5.3/6 (129 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Obiekt nowy i duży, ale nie tak duży aby człowiek męczył się chodzeniem np. na posiłki. Pokoje duże i przestronne, pod prysznicem w łazience mieści się z 5 osób :-) Obsługa nie nachalna dobrze mówiąca po angielsku a czasem nawet po polsku gdyż większość turystów to rodziny z polski i emeryci z niemiec. Kelnerzy noszą drinki do stoliczka nawet przy basenie i zawsze w szklanych ładnych szklankach a nie obleśnych kubkach. Jedzenie bardzo smaczne, trafiał się nawet kotlet wieprzowy, jajka w sosie musztardowym ziemniaki i marchewka z groszkiem. W innych restauracjach zawsze jakaś ryba, zdarzał się też tuńczyk i łosoś oraz krewetki z grila i kalmary. Widać było po talerzach że ludziom smakowało gdyż nie było za dużo resztek do sprzątania przez obsługę. W pokoju darmowy barek z wodą butelkowaną 1l pepsi oraz mirindy. Woda podgrzewana w dwóch głównych basenach oraz w aqua parku. Z pomostu/mola można snoorkować a przy dobrych warunkach nawet skakać z ok 5 metrów bezpośrednio do wody. Niestety sama rafa dość uboga i osobą które już były w innych częściach egiptu może wydawać się słaba. Polecam wycieczkę quadami na pustynie za 35 dol. wyjazd bardzo kompaktowy bo bezpośrednio quadem z hotelu jakieś 10 km w jedną stronę. Do miasta Al Qusair można z hotelu dojechać taksówką za 35 euro w obie strony. Na miejscu w gratisie dostaje się przewodnika/ochroniarza który chodzi z Tobą po mieście i opowiada po angielsku. W samym mieście zero turystów i brak atrakcji. Fajnie pojechać aby zobaczyć prawdziwe życie egipcjan poza tym nie warto i trochę strach :-) Jako ciekawostka podam że śniadania w hotelu są od godziny 5 rano. a późne kolacje do 24.00 więc głodny człowiek nigdy nie będzie. Nawet po późnym przylocie udało nam się zjeść porządną kolację we włoskiej restauracji (pizza i makarony robione przy kliencie na miejscu - bardzo smaczne. Ogólnie polecam bo nie ma się absolutnie do czego przyczepić. Na największy plus zasługuje obsługa, smaczne posiłki oraz to że hotel jest nowy i z głową zaprojektowany.
6.0/6
Hotel zasługuje na 5*. Obsługa świetna. Brak faraona, jedzenie super. Drinki z lodem i żadnego problemu po powrocie czy w trakcie pobytu. Mają fioła na punkcie czystości :-)
6.0/6
To był mój pierwszy wyjazd z Rainbow i byłem zachwycony. Mieliśmy pełną opiekę rezydentów od momentu wejścia na lotnisko do zameldowania w hotelu. Żadnego zamieszania, sukcesywnie realizowany krok po kroku. Sam hotel i jego obsługa zdecydowanie powyżej 5*. Pokoje duże i przestronne, codziennie sprzątane włącznie z uzupełnianiem lodówki. Obsługa zawsze miła i uśmiechnięta, komunikatywna w języku angielskim. Jedzenie pyszne i różnorodne, kilka razy w przeciągu tygodnia była kolacja z nastawieniem na grille. Wtedy też wszystkie dodatki były wystawione na dwór. Codziennie stanowiska live cooking z samodzielnym doborem składników: makarony, pizza, naleśniki, omlety. Lód do drinków robiony na oczach gości z wody butelkowanej. Generalnie cudowna atmosfera, stoliki w odpowiedniej odległości od siebie, co pozwalało na swobodą konwersację z towarzyszami posiłku. Kelnerzy chodzili jak w zegarku, nie pozwalali żeby chociaż przez minutę nie mieć nic do picia. Baseny w hotelu cudowne, cieplutka woda. Ogromna ilość leżaków i łóżek, o każdej godzinie szło znaleźć coś wolnego. Dzięki rozłożystości całego obiektu, praktycznie na jedno stanowisko do wypoczynku przypadał jeden basen, więc nie było żadnego ścisku. Ręczniki, zarówno te hotelowe jak i plażowe, codziennie świeże i pachnące. Porządny hotel, wszystko na najwyższym poziomie, więc udało się uniknąć Zemsty Faraona. Widoki w każdej części hotelu oszołamiające, szczególnie po zachodzie słońca ogromne wrażenie robią podświetlone baseny.
6.0/6
hotel zasługuje na 5 gwizdek. Jest to wielki obiekt, każdy znajdzie miejsce dla siebie. Nie ma tłumów baseny i plaża z dużą ilością leżaków. obsługa dba o czystość i nie jest nachalna. W hotelu są 4 restauracje, kilka barów napoje drinki podawane w szklanych naczyniach. Gorąco polecam.