Opinie o Jaz Grand Resort Marsa Alam

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(97 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wrażenia 50-latków

    Małgorzata, Łódź 05.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel już kilka lat działalności ma za sobą. Pościel i ręczniki czyste (wymieniane na życzenie, nawet codziennie). Pokój sprzątany codziennie. Jedzenia dużo do wyboru. Bardzo słabe animacje, mało rozreklamowane, nikt do nich w ciągu dnia nie zachęcał. Polskiego animatora - brak. W II połowie sierpnia niestety bardzo wiało i nie można było skorzystać z pomostu, aby obejrzeć rafę. Trafił nam się pokój na parterze, a nad nami szurające rano krzesłami, dzieci.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    srednio

    GRZEGORZ, KLEMBÓW 13.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Fajnie ale nie na 5 gwiazdek jest trochę niedociągnięć Ciepe Napoje, ciasno na posilkach, braki lodu limonki, mięty itp do drinkow

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dla snorklowania - warto

    Wioletta, Gdańsk 24.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    W hotelu 90% to Polacy. Lokalizacja pod kątem bliskości do lotnisko super, tak samo do Portu Ghalib. Jeśli chodzi o wycieczkę do Luksoru tak samo - super. Jest to bardzo duży kompleks z zadbanymi trawnikami i roślinnością. W połowie września brak miejsc na basenie, ale na plaży zawsze się coś znajdzie. Fajne zejście z pomostu na rafę, niestety bardzo często wieje i jest czerwona flaga. Kilka dni pod koniec wycieczki była żółta, ale fale wciąż były niezbyt przyjemne. Na szczęście można snorklingować przy plaży. Jeśli chodzi o plażę to jest żwirkowo-piaszczysta z ciekawą rafą (konieczne buty), woda jest ciepła i krystaliczna, występuje duża różnorodność gatunków ryb i innych stworzeń morskich. Oprócz restauracji głównej (ze średnim jedzeniem) były też te przy basenach i plaży, więc szeroki wybór. Internet działał w lobby, na basenie i w pokojach (bezpłatny). Na minus animacje. Nie rozumiem pozytywnych opinii. Nudne, bez wyrazu (gra w bingo). Pierwszy raz się z tym spotykam. Z wycieczek fakultatywnych polecam wycieczkę na snorkling do Domu Żółwi - można popływać z żółwiami, krów morskich niestety nie widzieliśmy. Piękna rafa warta zobaczenia!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ciekawe miejsce na tygodniowy urlop

    Ewa, Warszawa 19.08.2022

    Hotel czysty, obsługa bardzo pomocna, zdecydowanie na plus lokalizacja - bardzo blisko lotniska. Jedzenie dosc różnorodne, drinki na minus (bardzo słodkie i monotonne). Duży ciepły basen z barem, morze bezpośrednio przy hotelu gdzie można podziwiać rafę koralowa. Dość irytujące było ciagle i nachalne namawianie na wycieczki czy masaże. Animacje nie zrobiły na nas szczególnie dobrego wrażenia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    było poprawnie, ale bez zachwytu

    WOJCIECH, WARSZAWA 15.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    To nasz 2 pobyt w tym Hotelu, pierwszy był 12 lat temu - niestety od tego czasu, jeśli były remonty to tylko doraźne - szczególnie pokoje wymagają odnowienia gruntownego. Poza tym, w trakcie naszego pobytu całe dnie słychać było kosiarki do trawy i inne cięższe urządzenia. Aquapark - dopiero po interwencji u Rezydenta co trwało 3 dni mogliśmy zgodnie z umową / ofertą wejść na teren w cenie pobytu. Jedzenie dobre, ale monotonne.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt świąteczny Boże narodzenie

    Dariusz, Szczytkowice 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Pierwszej dobie spaliśmy z żoną w zimnym pokoju, mimo wielokrotnej interwencji w recepcji hotelu aby albo zmienić pokój albo naprawić klimatyzację. Łaskawie na drugi dzień po kolejnych interwencjach przyszedł Pan i naprawił klimatyzację.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Żenada

    RADOSŁAW, WARSZAWA 16.10.2014

    Po dwóch dniach pobytu zostaliśmy pozbawieni opasek all inclusive, bez podania jakikolwiek racjonalnych powodów (pobyt był opłacony w formie all inclusive!!!!!!!) Nie mogliśmy korzystać z barów i restauracji. Rezydent to jedna wielka pomyłka, zamiast pomagać turystom, trzymał stronę hotelarzy, i groził konsekwencjami w przypadku próby egzekwowania swoich przywilejów!!! Paszporty zostały nam zwrócone dopiera dzień przed wyjazdem!!! Także nie mieliśmy możliwości wyjścia poza teren hotelu!!!! Uważajcie na ten ośrodek, jak i na Rainbow Tours!!!!!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem