5.5/6 (73 opinie)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
luty 2023,,,wieje prawie cały czas, temperatura do południa ok-opalamy się , po obiedzie wieje . Baseny miały być 2 grzane , niestety był jeden i to dziecinny .Więc pływanie tak sobie. Z basenu wychodzisz i o dziwo wieje! więc zimno .. Pokoje w hotelu można podciągnąć pod 4* , natomiast łazienka no niestety jest 3* . Sprzątanie -byle jakie. O wodę trzeba było się doprosić. Jedzenie monotonne i to bardzo , w drugim tygodniu nie wiedzieliśmy co jeść , gdyż desery takie sobie były, a reszta pomemłana. Szkoda , że kucharz nie ogarnia kuchni międzynarodowej . Animatorzy super fajni naprawdę umilają czas , ładnie się angażują i ma się wrażenie ,że mają czas dla każdego. Dodam , że nie jestem nowicjuszem w wyjazdach ,w Egipcie kilka razy również. Marsa Alam to faktycznie młody kierunek ale Hotel najwyżej na 3,5* zasługuje . No i ta słynna rafa!!! No tak jest ale w związku z tym , że wieje w lutym to przez 2 tygodnie można było snurkować przez 4 dni tylko. W lutym to była pomyłka tam jechać ,chociaż zawsze lepiej niż w Polsce. Jeśli chodzi o Egipt to Szarm jest inna kategorią i polecam jednak brać 5* w tym rejonie ze względu na brak jakichkolwiek innych atrakcji jak hotel w którym państwo przebywacie. Mimo to wróciliśmy opaleni i zadowoleni.
J - 23.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
7/8 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ogólnie pozytywnie czysto sprzątamy pokój codziennie jedzenie dobra obsługa miła uśmiechnięta może tylko pokoje potrzebują remontu ale generalnie kto podczas wakacji przybywa w pokoju.
R2D2 - 06.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Na plus: - lokalizacja hotelu (blisko lotniska) - ładna plaża tuż przy hotelu z piękną rafą koralową - miły personel Na minus: - monotonne jedzenie. Ilościowo jedzenia jest bardzo dużo, ale większość potraw powtarza się dzień w dzień - lody serwowane są tylko w jednym barze, w sumie przez 2h w ciągu dnia, z automatu. Brak smaków do wyboru, co 2 dni ten sam smak - często psujące się automaty do kawy, które są już bardzo zużyte (z wyjątkiem automatu w barze przy recepcji) oraz dystrybutory z napojami gazowanymi - generalnie dość słabe all inclusive, brak przekąsek w ciągu dnia. Jedynie kanapki w barze przy plaży, z tym co zostało ze śniadania. Dla dzieci żadna rewelacja. - zaletą jest bliskość do lotniska, ale hotel jest położony na pustyni więc nie ma mowy o spacerze poza resortem
AGATA, PLEWISKA - 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Sieć Three Corners zaczyna oszczędzać na wszystkim oczywiście kosztem gości.
Bogusław, Katowice - 25.04.2015
3/5 uznało opinię za pomocną