Opinie o MG Alexander The Great

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(154 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd w styczniu

    Beata, Warszawa 23.05.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Hotel zasługuje na 3,5*. Standard podnoszą ludzie. Pokój dobry, ale łazienka o * niżej. Nadrabia obsługa. Jedzenie mało urozmaicone, brakowało frytek. Dobra kawa, zupy. Kolacja a carte była wielką pomyłką, najlepsze były frytki;-) chciałabym zobaczyć miny Włochów. W hotelu pracują dwie Polki, jedna z nich jest pielęgniarką. Niestety przez alergię od słońca musiałyśmy iść do lekarza. Polecam spa Kleopatra, rewelacyjne masaże. Fajna plaża, długi pomost, areobik w morzu. Dobrze mieć buty do wody.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt od 5 października 2024

    Robert 23.10.2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel Mg Aleksander można nazwać przeciętnym, trochę wyeksploatowanym, jednak pobyt ma w październiku potrafił nas wyciszyć po wycieczce po Nilu. Pokoje sprzątane co dziennie i sumiennie, obsługa przemiła i pomocna. Wyżywienie przyzwoite, bez szału ale zawsze coś można było wybrać dla siebie:). Animatorzy naprawdę zaangażowani. Niestety klimatyzacji nie dało się ustawić działała w trybie zero jedynkowym, co utrudnia sen, jak ktoś dostał pokój na piętrze to mógł spać przy otwartym oknie (w październiku noce dość ciepłe ale nie gorące), na parterze niestety trzeba było korzystać z klimy. Nam się niestety zdarzyła konieczność korzystania z pomocy lekarskiej na terenie ośrodka. Lekarz przemiły i pomocny, pielęgniarka to Polka, która ułatwia kontakt, najgorszy był kontakt z centrum pomocy w Polsce, trzy razy trzeba było się łączyć aby otrzymać nr referencyjny,który jest niezbędny do skorzystania z darmowej pomocy. To należy zdecydowanie poprawić.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    polecam

    Emilia 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    polecam! Jedzenie średnie ale nikt nie chodził głodny piękny ogród i obsługa hotelu jak najbardziej na +

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Spokojne wakacje, ale pełne wrażeń

    Wiktoria 28.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Hotel idealny, jeżeli chce się odpocząć, a jednocześnie skorzystać z atrakcji na terenie hotelu. Pokoje sprzątane codziennie, piękna plaża, przemiła obsługa. Animatorzy są świetni, zwłaszcza Samuel i Marcelo, z nimi nie dało się nudzić. Jeżeli chodzi o jedzenie, nikt głodny nie będzie chodził, jednak brakuje większego wyboru. Czasami na śniadanie przychodziło się o 9:40 i był problem z pieczywem, ale tak było jednego dnia. Jednak pobyt uważam za udany, można wypocząć, zrelaksować się i świetnie się bawić.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Udane Wakacje

    Konrad, Zielona Góra 05.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Ogólnie wakacje w tym hotelu uważam za udane, poza małą niemiłą przygodą na lotnisku(ktoś pomylił walizki i zabrał moją) całe szczęście Pan z Rainbow co był na lotnisku wszystko ogarnął i po 15min walizka do mnie dotarła(gdyby nie on pewnie nie miałbym juz swojej walizki :D ) Plusy: - Super obsługa w języku polskim (polecam ludziom nie umiejącym angielskiego), - Wysoka jakość obsługi biura tzn rezydent, opiekun wycieczek i na lotnisku, wszystko dopięte na ostatni guzik, - Super pogoda i spokojna lokalizacja, - Dużo animacji na dzieci i dorosłych w dzień i w nocy, - Dwa baseny, - Zadbana Plaża, - Personel przykładajacy sie do swojej pracy , dbający o czystość i troszczący się o klientów, Minusy: - Wyżywienie i drinki w barze bez szału, ogólnie poprawne lecz poza paroma wyjątkami jedzenie służyło mi jedynie do zapchania brzucha a nie dla przyjemnosci, - Nasza łazienka wymagała małego odświeżenia (prysznic), - Ludzie(goście) bardzo śmiecili na plaży, nie zawsze personel zdążył sprzątnąć lub robili to dopiero wieczorem gdy plaża była zamykana, - Ciągłe nagabywanie przy basenie lub na plaży na SPA, wycieczki i masaże (dopiero po zawieszeniu czerwonej chorągiewki 90% z nich dało sobie spokój, lecz nie wszyscy), - Jeden ze sklepikarzy w hotelowym sklepie próbował nas oszukać, pomijając że chciał 60euro za butelke wody i panthenol, przy płaceniu kartą okazało się, że na terminal zostało nabite ponad 100euro :D

