Opinie klientów o Sofitel Mauritius L’Impérial Resort & Spa

4.1 /6
opinie
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.6
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
1.9
Sport i rozrywka
1.9
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Marcin, PRUSZKÓW 06.02.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Super miejsce

Wszystko było idealne, polecam wszystkim.

4.5/6

Edyta, Bielsko-Biała 21.02.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Przyjemny pobyt

Pobyt ogólnie przyjemny mimo zagrożenia cyklonem Berguitta:) Pyszne jedzenie. Niestety napoje przy HB dodatkowo płatne do kolacji i bardzo drogie, najtańsze wino 600zł. Przyroda piękna, polecam Vanilla Park. Natomiast rezydentka totalna porażka, najbardziej nieuprzejma, jaką w życiu spotkałam. Dla wszystkich złośliwa, ewidentnie nie znosi swojej pracy. Niby jest dwa lata na wyspie a chętniej informacji udzieli Ci tragarz.

4.5/6

Edyta, Bielsko-Biała 21.02.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

całkiem sympatycznie mimo cyklonu:)

Sympatyczny hotel, z rozśpiewanymi ptakami :) Katastrofalna rezydentka, nieuprzejma od samego początku dla wszystkich. Ewidentnie nienawidzi swojej pracy i turystów. Sporo podróżuję i nie dowierzałam, jak słyszałam jak sie zwraca do gości. Zupełnie nieprzydatna, strach podejść i zadać pytanie bo zwyczajnie jest skrajnie nieuprzejma.

1.5/6

PAWEŁ, Warszawa 19.01.2018
Termin pobytu: grudzień 2017

Świetny hotel - ale nie z Rainbow

Hotel jest pięknie położony i przyjemnie wyposażony. Oferuje bardzo dobre jedzenie, spokój i ciszę. Brak rowerów do wypożyczenia (pomimo takich informacji). Niestety Rainbow zapewnił nam brudny pokój w nieremontowanej części hotelu (hotel z 1998 roku). Zajęło nam pół dnia zdobycie czystego pokoju. Zapłaciliśmy w Rainbow także wygórowaną opłatę za lunch, na miejscu w hotelu byłoby to tańsze o około 30%. Rezydentka biura podróży Rainbow kompletnie nie była nami zainteresowana.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem