Opinie o Three Corners Fayrouz Plaza

Kategoria lokalna: 5

5.6/6
(172 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Dobrze

    Grzegorz , Koszalin 25.09.2016 | Termin pobytu: listopad 2016

    Po raz kolejny z Rainbowtours w Świecie. Możnaby szukać niedociągnięć ale nie oo to chodzi. Wakacje super,, to tyle.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Piękna rafa i zatoka żółwi

    Ryszard, Wrocław 10.07.2019

    Polecam ten hotel dla osób ceniących spokój. Chociaż ma dużo pokoi, teren jest tak duży, ze wszyscy gdzieś się rozpraszają - zawsze są wolne leżaki na plaży. Nie ma głośników z dudniącą cały dzień muzyką. Ta puszczana w beach barach i przy basenie jest dyskretna i nie ogłusza. Sprzątanie przyzwoite, a za napiwek dość dokładne :) Kuchnia urozmaicona i smaczna - każdy powinien znaleźć coś, co lubi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    OK ale nie do końca

    MarcinK 19.05.2014

    Właśnie wróciłem z hotelu Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort i powiem, że hotel z pewnością nie zasługuje na 5 gwiadzek. Porównywalne warunki panują w hotelach 3+ i 4 gwiazdki. Za poparcie tej tezy niech posłuży opinia gości, którzy razem ze mną spędzali tam urlop po raz kolejny. Ich zdaniem od roku 2012 hotel popsuł się znacznie. Według tych gości popsuło się jedzenie oraz dbałość o porządek i czystość. Podobno Brayka jest lepsza. A teraz moja ocena... Hotel. Hotel duży i położony na rozległym terenie z ładnym ogrodem. Pokoje przestronne. Łazienka również ok. Duży minus natomiast za klimatyzację. Jest bardzo głośna. Nie ma trybu nocnego. Nie ma mowy o zaśnięciu z włączoną klimą. No, chyba, że do kolacji sporo się wypije i sen sam przyjdzie:) Plaża i rafa. Plaża piaszczysto żwirkowa. Jednak bezpośrednio po wejściu do wody spacerujemy po rafie. Nie ma więc mowy o wejściu bez obuwia ochronnego. Sama rafa przy hotelu również furory nie robi. Według mnie mit o rafach dużo ładniejszych niż w Sharm El Sheik upadł. Byłem dwa lata temu w Sharm i rafa na Hadabie była ładniejsza. Dużym PLUSEM natomiast jest położenie hotelu w odległości ok 1 km od zatoki Marsa Mubarak czyli potocznie Domu Żółwia. Tam mamy przy brzegu piaseczek, więc małe dzieci mogą się bezpiecznie popluskać a amatorzy snurkowania przy odrobinie szczęścia spotkają żółwie morskie i diugonie. Do zatoki przypływają właśnie po to wycieczki. Koszt wycieczki to ok 30$ od osoby i to bez gwarancji, że się coś zobaczy. Dzięki więc niedużej odległości od hotelu możemy tam spacerować za darmo i to codziennie. Oszczędność spora i szansa na spotkanie morskich potworów znacznie większa ;) MARSA MUBARAK to