Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel już kilka lat działalności ma za sobą. Pościel i ręczniki czyste (wymieniane na życzenie, nawet codziennie). Pokój sprzątany codziennie. Jedzenia dużo do wyboru. Bardzo słabe animacje, mało rozreklamowane, nikt do nich w ciągu dnia nie zachęcał. Polskiego animatora - brak. W II połowie sierpnia niestety bardzo wiało i nie można było skorzystać z pomostu, aby obejrzeć rafę. Trafił nam się pokój na parterze, a nad nami szurające rano krzesłami, dzieci.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajnie ale nie na 5 gwiazdek jest trochę niedociągnięć Ciepe Napoje, ciasno na posilkach, braki lodu limonki, mięty itp do drinkow
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu 90% to Polacy. Lokalizacja pod kątem bliskości do lotnisko super, tak samo do Portu Ghalib. Jeśli chodzi o wycieczkę do Luksoru tak samo - super. Jest to bardzo duży kompleks z zadbanymi trawnikami i roślinnością. W połowie września brak miejsc na basenie, ale na plaży zawsze się coś znajdzie. Fajne zejście z pomostu na rafę, niestety bardzo często wieje i jest czerwona flaga. Kilka dni pod koniec wycieczki była żółta, ale fale wciąż były niezbyt przyjemne. Na szczęście można snorklingować przy plaży. Jeśli chodzi o plażę to jest żwirkowo-piaszczysta z ciekawą rafą (konieczne buty), woda jest ciepła i krystaliczna, występuje duża różnorodność gatunków ryb i innych stworzeń morskich. Oprócz restauracji głównej (ze średnim jedzeniem) były też te przy basenach i plaży, więc szeroki wybór. Internet działał w lobby, na basenie i w pokojach (bezpłatny). Na minus animacje. Nie rozumiem pozytywnych opinii. Nudne, bez wyrazu (gra w bingo). Pierwszy raz się z tym spotykam. Z wycieczek fakultatywnych polecam wycieczkę na snorkling do Domu Żółwi - można popływać z żółwiami, krów morskich niestety nie widzieliśmy. Piękna rafa warta zobaczenia!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, obsługa bardzo pomocna, zdecydowanie na plus lokalizacja - bardzo blisko lotniska. Jedzenie dosc różnorodne, drinki na minus (bardzo słodkie i monotonne). Duży ciepły basen z barem, morze bezpośrednio przy hotelu gdzie można podziwiać rafę koralowa. Dość irytujące było ciagle i nachalne namawianie na wycieczki czy masaże. Animacje nie zrobiły na nas szczególnie dobrego wrażenia.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To nasz 2 pobyt w tym Hotelu, pierwszy był 12 lat temu - niestety od tego czasu, jeśli były remonty to tylko doraźne - szczególnie pokoje wymagają odnowienia gruntownego. Poza tym, w trakcie naszego pobytu całe dnie słychać było kosiarki do trawy i inne cięższe urządzenia. Aquapark - dopiero po interwencji u Rezydenta co trwało 3 dni mogliśmy zgodnie z umową / ofertą wejść na teren w cenie pobytu. Jedzenie dobre, ale monotonne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszej dobie spaliśmy z żoną w zimnym pokoju, mimo wielokrotnej interwencji w recepcji hotelu aby albo zmienić pokój albo naprawić klimatyzację. Łaskawie na drugi dzień po kolejnych interwencjach przyszedł Pan i naprawił klimatyzację.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po dwóch dniach pobytu zostaliśmy pozbawieni opasek all inclusive, bez podania jakikolwiek racjonalnych powodów (pobyt był opłacony w formie all inclusive!!!!!!!) Nie mogliśmy korzystać z barów i restauracji. Rezydent to jedna wielka pomyłka, zamiast pomagać turystom, trzymał stronę hotelarzy, i groził konsekwencjami w przypadku próby egzekwowania swoich przywilejów!!! Paszporty zostały nam zwrócone dopiera dzień przed wyjazdem!!! Także nie mieliśmy możliwości wyjścia poza teren hotelu!!!! Uważajcie na ten ośrodek, jak i na Rainbow Tours!!!!!!!