Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobre miejsce do wypoczynku. Do Marsa Alam jeździmy od lat a sieć hoteli JAZ .... jest dobrze nam znana. Wszystko było na najwyższym poziomie. Obsługa wychodzi poza swoje obowiązki i próbuje przebijać się w przebiegu wypoczynku na najwyższym poziomie. Jedzenie przyzwoite, szef kuchni od czasu do czasu serwował "prywatna" kuchnię. Doskonałe doświadczenie gdyż w/w człowiek gotował na całym świecie i kunszt kulinarny miał w jednym palcu. Pokoje czyściutkie a ręcznikowe budowle rozweselały nas z dnia na dzień gdyż pojawiły się nowe (nie znane przez nas do tej pory) figury. Podczas naszego pobytu (przełom kwietnia i maja 2021) miał 40% obłożenia się czy na basenie w ogrodzie lub plaży leżaki oraz atrakcje dostępne prawie priv. Hotel polecam bo te 10 dni w takim miejscu nastroiło nas bardzo pozytywnie na powrót do naszego wspaniałego kraju! Z.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniały hotel oraz bardzo sympatyczni ludzie pracujący w tym miejscu. Pomimo że hotel jest blisko lotniska, nie jest to w ogóle odczuwalne i ma to duży plus gdyż nie trzeba tracić czasu na transfer do hotelu.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia jak zawsze u nas pozytywne,hotel spełnia nasze oczekiwania pod każdym względem ,a podsumowaniem opinii niech będzie fakt ,że spędziliśmy tam ostatnio sylwestra i byliśmy tam już ósmy raz😉👍
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najlepszy Hotel w Egipcie w jakim byłam, tak czystego i zadbanego miejsca jeszcze nie widziałam. Wybieram zawsze hotele 5* i w Egipcie jest różnie, ale ten hotel zadowoli największego malkontenta. Pokoje czyste, sprzątane dokładnie, podłoga wszędzie tak czysta że można się przejrzeć jak w lustrze. Teren ogrodu wypielony starannie i co dzień sprzątane opadłe liście, że o nawadnianiu nie wspomnę. Ścieżki i teren wokół basenu i baru przy basenie również myty codziennie, a przy barze dwa razy rano i po zamknięciu. Ze względu na coronavirusa wszędzie dostępne dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk. Na plaży pierwszy raz widziałam, że codziennie były szorowane leżaki. Plaża również sprzątana, zgrabione drobne śmiecie czy liście. Ręczniki w łazience piękne nowe, natomiast jedno co można poprawić to część ręczników plażowych prosi się o wymianę, bo część jest nowa , a część bardzo pozaciągana i sprana. Obsługa jest bardzo miła i nienachalna, natomiast jedzenie świeże, smaczne i różnorodne, lecz dla nas większość potraw była za słona. Jeszcze jedna sprawa która mogłaby poprawić samopoczucie gości, to cieplejsza woda w basenie. Była informacja, że trzy baseny w okresie zimowym są podgrzewane, ale niestety woda miała 25,5 stopnia i odrobinę cieplejszy był brodzik dla dzieci. Łagodne i piaszczyste zejście z plaży do morza oddalone kawałek od hotelu było alternatywą, bo tu woda miała 27 stopni. Reszta była fantastyczna dlatego bardzo polecam ten hotel. Ja tutaj na pewno jeszcze przyjadę.