najmocniejszy punkt pobytu tutaj. Jedzenie. Goście odwiedzający ten hotel kolejny raz również twierdzili, że od 2012 roku się popsuło. Jeśli o mnie chodzi nie było źle. Jadałem dużo gorzej. Codziennie kuchnie tematyczne z różnych zakątków świata (włoska, meksykańska, francuska itp) choć (tu minus) i tak wszystkie bazują na tych samych składnikach. DUŻYM MANKAMENTEM restauracji głównej jest to, że potrawy smażone i przypalane są w tym samym pomieszczeniu w którym są stoliki. Wizyta w restauracji oznacza więc, że po jedzeniu ubranie śmierdzi nam spalenizną. Masakra! Mogę polecić restaurację Dolce Vita i Chef Pascal, gdzie zamawiamy z karty i tam jedzenie jest na prawdę dobre. Niestety są one dodatkowo płatne. Darmowa jest tylko jedna kolacja w Dolce Vita na tydzień. Drinki oraz obsługa AI. Muszę pochwalić. Nie oszukują. Robią zarówno drinki proste typu (Gin & Tonic) jak i drinki kolorowe w ramach ai. Kelnerzy nie biorą napiwków i noszą do stolika wszystkim po równo. Przy barze są natomiast skrzyneczki i jeśli ktoś chce to wrzuca.Gwarantuje to miłe traktowanie dla wszystkich :) Sprzątanie pokoi. Z tym bywało różnie. Bywały dni, że był wypucowany bardzo ładnie a bywało, ze od biedy łóżko poprawili. Czy się zostawi bakszysz czy nie, to nie ma znaczenia. Animacje. Animatorzy całkiem mili i sympatyczni. Nie mniej jednak odniosłem wrażenie, że mimo zapewnień z ich strony wcale nie kochają swojej pracy i nie robią tego z przyjemnościa tylko jest to ich praca właśnie. Można ich spotkać tylko w określonych godzinach, kiedy mają zajęcia. Później rozpływają się nie wiadomo gdzie. Wyjątek stanowi ROMA, chłopak z Dominikany, który jest NAJLEPSZYM animatorem, jakiego do tej pory spotkałem. Polecam, pozdrawiam. Inne atrakcje. Wielbłądy, quady, konie, nurkowanie, spa - to wszystko można wykupić w hotelu za dodatkową opłatą. Łażą i namawiają. Usługi jednak nie są tanie. Siłownia, ping pong jest za free. W hotelu jest kilka sklepików z pamiątkami jednak wybór nie powala na kolana. Cena raz taka, raz siaka. Zależy jak się trafi. Ok 1,5 km od hotelu znajduje się marina Port Ghalib. Można przejść wzdłóż morza, można pojechać busem - 3$. Sam Port Ghalib, to ładna marina z jahtami, kafejkami i sklepikami. Dość ładne ale, szału nie ma. Poza tym nie ma co robić (poza wycieczkami fakultatywnymi oczywiście). Destynacja więc dla osób nastawionych na leżenie plackiem i wypoczynek. Goście. Litwini, Francuzi, Holendrzy, Polacy i duuuużo Niemców. Niemców głośnych, chamskich, gburowatych i panoszących się co nie miara. Czy pojechałbym drugi raz?? Raczej nie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Zastanów się zanim wyjedziesz

    wlodek 04.06.2023

    to już druga wizyta w tym hotelu, zakwaterowanie dość sprawne opaski to kpina segregacja rasowa nie wpływa na jakość usług ,pokój stare meble i brak szafek i szuflad oraz szafki półki w łazience, słabe oświetlenie głośna klimatyzacja brak regulacji, brak opisu jak działa sejf, Wifi to kpina nie można doliczyć parę złotych do oferty aby nie logować się co chwilę ,obsługa kelnerska w restauracji głównej i na tarasie to nieporozumienie totalne olewanie klienta, Plusy- obsługa w lobby dwie młode kelnerki ,jedzenie- dobre ,drinki średnie ale te płatne to katastrofa smak i cena od9-12 euro, plaża fajna po lewej łąka z dużymi żółwiami rafa- średnia raczej nie zachwyca. woda w morzu i basenie ciepła. ogólnie hotel przereklamowany nie warty tej ceny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    W miarę ok.

    Iwona, --- 25.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotel Three Corners Fayrouz Plaza ogólnie jest w porządku, jednak cały kompleks jest już mocno przestarzały. Pokoje przestronne i porządnie sprzątane, ale jak coś jest stare, to żaden środek czystości nie pomoże. Łóżka tragiczne (twarde i skrzypiące). Basen podgrzewany i tu nie mam zastrzeżeń, ale w strefie basenowej również wszystko aż prosi się o odświeżenie. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Napoje bezalkoholowe, alkoholowe i drinki na bardzo niskim poziomie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Myślę, że właśnie tym zjednują sobie turystów, bo sama infrastruktura hotelu na 5* zasługiwała pewnie sporo lat temu. Plaża i rafa koralowa piękne. Animacji praktycznie nie ma, a jeśli już są, to na trochę żenującym poziomie, więc nie ma się o czym rozpisywać. Rezydent nie przyszedł na zaplanowane spotkanie. Straciliśmy ponad pół godziny na czekanie i nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Dzwonił dopiero, jak już byliśmy na kolacji sylwestrowej. Nie wyszło to profesjonalnie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel dla gastrykow !!!

    Zenon, Legnica 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Zdecydowanie hotel dla niemieckich starszych osób , którzy dla obsługi hotelowej są bogami !!!! Polacy są w zdecydowanej mniejszości i obsługa na nas nie zwraca uwagi!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rafa

    janusz, 12.10.2021

    Drugi raz w tym hotelu .około 20 razy w Egipcie. Od wiosny zmiana na gorsze. Brak miejsc na plaży. Niemcy i Polacy rezerwują leżaki od 5,30 rano. Obsługa hotelowa ogólnie na poziomie trzech gwiazdek egipskich. Myślę, ze to w głównej mierze spowodowane poziomem gości hotelowych. najlepiej traktowani sa tubylcy ale też i oni najwięcej wymagają. Niemcy raczej OSI z nową modą wywiesznia niemieckiej flagi na parasolu plażowym. Silny wiatr tym razem uniemożliwił pływanie na krawędzi rafy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    OCENA HOTELU

    Ireneusz, Bydgoszcz 17.05.2021

    Pobyt średnio zadowalający.Poza pokojem który był OK reszta hotelu nie zasługuje na 5*. Szczególnie leżaki i materace na basenie i plaży - mocno zużyte i brudne. Niemiłym zaskoczeniem było wyżywienie .Nawet jak na standardy egipskie ( dziewiąty raz w Egipcie więc mam porównanie) wyjątkowo mały asortyment i możliwość wyboru. I nie można tego tłumaczyć COVIDEM. IRENEUSZ

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rozczarowanie

    Aga 23.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Trzeci pobyt w tym hotelu. Pierwszy i drugi pobyt w 2019 roku oceniam na 5. Teraz ocena spada do 3,5. Standard obsługi hotelowej i wyżywienie nadal na wysokim poziomie. Destrukcji w bardzo dużym stopniu uległa rafa koralowa. Praktycznie pływa się w otoczeniu samych śmieci. Tzn opakowania foliowe wyrzucane przez tubylców z jachtów przepływających z turystami do zatoki Mubarak. Żółwi praktycznie brak. Zostały pojedyncze sztuki. Generalnie jeżeli ktoś nastawia się na snorkeling to się bardzo zawiedzie. Chyba że ma w zamiarze tylko relaks na leżąco.....

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Natura ratuje ten hotel

    Krzysztof, Bielsko-Biała 09.07.2021

    Pobyt 14 dni... Hotel przereklamowany. Standard gorszy niż się spodziewaliśmy. Ale to nie to jest problemem ,prawdopodobnie w dobie covida hotel bardzo obniżył jakość świadczonych usług. Pokój: bez fajerwerków ale poprawnie i czysto. Trzeba dołożyć do paszportu żeby dostać jakiś lepszy widok ,inaczej ląduje się z byle czym. Mankament duży pokoju ,głośna klima bardzo ,na szczęście dźwięk jest jednostajny. Wyżywienie: w pierwszy dzień wydawało się że będzie ok ,że coś każdy dla siebie będzie wstanie znaleźć ,jedno lepsze drugie gorsze.. Niestety juz po kilku dniach pojawiły sie problemy gastryczne u mnie i u żony (zaznaczam że byliśmy w pełni przygotowani 3tyg probiotyków i tam tez ,potem juz jak sie zaczęło to antinal i stoperany ,elektrolity. Próbowaliśmy też alkoholu na czczo i nie na czczo nic nie pomagało ,dużo gości miało problemy ,w zasadzie każdy z kim rozmawialiśmy miał problem mniejszy lub większy) w zasadzie cały pobyt był problem ,ostatnie dni jeździliśmy na kolacje po za hotel. Restauracja główna duża klimatyzowana plus miejsca na zewnątrz. Restauracja na plaży pod zadaszeniem ,wiatraki sie kręcą bardzo słaby wybór ciągle to samo. Ogólnie restauracje schludne ,ale wystarczy spojrzec za lade to masakra ,brudne drzwi które dotyka kucharz a za chwile wrzuca wam pomidor do omletu lub poprawianie czapki w rękawiczce a potem nakłada wam jedzenie ,dużo takich szczegółów których nie zauważymy w 7dni. Ala carte które jest w cenie pobytu dramat ,poczuliśmy się wręcz wyproszeni po zjedzeniu.. smakowało? pozbierał kieliszki i poszedł... Płatne Ala carte inna bajka. Odradzam również tzw "Fresh" zmiksowane owoce w ładnej szklance ,gra o tron murowana ,ich nazwa nijak się ma do prawdy stoją nieraz dwa dni w lodowce ,a czasem i nie w lodówce. Obsługa hotelowa ,poprawna. Położenie hotelu jest naprawdę ekstra ,blisko lotniska i Port Ghalib ,chronione z każdej strony. Mógłby być w zatoce ,mniej by wiało zwłaszcza na molo jedna strona przez 14dni zamknięta (duże fale) obok Zatoka MarsaMubarak (tu chciałbym zaznaczyć że hotel oszukuje ludzi.. oświadcza że należy pływać w kamizelce pod groźba kary finansowej a kamizelki chętnie wam wynajmą.. Przy hotelu sporo miejsc do snurkowania ,miejsca również płytkie. Molo z trzema wejściami do wody ,centrum nurkowania na plaży. Są plaże też plaże relax bez naganiaczy w odosobnieniu (super pomysł). Bar na plaży kiepski ,mała budka resztą również bardzo brudna. Jeśli chodzi o alkohol: piwo słabe ale ujdzie niestety podawano w kubkach plastikowych 150ml ,wino jakieś nie za bardzo (Egipskie) ,o jakiś fikuśnych drinkach można zapomnieć. ,3 składniki dla barmanów są nie do przeskoczenia. Co do ich pseudo ochrony przyrody... to niby nie ma słomek bo dbamy o rafe.. ale za to milion kubków plastikowych i rękawiczek foliowych już się wala pod wodą i po plaży albo o zgrozo miniaturowe kubeczki w których podają lody ,a mieści się w nich raptem 1,5 małej gałki ,efekt każdy chodzi po te lody po 3 razy = 3 kubeczki... Basen główne i poboczne ok ,leżaków dość jak na obłożenie covidowe. Basen Delfin zamknięty chociaż nie wiem dlaczego... Spa ,masaże bardzo fajne ,gym ok. Animatorzy bardzo fajni nie nachalni ,zabawni ,animacji nie za dużo ,standardowo aquaareobik ,rozciąganie ,siatkówka boccia i co wieczór 20-40min występów/konkursów. W hotelu są sklepiki z pamiątkami ,apteka bankomaty. Podsumowując jeśli wybierasz sie na kilka dni posnurkować to dobry hotel ,ale tylko wtedy. W hotelu jest też sporo takich szczegółów ,fajnych rozwiązań które nas miło zaskoczyły. Hotel z potencjałem ale źle prowadzony.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem