Opinie o Amarina Queen Resort & Aqua Park Marsa Alam

4.9/6 (161 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
161 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Zemsta faraona dosięgła cały hotel

    Niestety, mimo przemiłej obsługi ze strony personelu i wysokiego standardu hotelu, na pewno nie mogę go nikomu polecić. 70% gości przebywających na urlopie w tym samym czasie co ja, dosięgła zemsta faraona. Jedzenie i napoje (także alkohole) absolutnie tragiczne i do tego prawdopodobnie nie do końca higieniczne.

    Klaudia Małgorzata, Poznań - 24.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje w Marsa Alam

    Termin sierpniowy Temperatura jak ogień 37 Brak wody w butelkach dramat walka o zwykłą wodę do picia Restauracja jedzenie dramat monotonia i nic fajnego, 1 była pizza i frytki na tydzień i to nie było do jedzenie,kebaba też nie było,brak owoców melony i brak arbuza oraz stare banany o czym my mówimy 🫣 Brak normalnego internetu w lobby za każdym razem walka Koszt 13 tys zł na tydzień 2+2 to oczekiwania są o wiele większe do standardów Byłem w Hurgadzie parę razy w Turcji Hiszpania Cypr Więc mogę ocenić wakacje to najgorsze wakacje rodzinne Pozdrawiam

    Ewa, Pruszcz Gdański - 13.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    wakacje 2024 lipiec

    W porównaniu z innymi hotelami w pobliżu jeden z gorszych resortów. Monotonne jedzenie - codziennie to samo. Restauracja “a la carte” jeszcze gorsza - nie ma sensu tracić godziny i tam iść. W dzień odlotu recepcja próbowała oszukać nas na 40€ za niby zgubioną kartę ręcznikową i nie wyjście z pokoju o czasie wymeldowania (dwie sytuacje zarzucone bezpodstawnie). Nastepnie pracownicy stwierdzili ze nie musimy płacić tych 40€ jeżeli wypełnimy na kartkach opinie hotelu 10/10. Dodatkowo w dzień przylotu dostaliśmy pokoje z bardzo głośno chodzącą klimatyzacją co doprowadziło do dostania migreny przez jedną z osób. pokoje zostały zmienione po jednym dniu więc to na plus. ogólnie nie polecam tego hotelu, lepiej szukać czegoś innego.

    Julia, Lublin - 04.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Slaby rezydent hotel na odludziu

    Rezydent kamol totalna porazks jjedzenie slabe o 21 nie bylo co robic w hotelu piwo cieple wodka ciepla i niedobra

    Karol, Łódź - 13.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem