Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo dobry w porównaniu z innymi hotelami klasy 5*. Zadbane otoczenie, obsługa na wysokim poziomie, wiele basenów (w tym tylko dla dorosłych). Jedzenie przyzwoite, tematyczne wieczorne kolacje. Hotel położony przy zatoce z bogatą rafą koralową. Co najważniejsze dla nas - można ją było podziwiać na głębokości 2-4 m, a nie 30 m jak w innych hotelach.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniały hotel, wszystko na bardzo dobrym poziome.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo przyjemny. Pokoje dość dobrze urządzone i wyposażone. Miła obsługa. Dobre jedzonko. Czysto. Piliśmy napoje z lodem, nic nam się nie działo. Bardzo zadbana zieleń na terenie. Do plaży 5 min na nogach lub co 20 min jeździ ciuchcia. Rafa ładna dość spory kawałek do pływania z plaży publicznej nie hotelowej. Dużo ryb, szczęśliwcy może spotkają żółwia. Dużo naszych rodaków. Ogólnie polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyzwoity, choć ale nie do końca rozumiem zachwyt innych, bo nie jest jakoś szczególnie rewelacyjny. Widać że nie jest pierwszej świeżości. Z elewacji sypie się tynk, wykruszone fugi w basenach, podniszczone meble, pozaciągane firanki w pokojach, podarte ręczniki przy basenach, ciut zniszczone toalety w hotelu, zatrzaskujące nie drzwi do toalet (jedną panią musiał pan sprzątający uwolnić), niedziałająca umywalka (ponoć od kilku miesięcy), odpadające ze ściany dozowniki na mydło, itp. Ogólnie cały obiekt zadbany i bardzo czysty. Pięknie utrzymana zieleń, tu ukłon w stronę ogrodników, bo robią kawał dobrej roboty. Pokoje sprzątane codziennie, codziennie zmieniane ręczniki, od czasu do czasu można zastać jakieś łabędzie z ręczników i płatki kwiatów na łóżku. Jedzenie dość smaczne, choć codziennie to samo. Niby robią jakieś kolacje tematyczne, ale wszystko smakuje bardzo podobnie. Mnóstwo łakoci, choć dla mnie niezjadliwych. Grunt, że zemsty nie było, choć niczego sobie nie odmawialiśmy :-) Do śniadania można sobie zamówić dodatkowo płatny świeżo wyciskany sok. Drinki przyzwoite jak na Egipt, choć okrutnie słodkie, więc za dużo wypić się nie da. Obsługa miła, ale nie nachalna, część mówi nawet po polsku. W hotelu dożo Polaków, Holendrów, Niemców, toteż króluje tu €, nie $. Największym atutem hotelu jest podobno rafa i tu trochę rozczarowanie, bo mimo że hotel jest w zatoce, to 2 dni z rzędu mieliśmy czerwoną flagę i snurkować się nie dało. Minusem jest także odległość rafy od hotelu. Z pokoju w budynku 15 do plaży Abu Dabbab mieliśmy ok. 1 km w jedną stronę. Jeździ co jakieś 15 minut ciuchcia, ale dowozi tylko do baru przy plaży a stamtąd trzeba jeszcze jakieś 10 minut iść pieszo. To niby nie jest daleko, ale jak się idzie z płetwami, maską, pianką i ręcznikami, zwłaszcza w upał, to może to być uciążliwe. Na plaży przy rafie nie zauważyłam specjalnych leżaków dla gości Hiltona, choć podobno są. Przy plaży hotelowej brak możliwości kąpieli w morzu, zatem to też spory minus. Ale poza morzem do dyspozycji są 4 baseny, w tym 2 podgrzewane zimą, choć dość mocno oblegane, niekiedy przez drinkniętych i głośnych rodaków, zatem my woleliśmy ten niepodgrzewany, bo więcej tam miejsca i woda bardzo orzeźwiająca. Generalnie hotel godny polecenia i chętnie do niego wrócimy, bo w ogólnej ocenie wypada bardzo korzystnie. Zabraliśmy do domu dużo miłych wspomnień :-)