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel spełnił oczekiwania

    Tomasz z rodziną - 6 osób 28.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel zrobił na nas dobre wrażenie. ładny pomost, piękna rafa, czysto na terenie hotelu. Jedzenie dla mniej wymagających jest ok. Obsługa pomocna. Fajne animacje. Minus to dzień wyjazdu. Według danychw w książce Rainbow na recepcji wyjazd zaplanowany był 24 luty 2024 o godz. 4:50 czasu lokalnego. Już po gzinie 3 nad ranem przyszli Panowie po nasze bagaże. Okazało się, że wyjazd był o 3:50. Było szybkie pakowanie w biegu a i tak autokar musiał za nami czekać. Prawdopodobnie czyjaś pomyłka z godzinami. Niestety jakieś drobne rzeczy pozostały w naszych trzech pokojach oraz niepotrzebne nerwy

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobry hotel, super animatorzy i obsługa hotelowa

    Jolanta 19.06.2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel ok, lata świetności ma za sobą, ale czysto i schludnie. Fajne molo z rafą koralową, przy odrobinie szczęścia można zobaczyć żółwia, podpłynął do samego pomostu. Jedzenie ok, chociaż niektórzy Polacy narzekali. . Zawsze można wybrać coś dla siebie. Restauracja włoska a la carte średnia, wg mnie to najsłabszy punkt hotelu. Rewelacyjni animatorzy, zaangażowani, uśmiechnięci. Fajny tydzień relaksu, zabawy i odpoczynku, bo o to nam chodziło. Wycieczka safari na pustyni z Rainbow ok. Rezydent Ahmed uroczy. Zostaną z nami miłe, sympatyczne wspomnienia z tego miejsca. Może kiedyś powrócimy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Hotel MG Alexander

    Lucyna, Sosnowiec 14.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Otoczenie hotelu bardzo fajne choć tylko ono pozostaje. Hotel na pustkowiu więc nigdzie więcej się nie pójdzie. Duży plus za rafę koralową na miejscu- snurkowanie zaliczone. Morze zachęca do kąpieli-czyste i ciepłe. Animacje, jedzenie- średnie. Karaluchy oczywiście są. Deratyzacja po zgłoszeniu na recepcji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Nie polecam.

    Marcin, 02.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel zasługuje na Max 3* Piękna plaża,świetny odnowiony długi pomost obsługa spoko i to tyle pozytywów. Hotel stary ale łóżka wygodne. Byliśmy na święta w grudniu. Często nie było wody w kranach A ciepła woda była bardzo żadko. W wigilię przez pół godziny nie było prądu. Jedzenie okropne- to był nasz 4 pobyt w Egipcie ale w tym hotelu jedzenie masakrycznie. Wódka smakuje plastikiem, piwo mimo to że z butelki ale mi nie smakowało. Animacje słabe.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek

    Robert, 29.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Ogólnie pobyt udany . Na plus pokój widać że był odświeżony ,baseny jeden przy recepcji a drugi ogólny spory przez co nie było tłoku,panowie od wycieczek spoko podchodzili oferowali i co najważniejsze nie byli natarczywi.Teraz jedzenie na plus obiady i kolacje można bez problemu się najeść i wybrać coś dla siebie .Bary poza alkoholem samoobsługowe co jest na plus dla dzieci. Minusy. Plaża ok. ale morze tragedia woda płytka a do okoła brud w wodzie. Śniadanie typowo polskie jajka i parówki trochę słodkości . Animatorzy lepiej nie komentować przez cały pobyt nikt nas nie zachęcił do uczestnictwa a jak się pojawili na animacji to chyba jak za karę a w szczególności dwie panie animatorki . Wszędzie daleko na zakupy taxi do Port Ghalib lub sklepik w hotelu. Ja tego hotelu bym nie polecił.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem