5.5/6 (91 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Jesteśmy bardzo zadowoleni, hotel na medal czysto ,pyszne jedzenie wspaniała obsluga . 10 min jazdy z lotniska poprostu wspaniałe wakacje
6.0/6
W tym hotelu byłam drugi raz. Nadal twierdzę że jest najlepszy👍 Czysto, przestronnie z super obsługą. Polecam w 100%
6.0/6
Jestesmy bardzo usatysfakcjonowani - pokój obszerny, bardzo fajny. Jedzenie smaczne, mogloby byc troche bardziej urozmaicone. Basen i pool bar na wysokim poziomie, dostep do plazy i pomostu z ktorego mozna snurkowac. Male minusy - proces wymiany recznikow wymaga stalego nadzoru (nie wystarczy zgodnie z wytycznymi rzucic przed pokoj, trzeba obsluge poganiac,), brak w lazience mydla przy zlewie (sa tylko zele pod prysznic).
6.0/6
Do Egiptu jeżdżę od dawna ale hotel Jaz Grand Marsa ma u mnie 1 miejsce. Nie pamiętam tak komfortowego pobytu. A dlaczego- pokój jak zawsze standardowy ale czysto , codziennie sprzątany, basen- bardzo fajny można popływać, bar w środku- też codziennie czyszczony, ale tam są animacje i muzyka więc mało tam przebywałem. Plaża- dla mnie doskonała, żadnej muzyki, dobre leżaki, doskonała obsługa. Pomost- krótki- widoki w morzu takie sobie więc jak dla mnie rafa nie zachwyca i jak to w marsa bywa często czerwona flaga- ale uwaga- mały spacerek w lewo i dwa hotele dalej jest duża zatoka z ładną rafą gdzie przy każdej pogodzie można pływać w morzu, więc jest alternatywa. I ostatnie najważniejsze (nie jestem obżartuchem)- kuchnia w tym hotelu to po prostu mistrzostwo. Nie pamiętam abym kiedykolwiek miał taki wybór potraw, doskonale przyrządzonych w tym codziennie owoce morza w różnej postaci i codziennie ryby które uwielbiam. Owoce, sałatki, lody , słodkości egipskie- po prostu super. A najważniejsze -przez prawie dwa tygodnie żadnych problemów żołądkowych !!! Jestem bardzo wytrzymały ale zawsze się coś trafiło- w Jaz Grand- nic. na pewno tu wrócę. nawet jak jest trochę droższy to warto. Nawet dostałem zaproszenie od zarządu hotelu ( jak i inne osoby) na wieczornego drinka, gdzie zostali przedstawieni ludzie odpowiedzialni za poszczególne sekcje hotelu - po to aby z nimi porozmawiać i powiedzieć co się nam(klientom) nie podoba aby to ulepszyć. Jeszcze raz polecam, chociaż wolałbym aby było tam jak najmniej rodaków którzy czasami wystawiają Polakom bardzo nędzną laurkę pijąc cały dzień na basenie przy akompaniamencie głośnych hamskich rozmów- ale cóż- życie.