Opinie o Albatros Sea World

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(144 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Fajny hotel.

    Iwona, Koszalin 13.11.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel bardzo ładny i czysty. Pokoje przestronne, czyste. Jedzenie takie sobie. Woda w basenie (jedynym podgrzewanym) w listopadzie zimna. Obsługa mila i pomocna. W listopadzie bardzo słabe animację i występy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje na placu budowy

    anet6 05.10.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel wyróżnia się na tle innych, które odwiedzałam - jest ogromny. Bardzo dużo basenów, dużo domków. Na plus to, że w tak ogromnym kompleksie nie czuło się pełnego obłożenia, nie było problemów z leżakami przy basenie czy na plaży. Każdy znalazł tez coś dla siebie - brodziki dla dzieci, zjeżdzalnie dla starszych, płytkie baseny, głębokie czy z leżakami w wodzie. Na minus to, że nie było informacji jak się w takim kompleksie odnaleźć, np. animacje odbywały się tylko przy jednym basenie a przy pozostałych można było odnieść wrażenie, że jest już po sezonie i w hotelu nic się nie dzieje. Pomimo 4 restauracji jedzenie było mało różnorodne. Obsługa nie radziła sobie dobrze w przypadku awarii i kilkukrotnie trzeba było tłumaczyć to samo bo nie przekazywali sobie informacji (np. o zepsutym zamku do pokoju, którego naprawa zajęła w sumie dobę i 4 razy trzeba było zgłaszać problem). Hotel ciągle się rozbudowuje i to chyba było najbardziej uciążliwe bo przy moim pokoju wykańczali kolejne domki, układali system nawadniający, kostkę, trawnik a więc ciągle było słychać koparki, spawanie i czuć zapach farby. Taka atmosfera jest mało odprężająca :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wakacje w marcu

    Robert, Gdynia 01.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży, przy wejściu do wody trochę kamyczków i resztek koralowca. Duży pomost z zejściem do wody i obserwowania rafy, niestety często wiał wiatr i nie można było zejść do wody z pomostu. Teren hotelu bardzo duży, kilka basenów, niektóre mają tylko 40 cm głębokości, 2 baseny były podgrzewane , brak informacji które to i nie można uzyskać tej informacji w recepcji , tylko samemu trzeba sprawdzić ! Na planie hotelu nie ma również tej informacji. Super aquapark dla dzieci w każdym wieku - woda niepodgrzewana. Wyżywienie dobre, ale bez fajerwerków. Serwowane w kilku restauracjach i barach, w tym 1 restauracja alacarte.(raz na pobyt w cenie, wybór menu w momencie rezerwacji - słabe!) W barach brak karty drinków, brak też jakichkolwiek alkoholi importowanych, nawet za opłatą! Pokoje przestronne, sprzątane, jak ktoś sobie życzy codziennie. Obsługa w większości mówi po polsku, 90 % gości z naszego kraju. Podsumowując na rodzinne wakacje ok, fajerwerków brak!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt na wakacjach

    JANUSZ, Przemyśl 31.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Ogromny, głośny moloch na ponad 2000 osób, jedzenie urozmaicone, ale nie koniecznie smaczne, teren zabetonowany, rozbudowana strefa zjeżdżalni - znakomita dla dzieci. Przelot z Warszawy liniami Sky Up Arlines ,ukraińskie tanie linie lotnicze, brak serwisu na pokładzie, gdyż zabrakło już po obsłudze 5 pasażerów jedzenia, personel niemiły, widać ,że nastawiony negatywnie do Polaków , wiadomo dziękują za udzieloną pomoc. Jeśli kiedykolwiek zobaczę w ofercie biura podróży korzystanie z przelotu tymi liniami na pewno nie skorzystam z oferty,

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Opinia nt. pobytu i organizatora

    Magdalena, Wroclaw 01.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel, jak cenę którą zapłacilismy był przeciętny. Jedzenie dość mocno przetworzone, za wyjątkiem ryb, warzyw i kurczaka, omletów i jajek. Pieczywo, ciasta, sałatki mega słabe. Pokój na wstępnie dostaliśmy od strony budowy, głośny, pod zamianie otrzymaliśmy pokój z zepsutą klimatyzacją, dopiero trzeci pokój był godny zapłaconej ceny. Ogólnie wystrój pokojów, wnętrz, łazienek bez zastrzeżeń. Wifi dobrze działające co jest dużem plusem jak na hotele w Egipcie. Na plus - duża ilość basenów, leżaków. Na minus animacje. Słaba informacja w hotelu, opóźnienia występów np. o 1 godzinę. Rafa ładna ale niestety z uwagi na wiatry tylko raz pomst był otwarty do zejścia. W hotelach z zatokami zejścia są możliwe non stop. Podobno jest otwarty kilka dni w roku co dla osób wybierających hotel przy rafie jest słabe bo i tak trzeba zapłacić aby być wywiezionym aby rafę zobaczyć. Rezydentka mało zorientowana. Przedstawiała nieprawdziwe informacje nt. wycieczek. No i wielki minus wycieczka kupiona jako 7 nocy i 8 dni po czym dzień przed wylotem dowiadujemy się, że zamiast wylot o godzinie 23 / wylot jest o 9.00 rano i trzeba się zrywać o 4 rano bo zbiórka była już o 5.00. Ja rozumiem, że godziny wylotu mogą ulec zmianie ale wtedy nie sprzedaje się wycieczkę jako 7 na 8 tylko od do.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Poprawa wskazana

