31.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Ogromny, głośny moloch na ponad 2000 osób, jedzenie urozmaicone, ale nie koniecznie smaczne, teren zabetonowany, rozbudowana strefa zjeżdżalni - znakomita dla dzieci. Przelot z Warszawy liniami Sky Up Arlines ,ukraińskie tanie linie lotnicze, brak serwisu na pokładzie, gdyż zabrakło już po obsłudze 5 pasażerów jedzenia, personel niemiły, widać ,że nastawiony negatywnie do Polaków , wiadomo dziękują za udzieloną pomoc. Jeśli kiedykolwiek zobaczę w ofercie biura podróży korzystanie z przelotu tymi liniami na pewno nie skorzystam z oferty,

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Opinia nt. pobytu i organizatora

    Magdalena, Wroclaw 01.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel, jak cenę którą zapłacilismy był przeciętny. Jedzenie dość mocno przetworzone, za wyjątkiem ryb, warzyw i kurczaka, omletów i jajek. Pieczywo, ciasta, sałatki mega słabe. Pokój na wstępnie dostaliśmy od strony budowy, głośny, pod zamianie otrzymaliśmy pokój z zepsutą klimatyzacją, dopiero trzeci pokój był godny zapłaconej ceny. Ogólnie wystrój pokojów, wnętrz, łazienek bez zastrzeżeń. Wifi dobrze działające co jest dużem plusem jak na hotele w Egipcie. Na plus - duża ilość basenów, leżaków. Na minus animacje. Słaba informacja w hotelu, opóźnienia występów np. o 1 godzinę. Rafa ładna ale niestety z uwagi na wiatry tylko raz pomst był otwarty do zejścia. W hotelach z zatokami zejścia są możliwe non stop. Podobno jest otwarty kilka dni w roku co dla osób wybierających hotel przy rafie jest słabe bo i tak trzeba zapłacić aby być wywiezionym aby rafę zobaczyć. Rezydentka mało zorientowana. Przedstawiała nieprawdziwe informacje nt. wycieczek. No i wielki minus wycieczka kupiona jako 7 nocy i 8 dni po czym dzień przed wylotem dowiadujemy się, że zamiast wylot o godzinie 23 / wylot jest o 9.00 rano i trzeba się zrywać o 4 rano bo zbiórka była już o 5.00. Ja rozumiem, że godziny wylotu mogą ulec zmianie ale wtedy nie sprzedaje się wycieczkę jako 7 na 8 tylko od do.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Poprawa wskazana

    Marlena, Warszawa 29.10.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Z jakiegoś powodu mój pierwszy komentarz nie został opublikowany przez Rainbow, być może dlatego, że ocena nie była mocno pozytywna. To moje drugie podejście, zobaczymy ;) Hotel prezentuje się pięknie, ładna plaża, ale zalecam obuwie ochronne. Duży wybór leżaków. Pyszna kawa, piękna rafa. Wieczorami okolica plaży i basenów nie pachnie najlepiej. W Food Court, gdzie znajduje się łazienka blisko plaży w ciągu dnia nie było wody przez parę godzin, i to nie była sytuacja jednorazowa. Łazienki były wtedy otwarte i prezentowały się obrzydliwie! Do tego w naszym pokoju jednego dnia nie było wody przez wiele godzin, a wieczorem przed wyjazdem nie było ciepłej wody, rano wciąż jej nie było. A jeżeli ktoś bywa w barach i pija tam drinki, to bardzo mocno się rozczaruje koktajlami, które serwuje hotel - to po prostu tani mocny alkohol zmieszany ze słodkimi syropami, dla mnie osobiście jest to niepijalne, dlatego nie dziwił fakt, że wielu gości miało na stolikach swoje własne trunki. Ten hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek, jest luksusowy tylko z wierzchu, jedzenie też było mocno przeciętne.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Albatros Sea World

    Anna 19.07.2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel i pokoje, a zwłaszcza duża łazienka robią wrażenie. Ale brak. codziennego sprzątania już gorzej. Obsługa miła na basenach,plaży,barach i restauracji. Animatorzy trochę jak za karę,organizują zumbę,step,piłkę plażową czy tańce, ale bez większego przekonania. Podlewaja trawniki także w ciągu dnia chemią,ktora bardzo śmierdzi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem