Opinie o Marina Resort Port Ghalib

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(247 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    byliśmy 2 raz w tym hotelu

    Patrycja 06.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    w zeszłym roku, oceniłabym maksymalną oceną, teraz niestety ogromne rozczarowanie. Obsługa zmieniona na jakby drugą gorszą turę, wszyscy których poznaliśmy rok temu aktualnie przebywali na urlopie. Rok temu w barze na basenie były podawane placki, salatki, teraz były głównie sflaczałe frytki, wybór byl bardzo mały, mój syn praktycznie przez cały wyjazd nic nie jadl poza suchymi bułkami. 2 dni przed wyjazdem dowiedzieliśmy się że jest "menu dziecięce " w drugiej części stołówki, gdzie dowiedzieliśmy się o tym sami niechcący bo nikt o tym nie poinformował. W tym tak zwanym dziecięcym menu były rozmiękłe frytki parzące się w podgrzewaczu i rozgorowany makaron. Którego zresztą i tak częściej nie było niż był. Sama obsługa RAINBOW katastrofa. Krótko przed wylotem zmienili linie lotnicze. w dniu wyjazdu mieliśmy planowany wylot o 15. Przybyliśmy o 12:30 na lotnisko. okazało się że lot został przesunięty na godzinie 16:15 , nie otrzymaliśmy informacji o tym. Pani w okienku RAINBOW była bardzo obrażona, że w ogóle śmieliśmy się zapytać dlaczego nikt nas nie poinformował o zmianie lotu. Lot znowu miał opóźnienie więc wystartowaliśmy zamiast o 15 to o 18. W hotelu byliśmy dopiero 1:30 w nocy , pozostawione resztki po kolacji dla nas już nawet mogli sobie darować. Straciliśmy tak naprawdę 2 dni pobytu, ponieważ w dniu wyjazdu zbiórkę mieliśmy przed godziną 8 rano. Jeśli chodzi o cenę, zapłaciliśmy 2x więcej niż roku temu , gdzie zamiast 7 dni byliśmy 5 dni. Powrót kolejnym wspaniałym lotem tych lini, to była walka o życie. Samolot dosłownie się rozpadał. Fotel mojego partnera odpadł i przy każdej próbie wstania spadał na podłogę. Załoga w ogóle nie zareagowała i nie widziała w tym najmniejszego problemu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam wyjazdów z firmą Rainbow

    Urszula 24.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Generalnie można wypocząć, hotel nienajgorszy, jednak za te pieniądze polecam wybrać hotel z większym wyborem restauracji, rozgrywek, zlokalizowany blisko dużego miasta i głównych atrakcji turystycznych. Stąd niestety wszędzie daleko (najbliższa atrakcja Luxor 400km). Nie polecam wykupowania ubezpieczenia z Rainbow a na własną rękę, gdyż jest bezużyteczne. W razie sytuacji awaryjnej (choroba) brak możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy i jakiejkolwiek pomocy. Jeżeli mają państwo możliwość wyboru innego biura lub wyjazd na własną rękę to serdecznie polecam taki właśnie wariant!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Wyjazd rodzinny

    Aleksandra 15.04.2023

    Hotel jest w bardzo średnim standardzie. Wg mnie max 3 gwiazdki. Pokoje standard bez balkonu/tarasu. Jedzenie bardzo przeciętne i monotonne, zdarzało się coś dobrego. Brak menu dziecięcego. Sama restauracja nie posiada okien, jest zamkniętym pomieszczeniem i przypomina bardziej stołówkę. Brak możliwości jedzenia na świeżym powietrzu. Wina dostępne wyłącznie w restauracji i lobby restauracyjnym (brak w beach barze). Dla dzieci fajne zjeżdżalnie. Plaża z bardzo fajną rafą koralową dostępna z plaży. Animacje dla dzieci wyłącznie w zakresie tańca. Animacje dla dorosłych poza koncertem bardzo słabe (jeśli komuś na tym zależy). Pokoje w porządku, łazienki stare (obdrapana wanna).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    plus: położenie, rafa, wielkość pokoi minus to jedzenie i czystość.

    Marzena, 25.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Może zacznę od plusów jednym z nich jest położenie hotelu, jak ktoś lubi spacery to wybór hotelu w Port Ghalib to wybór idealny nie trzeba ograniczać się tylko do terenu hotelu tak jak to jest w hotelach gdzie poza jego terenem nic nie ma. Dojazd z lotniska parę minut. Teren hotelu duży, zadbany jak ktoś lubi baseny to jest ich kilka więc wybór jest. Do plaży krótki spacerek, leżaki na plaży w ilości wystarczające. Bardzo fajne, łagodne zejście do wody gdzie jest ładna rafa, wejście aby snurkować wyznaczone więc duży plus nie niszczy się rafy. W barze na plaży jak to zwykle w hotelach ALL od południa przekąski ( frytki, hamburgery, mięso ,sałatki no i lody). Pokój mieliśmy bardzo duży około 60m2 a raczej nie pokój lecz kilka pomieszczeń (duży pokój z wyjściem na taras , sypialnia z wydzieloną garderobą, łazienka i mały przedpokój. No i teraz minusy: brak dokładnego sprzątania, pułki w szafie brudne, suszarka w łazience cała zakurzona (pokój był wcześniej malowany i niestety nie posprzątano go dokładnie) "koty" fruwające za drzwiami - czyli zamiatany środek. Nie można zwalać na standardy egipskie bo był to nasz czwarty pobyt w tym kraju i niestety taki nieład mieliśmy pierwszy raz. No i drugi minus to jedzenie, nieestetycznie podane , jak się patrzyło to nie zachęcało do jedzenia, wybór na obiad i kolację nie był zbyt duży, bo na śniadanie to jak zwykle w hotelach, ale tu też brak organizacji jeden Pan dwie patelnie na których robił omlety, jajecznice i jajka sadzone co kto chciał ale kolejka duża, Pieczywo najgorsze jakie mieliśmy do tej pory świeżość taka sobie, generalnie jakość produktów słaba. Kelnerzy chodzili jak za kare, Hotel potrzebuje porządnego menadżera bo ewidentnie brakuje organizacji w restauracji i nadzoru nad sprzątaniem pokoi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem