4.9/6 (112 opinie)
Kategoria lokalna 4
2.5/6
Hotel ma dawno za sobą najlepsze lata. Od razu wymienilismy pokój który był tragiczny Obsługa sie stara ale na kazdym kroku oczekuje bakszysz Super rafa i zatoka t troche nadrabia
2.0/6
Na wstępie warto zacząć od plusów wyjazdu: hotel ładnie prezentuje się z zewnątrz. Baseny są atrakcyjne i zazwyczaj niezatłoczone, obsługa chętna do pomocy z rozkładaniem parasoli czy wydawaniem ręczników. Plaża nieduża, ale urokliwa, w małej zatoce z interesującą rafą zaraz przy brzegu. Na tym niestety plusy się kończą. Nasz pokój wyglądał tak, jakby był w trakcie remontu. Dostałyśmy przedziwne zakwaterowanie - coś jakby salon z aneksem kuchennym, z którego wyjęto cały sprzęt, i dwie osobne sypialnie/pokoje oddzielone drzwiami z własnymi numerami. Jeden z pokojów był cały czas nieczynny, więc całe miejsce miałyśmy na własność. W salonie znajdowała się klimatyzacja, która nie działała. Hałas sprawiał że nie dało się spać w nocy, a byłyśmy od niej oddzielone ścianą. Jednej nocy wylała się z niej woda i zalała podłogę - chciałyśmy to zgłosić telefonem na recepcję, ale żaden z dwóch telefonów nie działał (jeden w sypialni, drugi w łazience nad toaletą) Klimatyzacja w sypialni stara i zakurzona. Działała jeszcze głośniej niż ta opisana wyżej, nie dało się przy niej spać, a przy blisko 30 stopniach w nocy i nie działającej klimatyzacji ciężko jest spać w ogóle. Łazienka tragiczna. Prysznic z ohydną, żółtą zasłonką, której strach dotykać, wyglądał jak idealna scena na morderstwo. Na dwie osoby dostałyśmy tylko jeden zestaw kosmetyków, co wydaje się niepoważne. Codziennie natomiast wymieniane były ręczniki. Codziennie dostawaliśmy 1 butelkę wody na dwie osoby, więc ciągle trzeba było kombinować i brać wodę ze stołówki - to jakaś pomyłka, woda powinna być cały czas dostarczana w takiej ilości, żeby jej starczało dla wszystkich osób w pokoju. Jedzenie było okropne. Pomijam już fakt że na śniadania nie uswiadczyliśmy żadnego autentycznego arabskiego jedzenia. Bułki były niejadalne, brak jakiegokolwiek normalnego pieczywa. Seropodobne sery które nawet się nie topiły pod wpływem ciepła i jakieś dziwne mielonki które nazywali szynkami. Do tego ziemniaki i pieczone warzywa... To było po prostu śmieszne! Na obiad codziennie to samo i brak jakiegokolwiek wyboru - skrzydełka z kurczaka, ziemniaki, ryż i ryba, nic więcej. Jedynie kolacje były bardziej urozmaicone, ale przerwa od 14:30 (koniec obiadu) do 19:30 (początek kolacji) była zdecydowanie za długa. Na deser w kółko pomarańcze, żadnych innych owoców. Ciasta lepsze można kupić w spożywczym. A wybór ciast to była jedynie kokosanka przygotowana na 10 sposobów... Wycieczki to kompletny brak organizacji. Rezydent na miejscu powiedział nam, że podróż do Luksoru zajmie 6 godzin, jechaliśmy 9.5 w jedną stronę! Kompletnie nie warto! Na miejscu w Luksorze zwiedzanie zajęło nam 7-8 godzin, przewodnik cały czas się spieszył, nic nie tłumaczył dogłębnie. Więcej czasu spędził na zachęcaniu nas do kupna papirusa w sklepie z papirusem niż na opowiadaniu o historii świątyni Karnak, w której spędziliśmy 40 minut! Tragedia! Druga wycieczka na której byliśmy, rejs statkiem z nurkowaniem, przeciągnięta bez sensu. Samo oglądanie rafy jest cudownym doświadczeniem, ale ze 3 godziny na statku spędziliśmy zupełnie bez sensu, najpierw czekając na wypłynięcie, a potem po prostu dryfując. Ogólnie, nie polecam ani tego hotelu ani wycieczek w tym miejscu. Jeśli ktoś koniecznie chce jechać do Egiptu, to na pewno nie Marsa Alam i na pewno nie ten hotel. Wyjazd był dla nas stresujący, nie odpoczęliśmy na nim. Szczytem wszystkiego był młody człowiek, który w dniu naszego wyjazdu przyszedł do naszego pokoju o 9 rano i powiedział, żebyśmy się wynieśli do 10,podczas gdy normalnie każdemu wymeldowanie przysługuje do 12 Tragedia!
2.0/6
Ogólnie nie polecam. 8 raz w Egipcie hotel najgorszy, zasługuje na 3 egipskie gwiazdki. Lepiej dopłacić i czuć się w miarę jak na wakacjach. Dokonując wyboru sugerowałam się zamieszczonymi pozytywnymi opiniami (rozczarowanie ogromne) i położeniem nad zatoką. Nieporozumieniem jest dopłata przedłużenia doby w wysokości 27 USD max do godz.20.00 wylot o godz. 3 w nocy. Organizator powinien uwzględnić dodatkową dobę w trosce o komfort klienta. Zdając pokój z satysfakcją odcinana opaska i brak możliwości korzystania z serwisu. Poraz pierwszy taka sytuacja!!!!!!! Byliśmy grupą więc odpowiednio zadbaliśmy o siebie. Recepcjonisci nieuprzejmi, aroganccy. Zdecydowanie nie dla klienta. Goście przyjeżdżający w nocy spali w lobby bo doba zaczyna się od g 10.00 Brak życzliwości. Pozostały personel bez zarzutów
2.0/6
Ogólnie nie polecam . Pieniądze w tej kwocie można wydać na dużo lepszy standard . Hotel bardzo stary . Wszystko zniszczone . Jedzenie bardzo słabe i monotonne . Jedynie obsługa restauracji i barów miła . Plaża średnia .