5.9/6 (34 opinie)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Udany pobyt. Obsługa bardzo się stara. Hotel nastawiony na Niemców. W tej chwili klientów mało, obłożenie 30-40%. Głównie Polacy, Ukraińcy i Czesi. Obiekt mały na terenie dużego kompleksu. Nowy, aczkolwiek cały czas trwały jakieś prace remontowe. Na szczęście poza smrodem świeżej farby zewnętrznej mało inwazyjne. Sumiennie sprzątany pokój. Płatny minibar. Tylko woda jest bezpłatna. Poza napojami all-inclusive brak możliwości zakupu lepszego piwa czy wyciskanego soku w restauracji. Jedzenie przyzwoite. Brak obsługi kelnerskiej przy plaży, co w sumie nie dziwi ponieważ plaża jest nieuczęszczana z powodu rafy i braku możliwości kąpieli. Do plaży głównej 10min spacerkiem tak samo jak do aquaparku. Dzieci poniżej 120cm nie mają możliwości zjeżdżać na żadnej zjeżdżalni oprócz rodzinnej z pontonem. Mojej 7 letniej córce zabrakło 4cm i nie wpuścili. Dobre zejście do morza z pomostu znajdującego się 5 minut spacerkiem i piękna rafa. Żółwi nie udało się spotkać. Kolorowe rybki gwarantowane. Wysoki poziom masaży w dobrej cenie. Fajna wycieczka quadami znajdującymi się na terenie kompleksu, zakończona przejażdżką na wielbłądach. Parę rzeczy do poprawienia ale hotel nadrabia zaangażowaniem pracowników. Animatorzy zwłaszcza Tommy z Kazachstanu na medal. Ozonowany basen z przyjemną wodą.
5.0/6
Nowoczesny, ładny, czysty hotel z dobrym jedzeniem. Świetna obsługa i profesjonalne podejście managera hotelu do zrozumienia potrzeb klienta. Brakuje trochę zakątków na terenie Jaz Maraya, gdzie możnaby nacieszyć się ciszą i prywatnością.