Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pozytywnie czysto sprzątamy pokój codziennie jedzenie dobra obsługa miła uśmiechnięta może tylko pokoje potrzebują remontu ale generalnie kto podczas wakacji przybywa w pokoju.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus: - lokalizacja hotelu (blisko lotniska) - ładna plaża tuż przy hotelu z piękną rafą koralową - miły personel Na minus: - monotonne jedzenie. Ilościowo jedzenia jest bardzo dużo, ale większość potraw powtarza się dzień w dzień - lody serwowane są tylko w jednym barze, w sumie przez 2h w ciągu dnia, z automatu. Brak smaków do wyboru, co 2 dni ten sam smak - często psujące się automaty do kawy, które są już bardzo zużyte (z wyjątkiem automatu w barze przy recepcji) oraz dystrybutory z napojami gazowanymi - generalnie dość słabe all inclusive, brak przekąsek w ciągu dnia. Jedynie kanapki w barze przy plaży, z tym co zostało ze śniadania. Dla dzieci żadna rewelacja. - zaletą jest bliskość do lotniska, ale hotel jest położony na pustyni więc nie ma mowy o spacerze poza resortem
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sieć Three Corners zaczyna oszczędzać na wszystkim oczywiście kosztem gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wylot do Egiptu opóźniony straciliśmy jeden dzień pobytu i z czego być zadowolonym . Reszta była w miarę przyzwoita , nie można narzekać .