    Marlena, Warszawa 29.10.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Z jakiegoś powodu mój pierwszy komentarz nie został opublikowany przez Rainbow, być może dlatego, że ocena nie była mocno pozytywna. To moje drugie podejście, zobaczymy ;) Hotel prezentuje się pięknie, ładna plaża, ale zalecam obuwie ochronne. Duży wybór leżaków. Pyszna kawa, piękna rafa. Wieczorami okolica plaży i basenów nie pachnie najlepiej. W Food Court, gdzie znajduje się łazienka blisko plaży w ciągu dnia nie było wody przez parę godzin, i to nie była sytuacja jednorazowa. Łazienki były wtedy otwarte i prezentowały się obrzydliwie! Do tego w naszym pokoju jednego dnia nie było wody przez wiele godzin, a wieczorem przed wyjazdem nie było ciepłej wody, rano wciąż jej nie było. A jeżeli ktoś bywa w barach i pija tam drinki, to bardzo mocno się rozczaruje koktajlami, które serwuje hotel - to po prostu tani mocny alkohol zmieszany ze słodkimi syropami, dla mnie osobiście jest to niepijalne, dlatego nie dziwił fakt, że wielu gości miało na stolikach swoje własne trunki. Ten hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek, jest luksusowy tylko z wierzchu, jedzenie też było mocno przeciętne.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Albatros Sea World

    Anna 19.07.2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel i pokoje, a zwłaszcza duża łazienka robią wrażenie. Ale brak. codziennego sprzątania już gorzej. Obsługa miła na basenach,plaży,barach i restauracji. Animatorzy trochę jak za karę,organizują zumbę,step,piłkę plażową czy tańce, ale bez większego przekonania. Podlewaja trawniki także w ciągu dnia chemią,ktora bardzo śmierdzi.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    zdecydowanie nie polecam i nie warte ceny premium

    P 14.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety nie jestesmy zadowoleni z wyjazdu. Probelmy zaczely sie juz an lotnisku w Polsce, gdzie obsluga naziemna lotniska/ xzrteru EnterAir byla nie mila, pryskliwa i grozila pasazerom nie wpuszczeniem do samolotu, Pop przylocie czekalismy 1.5h na odjazd autobusu do hotelu, poniewaz czeklaismy na osoby, ktore zdecycodowaly sie na dojazd do hotelu na wlasna reke. W hotelu po przyjezdzie nie bylo nikogo, kto pomoglby nam z bagazami, a osoba na recepcji nie podala podstawowych informacji dotyczacych funkcjonowania hotelu (np. mapki osrodka, godzin dzialania restauracji, itd). Pokoj byl spory, ale niestety bardzo slabe cisnienie wody- mimo zgloszenia faktu zarowno obsludze jak i rezydentowi nie zostalo one naprawione. w hotelu NIE MA WANNY- co przy pobycie z dzieckiem jest problematyczne. Jedzenie bardzo slabe, mala rotacja dan i glownie dania hinduskie, ale te z bardzo niskiej polki lub typowo fast foodowe. Obsluga hotelu nie mowi wcale albo bardzo slabo po angielsku. Na kawe czeka sie okolo 1h (mimo ze bylsimy poza glownym sezonem- wiec jak jest szczyt musi byc jeszcze gorzej. Po drinki czy tez napoje musielismy chodzic sami. A obsluga byla dosc natarczywa chcac napiwko, co stawialo nas w bardzo niezrecznej sytuacji i nie czulsimy sie komfortowo. Aquapark dla dzieci jest przy wjezdzie do hotelu, brak tam zadaszenia i tak naprawde jest to tylko platforma ze zjezdzlaniami i basenem oraz brodzik. Czystosc lezakow, lozek pozostawia wiele do zyczenia. Najblizszy punkt z recznikami byl okolo 400m od aquaparku. Aquapark funcjownowal w godz. 10-12; 14-16 tak wiec rowniez nie byla to calodzienna rozrywka. Rowniez z morza kazano wychodzic wszystkim okolo godz. 16-tej, na plazy nie bylo ratownikow. Chodzacy po resorcie "naganiacze" i sprzedawcy byli natarzczywi i czesto nie rozumieli slowa NIE. Jadac na urlop do resortu (najdrozszego w ofercie biura w danej lokalizacji) nie chce byc non stop przez kogos nagabywana. Kidsclub b yl zamkniety i nie bylo animacji ani zajec dla dzieci. Jedyny event, ktory byl zorganizowany to kids disco, ktore zaczynalo sie po 21, co w wypadku malych dzieci nie jest ok. Kort tenisowy byl z popekanego betonu i bez oslony przed sloncem czy oswietlenia do gry w nocy. Osrodek byl czysty, ale trwaly w nim glosne prace remontowe wymiany dachow na czesci budynkow. Ponwnie placac cene premium za hotel nie tego sie oczekuje. W poblizu hotelu nic nie ma, do najblizszego miasta jest ok 45 min taksowka- okolo 50 USD a hotel nie zapewnia transportu. Diveshop- mial ceny okolo 2x wyzsze nie te w miasteczku, ale dojazd do miasta byl dosc drogi i dlugi tak wiec wykluczylo to nam mozliwosc nurkowania. Drinki- bardzo ograniczone i niestety niezbyt smaczne. W wersji non alkoholwej nie bylo. "Soki" byly jedynie z kartonow/ maszyn- i byly to napoje owocowe do picia. W hotelu nie ma Coca-Cola a jedynie PEPSI.... Czytosc talerzy i sztuccow na stolwoce pozostawiala wiele do zyczenia, stoliki nie byly zmywane i sprzatane po porzednich gosciach (jedynie brudne naczynia byly znoszone), NIKT prawie nie mowi po angielsku i malo kto z obslugi byl mily i przyjemny (Pan w Aquaparku- byl bardzo mily). Jest to ogromy kompleks, z plazy do glownej restauracji jest 1,2km- nie ma melexow, a wiec wszedzie trzeba chodzic pieszo, co jest dosc problematczne z malymi dziecmi. Szczerze nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    ładny, nowy hotel. Nic poza tym

