Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dopiero po moim przyjedzie Rainbow podzieliliście nazwę na dokładnie dwie oddzielne oferty. Hotel coba i Tulum. W tulum tylko można było korzystać z a la carte restauracji. Nie wiadomo gdzie mogła być plaża dla nas i czy tam mam bar na plaży. Dopiero sam musiałem się dopytać hotelu e-mailowo. Ogólnie hotel by super ale informacja na stronie rainbowa wprowadzała w błąd. W każdym razie cieszę się że widocznie nie tylko ja miałem ten problem i stały się oddzielne oferty. Sam sprzedaje w biurze podróży i moim klientów też mógłbym przez to wprowadzić w błąd.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie dobry, jednak porównywalny z dobrym 4 gwiazdkowym hotelem w Hiszpanii. Trzeba być świadomy ze za tą cenę polecimy do hotelu 5 gwiazdkowego w Turcji albo Dubaju o dużo wyższym standardzie, tz. Premium. Największy minus to plaża, która nie sprawia wrażanie aby się było na Karaibach.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niby fajny bo : - pomimo wielkosci pozostaje kameralny - ma duzo restauracji i atrakcji + polaczenie z innymi elementami kompleksu - bardzo zielono ale : - słabej jakości jedzenie - bardzo słaba obsługa - przestarzałe pokoje + nadgryzione zębem czasu części wspólne
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, ale hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek! Pokoje: nie warto dopłacać do lepszego pokoju! Pokój był brudny i na pewno nie przeszedł niedawno remontu, ponieważ był bardzo zniszczony! Pani sprzątająca nie sprzątała dokładnie, chociaż widać było, że są to tygodnie zaniedbań. Ręczniki i pościel były brudne Obsługa: obsługa na recepcji niemiła i nie była zbyt chętna do pomocy. Na podstawowe pytania odpowiadali raczej lakonicznie. Najlepsza obsługa to ta w restauracjach czy bagażowi Jedzenie: jedzenie słabe, zwłaszcza jakość. Jeśli w trakcie posiłku czegoś zabrakło, trzeba było sporo czekać aż uzupełnili. Niestety najsłabsze jedzenie to te meksykańskie, a szkoda bo nie jest to skomplikowana kuchnia. Polecam udać się do Tulum i spróbować lokalnej, ulicznej kuchni Infrastruktura: do basenów, plaży czy zagospodorowania terenu nie mogę się przyczepić