Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel faktycznie nie remontowany długo , pokoje w porządku, sprzątane codziennie , dostaliśmy pokój z widokiem na morze. Obsługa bardzo sympatyczna , nie działała nam klimatyzacja po zgłoszeniu od razu naprawiona. Jedzenie bardzo monotonne l, ale dało się wybrać coś codziennie. Plusem był grill na zewnątrz gdzie codziennie coś innego było serwowane. Minusem bardzo malutkie kubeczki na napoje przy barze, więc co chwilę trzeba było chodzić po zimny napój. W barze w środku brak szklanek i niestety też napoje lali do tych małych kubeczków plastikowych.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla niewymagających , ogólne wrażenie dobre, wyżywienie monotonne , ale głodny nie chodziłem, codziennie grill, pizza, makarony warzywa, dużo słodkiego. Woda w basenie bardzo ciepła, w morzu jeszcze cieplejsza. Piękna rafa koralowa, kolorowe rybki itp.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dość fajny hotel, czysty, ale niektóre elementy wystroju, pokoje itd..., wymagają już remontu, masakrycznie monotonne śniadania, przez siedem dni ani jednej zmiany w śniadaniowym menu. Obsługa miła i uczynna, fajne położenie hotelu, blisko morza.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duży plus lokalizacji hotelu to że znajduje się w 20 minutach jazdy od lotniska. Mimo późne przebycie dostaliśmy ciepły posiłek, nie były to jakieś kanapki, a porządna kolacja. Niezależnie od lokalizacji pokoju wszędzie masz blisko, do basenu i do plaży również. Jedzenie na bufetach było dobre, a jednak dla osób wybrednych jest za mały wybór, mało świeżych owoców, przeważnie z deserów do wyboru były same ciasteczka (kawałki tortów). Jak na początek marca nie było żadnych komarów, ale mnóstwo much które były świetnym zastępstwem budzika (zawsze stabilnie o 6:30). Sam pokój był dobry jak na egipskie standardy, chociaż czasami czyste i wyprane ręczniki miały nie wyprane plamy niewiadomego pochodzenia. Dużym atutem był darmowy biliard i bar który jest o piętro niżej. Bardzo miła obsługa w każdym dziale hotelu. na terenie hotelu maja sklepy z pamiątkami, naturalnymi olejami, papirusami, biżuterią oraz sklep dla tych którzy cos zapomnieli lub jakieś przekąski.