    Bartosz, Wrocław 30.10.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Zdecydowaliśmy się na ten hotel, po przeczytaniu innych opinii. Byliśmy z żoną oraz dwójką małych dzieci. Ktoś kto wcześniej pisał, że jedzenie było rewelacyjne... nie było. Na obiad/kolację były trzy rodzaje owoców (jabłka, pomarańcze i czasem banany) w dodatku w ogóle nie pokrojone. Standard na śniadaniach, jak przy słabszych hotelach 3* w Polsce. Jedynie słodycze trzymały poziom, ale to standard jak na Turcje/Egipt. Obsługa na śniadaniach to już poniżej standardu 3* w Polsce. Nigdy nie przynieśli łyżeczki do herbaty/kawy. W rezultacie fajnie, że kelnerzy przynoszą napoje, ale i tak trzeba wstać i przejść się do baru po łyżeczkę. Równie dobrze, można sobie pójść i samemu nalać kawę. Mimo, że dawaliśmy TIPy kelnerów musieliśmy sami wołać gestami bo od siebie rzadko kiedy przychodzili. Baseny - tu super, dużo, duże i płytkie i głębokie. Jest basen przy aquaparku z przodu, ale nie ma na nim ręczników, trzeba je sobie przenieść od najbliższej "towel tower" jakieś 300-400m :) Polecam taki spacer w pełnym słońcu. Na małym basenie (gdzie woda jest co prawda po kolana) przy aquaparku nie ma ratownika. Najbliższy ratownik jest przy zjeżdzalniach. Córka miała wypadek, rozcięła sobie brodę. Sami musieliśmy ją wziąść z wody i przenieść do recepcji. Nikt nie udzielił nam pomocy, dopiero po telefonie zajęło się nami ubezpieczenie. Po powrocie ze szpitala dyrektor prosił nas tylko o podpisanie oświadczenia, że to nasza wina i nie będziemy "wnosić roszczeń". Oczywiście odmówiliśmy. Czystość w pokojach, taka sobie. Zawsze zostawialiśmy 2-5$ panu sprzątającemu (w samym hotelu pracują tylko panowie). Raz trzeba było przedzwonić, bo podłoga po jednym dniu nie była umyta, co powodowało, że od razu po przejściu pokoju cały brud był na stopach. Przez cały wyjazd nie działał nam sejf hotelowy, nikt nie był w stanie nam pomóc, ani zaproponować pokoju z działającym sejfem. Dzieci bawiły się fajnie, my tylko przy basenach. Oczywiście teraz ktoś sobie pomyśli, że marudzimy, ale przecież te peany w innych recenzjach to jakiś żart. Ktoś tam pisał, że to najlepszy hotel w jakim był.. bez komentarza. HOtel poprawny, jedzenie przeciętne, ale nic poza tym.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Poniżej oczekiwań.

    Gienek ,Tczew 19.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Rozczarowanie, brudne materace na leżakach,, stoliki na stołówce( bo to nie jest restauracja) ścierane jedną brudną szmatą, budowa za płotem , o 3.00 w nocy potężny hałas młotów pneumatycznych . Brak standardów , słabe , bardzo słabe europejskie 3 gwiazdki . Kompleks basenów robi wrażenie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem