5.5/6 (254 opinie)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Wakacje w Egipcie udane,cały pobyt oceniam bardzo dobrze. Hotel bez rozczarowań ,pokoje duże,czyste z widokiem na ogród trochę dalej od basenu głównego,więc cicho i spokojnie. Jedzenie ,obsługa,drinki bez zarzutu.Dojscie na plażę albo dojazd to żaden problem,jednak na miejscu przydałby się pomost by móc z plaży przejść przez rafe do morza. Rafa piękna,niestety zółwi mało,ale innych mieszkańców dużo,więc jest co oglądać. Pogoda w sierpniu nie sprzyja zwiedzaniu -jest bardzo gorąco,dlatego odpuściliśmy.Zamierzamy jeszcze przyjechać,ale raczej w listopadzie albo październiku.
6.0/6
W czasie od 26.03 do 02.04 zaliczyliśmy ze znajomymi pobyt w hotelu HILTON w Marsa Alam. Jesteśmy ogólnie bardzo zadowoleni choć początkowo pogoda spłatała figla, bo wiał silny wiatr. Hotel jak i inne hotele marki Hilton, w których już byłam ( np. w Salalah w Omanie) spełniły wszystkie oczekiwania. Szkoda tylko że do morza trzeba było przespacerować, bo przy hotelu odradza się rafa .
6.0/6
Właśnie wróciłem po tygodniowym pobycie. Hotel wspaniały pod każdym względem, ogromna przestrzeń do spacerowania i biegania, wszystko zadbane, piękne aranżacje zieleni i roślin. Przemiła, bardzo życzliwa i sympatyczna obsługa. Wszyscy chodzą tam uśmiechnięci i pomocni. Mało "naganiaczy", nikt nie jest nachalny . Pokój duży, przestronny i czysty, codziennie sprzątany. Ogromny plus za nie używanie plastiku, kubki papierowe lub wielorazowe. Jedzenie codziennie inne, smaczne i spory wybór. Rafa koralowa i plaża po prostu zachwyca. Na terenie by hotelu są 4 baseny, w tym dwa z podgrzewaną wodą. Jedyny minus to fakt, że po przybyciu na miejsce o7 rano, praktycznie po całonocnej podróży goście są rozlokowani na kanapach w holu i poinformowani, że skoro doba hotelowa rozpoczyna się o 14, to śniadanie im nie przysługuje. Kelner przynosi kawę i suche ciastka. Dużo podróżuję i nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją. To normalne, że trzeba poczekać na pokój i tu nie mam zastrzeżeń, ale we wszystkich hotelach, w których byłam, goście po przybyciu są zapraszani na posiłek, jeśli jest aktualnie serwowany. Zachęcam menadżera czy właścicieli do przemyślenia tego rozwiązania, to niby drobiazg, ale robi przykre wrażenie na powitanie. Myślę że kilka omletów czy kanapek nie spowoduje szkody finansowej dla hotelu, a goście od razu poczują się mile widziani i mile przyjęci w tym miejscu. Poza tym absolutnie wszystko mi się podobało i z przyjemnością spędzę tu zimowy urlop w przyszłym roku. Ogromny plus za tak życzliwy personel. Polecam każdemu !
6.0/6
Hotel godny polecenia. Miła i profesjonalna obsługa. Bogata oferta All Inclusive. Doskonała organizacja.