Opinie o Bahia Principe Grand Coba

Kategoria lokalna: 5

5.6/6
(313 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Meksyk, Jukatan

    Ewa, Rybnik 27.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Lot super, bezpośrednio to duży plus warto dokupić klasę premium lub biznes dzień przed wylotem jeśli jest taka możliwość. Ośrodek bardzo przestronny, nie było problemów z leżakami ani kolejek w strefach gastronomicznych i barach. Trzeba wziąść pod uwagę, że są różne opcje i kolory bransoletek nie wszystkie wszędzie obsługiwane. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Meksyk to kraj napiwków. Wycieczki z biura były fajne, przewodniczka dużo opowiadała całą drogę w autokarze i na miejscu polecam te dalekie jak rezerwatu ptaków i krokodyli wszyscy mega zadowoleni było super i na pewno warto. Do Tulum można pojechać samemu bez problemu lokalnym conectivo. Polecam też inne plaże, ta hotelowa była słaba. Ogólnie na Jucatanie jest co robić i tydzień dla nas to było za krótko. w Wyjazd spontaniczny, ale udany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Typowy karaibski resort

    Julia 13.05.2024 | Termin pobytu: listopad 2023

    Resort ogromny, zgubiliśmy się od razu po przyjeździe. Jest co odkrywać. Wkładkę do sejfu można otrzymać jeśli akurat jest jakaś wolna. Dużym plusem jest apteka na terenie resortu, możliwość poruszania się meleksami, miejsce do spacerowania ;) Pokoje jak to na Karaibach, nie ma co za dużo oczekiwać. Ubrania do dzisiaj „pachną Meksykiem”. Wodę butelkowaną przez pierwsze dwa dni przynoszono kilka razy dziennie, ale nie pomyśleliśmy o napiwku i w kolejnych dniach o wodę trzeba było prosić. Jedzenie dobre, możliwość rezerwacji kolacji a’la carte przez aplikację, chociaż ciężko było załapać się do tych fajniejszych restauracji. Do plaży najlepiej dojechać meleksem, na plaży jest drink bar w formie all inclusive. Mimo kilku mankamentów i przygód na początku, pobyt uważamy za udany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Wyjazd zimowy

    Bartłomiej, Łódź 17.12.2021

    Hotel bardzo ładny, całość zadbana i nowoczesna. Pyszne jedzenie, świeże i dobre. Troszkę daleko do plaży jednak jeździły tam melexy, które również woziły nas pomiędzy innymi częściami hotelu. Cudowna roślinność i liczne zwierzęta które zadomowiły się już na terenie hotelu, nie są oczywiście groźne. Polecam bardzo

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Meksyk zima 2023

    Piotr, --- 09.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Wycieczka do Meksyku była niesamowita ze względu na zapierające dech w piersiach widoki. Dodatkowe wycieczki, choć nieorganizowane przez biuro, były niezapomniane. Jednakże, kontakt z rezydentem pozostawiał wiele do życzenia. Hotel dawał wiele możliwości spędzania wolnego czasu, jedzenie pyszne. Polecam ten kierunek.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    polecam

    Damian., 07.11.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Jedzenie okej(chociaż momentami trzeba było stać w długiej kolejce ma posiłek) alkohole wszystko co chcesz i ile chcesz. Pokoje słabe.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje z dziećmi

    Ewelina, Kunica 07.01.2023 | Termin pobytu: listopad 2022

    Bardzo dobra lokalizacja hotelu. przepiękna plaża i dużo atrakcji dla rodzin z dziećmiz jedzenie w miarę dobre i różnorodne. pokoje bardzo słabe i stare

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Dobra

    ADRIANA DARIA, STRZELCE OPOLSKIE 28.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Klimatyzacja nie czyszczona,wiec śmierdzi grzybami i pleśnią,poza tym pokoje bardzo przestronne .Jedzenie doskonale dla każdego cos dobrego.Bliskosc miasteczek na plus.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Marcin z rodziną 12 osób

    Marcin 12.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel oceniam na 4minus, dlaczego ? Lobby, czystość, jedzenie, obsługa na wysokim poziomie , niestety pokoje odbiegają od 5 gwiazdek nawet 4 to jest za dużo, plaża niestety też słaba jak na Karaiby i co jeszcze było nie do końca fajne to jak masz opaskę z coba to nie można korzystać z innych atrakcji tulum lub akumal...

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel w najniższym priorytecie

    Krzysztof, Opole 03.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Hotel lata świetności ma za soba, pokoje zmęczone łazienki podobnie, na plus to restauracje główna i tematyczne, plaża beznadziejna, obiekt w najniższym priorytecie, na terenie kilka obiektów z sieci Bahia ale nie obsługują z obiektu Coba gonią wszystkich z tego resortu. Możesz odpłatnie podnieść priorytet za dodatkową opłatą i korzystać z siostrzanych obiektów. Decyzja należy do nas.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena wypoczynku

    KAMILA, Lublin 27.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    W grudniu 2023 r. byłam wraz z Rainbow na wczasach w Meksyku w hotelu Bahía Príncipe Grand Coba. Ogólnie wczasy oceniam dobrze i bardzo miło wspominam. Jednak hotel w mojej ocenie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Widać już po nim upływ czasu. W pokoju czuć było przez cały czas wilgoć i panował nieprzyjemny zapach. Jeśli chodzi o rezydentów, którzy byli na miejscu, to byli mało zaangażowani w pomoc turystom, lecz byli nastawieni na sprzedaż jak największej liczby wycieczek fakultatywnych. Rezydent, który przyszedł na spotkanie powitalne powiedział, że za wycieczki można płacić gotówką lub kartą. Gdy chciałam zapłacić kartą, okazało się, że ma rozładowany terminal i nie ma przy sobie ładowarki. Powiedział, że jeżeli zależy mi na płatności kartą, to zaprasza mnie kolejnego dnia. Kolejnego dnia po prawie 2 godzinnym oczekiwaniu na płatność (taka była kolejka) Pan oznajmił, że płatność nie przechodzi, że ma problemy techniczne. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne, to ich cenę uważam za zbyt wygórowaną względem usług w zamian oferowanych. Lunch serwowany w restauracjach, do których byliśmy zawiezieni podczas obu wycieczek był średniej jakości a do tego ledwo letni

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem